G: Sytytitkö kynttilän Norjan uhrien muistolle?
Kommentit (32)
mitä se ketään hyödyttää...tekopyhää hurskastelua....
ihmisiä kuolee joka päivä, mitä niille kynttilöitä poltelemaan????
Nostan itseni ruumisarkun päälle -Arja Saionmaan tyyliin- muilla keinoin.
mun mielestä inhimillisyyteen ja ihmisyyteen kuuluu jonkinlainen välittäminen tai edes osaanotto tallaisissa tragedioissa. Eihän se ketään takaisin tuo, mutta osoitus minusta siitä, että maailma on vielä elettävä paikka.
En tuntenut uhreja ja tapahtunut on tietenkin surullista, mutta henkilökohtaisesti en sure tapahtunutta. Vien kynttilät mieluiten äitini haudalle ja sytytän ne siellä.
maailma saa hukkua paskaan minun puolestani ihan vapaasti...ei kuraperseitä murehdittavina, pallo kestää kyllä mun elin iän ja mitä sen jälkeen tapahtuu..aivan yhdentekevää...ei kiinosta muiden jälkikasvu pätkän vertaa.....
niin ei silmäkulma kastuisi sillä todennäköisesti kusipäiden teinejä vain kuolisi.
niin ei silmäkulma kastuisi sillä todennäköisesti kusipäiden teinejä vain kuolisi.
veit sanat suustani,ääliö pissiksiä riittää, riittää, riittää ja riittää......
ei kosketa minua, ei voisi tapahtua minun lapsilleni joo. ei kiinnosta. :(
ei kosketa minua, ei voisi tapahtua minun lapsilleni joo. ei kiinnosta. :(
kun ei ole kuraperseitä, ja muiden kuraperseet kiinnostaa kun kilo paskaa...
Maailmassa kuolee jatkuvasti ihmisiä moninverroin pahemmissa katastofeissa. Se, että tämä tapahtui naapurimaassa, ei tee siitä yhtään sen surullisempaa. En siis väheksy Norjan murhenäytelmiä, mutta en myöskään oleta siellä kuolleiden ihmisten olevan yhtään sen arvokkaampia kuin muidenkaan kuolleiden. Sama koskee 9/11-uhreja jne. Tekopyhää ja jopa rasistista touhua.
mutta en silti sytyttänyt kynttilää, koska se ei mulle symboloi oikein mitään. Suren siitä huolimatta asiaa mielessäni varmasti kuukausien ja vuosienkin ajan, halusin sitä tai en.
ikävää, jos ollaan tuohon suuntaan menossa.