Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähi veti herneen nokkaan kun ilmoitin etten otakaan lapsia tänään.

Vierailija
22.07.2011 |

Itsellä kurkku kipeänä ja kuumetta.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos saman olisit mulle tehnyt.

Vierailija
2/16 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sepä on kätevä systeemi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoko lapset sulle hoitoon kun ei voi hoitaa? Tuskin. Olet luuseri.

Vierailija
4/16 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsillani on oikeus tavata minua kaksi kertaa kuukaudessa, mutta tällä kertaa ei sovi.

Vierailija
5/16 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavata toista vanhempaansa, ei toisen vanhemman oikeus eikä velvollisuus, ei hoitaa eikä tavata jos ei halua.

Vierailija
6/16 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

heidän lähi on kipeänä??? Niin just, et varmaankaan jos ei ole sovittu että on "sun" huki. Oikeesti, kyllä kuuluu aikuisten pitää sovituista päivistä kiinni. Lapset odottavat ehkä sitä ja - usko tai älä - ehkä toisella vanhemmalla on jotain suunnitelmia!!! Rumasti tehty.

Vierailija
7/16 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähi voi hakea oikeudesta korvauksia jos joutuu työreissun tai muun vastaavan perumaan, mutta mikään ei korvaa sitä että lähi ei pääsekään illalla bilettämään.

Itse halusi erota ja lähivanhemmaksi, kestäkööt nyt seuraukset.

Vierailija
8/16 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ny aina sortuko näihin psykiksen ainaisiin provoilu yrityksiin..

Vierailija
9/16 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähi voi hakea oikeudesta korvauksia jos joutuu työreissun tai muun vastaavan perumaan, mutta mikään ei korvaa sitä että lähi ei pääsekään illalla bilettämään.

Itse halusi erota ja lähivanhemmaksi, kestäkööt nyt seuraukset.

Tuossa ei ole kyse lapsista, vaan kostosta lähivanhemmalle. Surullista lasten kannalta.

Vierailija
10/16 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paikkoja. Kaikki niiden lelut möin pois, niin ei ne edes biihdy täällä.

Vierailija
11/16 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai vaan sen lähivanhemman?

Jos etävanhempi on kipeä niin onko nyt oikeasti lapsen hauska tulla viettämään viikonloppua sairaan vanhemman luokse? Olisikohan lapsen kuitenkin mukavampaa olla terveen vanhemman kanssa.

Samalla tavalla on minusta vain ja ainoastaan järkevää koittaa sumplia elämää niinkin että jos lähivanhempi on kipeä niin lapset ovat etävanhemmalla.

Vierailija
12/16 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos etä on terveenä. Hyvä myös, jos lähi ja etä voivat sopia, että siirretään tapaaminen sairauden vuoksi myöhäisemmäksi. Valitettavasti tässä oli kuitenkin kyse etäisän kostosta => lähi jätti ja nyt etä estää exän baariin pääsemisen perumalla lasten otttamisen, ei siinä ole kyse lasten parhaasta...

Vai vaan sen lähivanhemman?

Jos etävanhempi on kipeä niin onko nyt oikeasti lapsen hauska tulla viettämään viikonloppua sairaan vanhemman luokse? Olisikohan lapsen kuitenkin mukavampaa olla terveen vanhemman kanssa.

Samalla tavalla on minusta vain ja ainoastaan järkevää koittaa sumplia elämää niinkin että jos lähivanhempi on kipeä niin lapset ovat etävanhemmalla.

Vierailija
13/16 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kostoa täynnä. Tyypillinen esimerkki siitä että vain yksi osapuoli halunnut erota, ja siitä saa katua. Surullista. Lopputulos = lapset kärsii kun toinen osapuoli yrittää kaikin puolin pilata toisen osapuolen elämää. Näitä tapauksia inhoan. Erosin itse 14v sitten ja vaikka kuinka on ottanut päähän satoja kertoja ja olisin halunnut tehdä / sanoa pahaa en ole siihen sortunut lasten takia. Nyt harmooniset teinit ja itse tulen hyvin toimeen x:n kanssa ja jopa hänen uuden vaimonsa kanssa.

Vierailija
14/16 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää sairaslomaa lapsistasi. Ei tulis mulle mieleen ihan heti...äiti kun olen. Mun mielestä vanhemman velvollisuus on huolehtia lapsista oli kipeenä tai ei...

Vierailija
15/16 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tauti iskee. Ja lähi on tehnyt valintansa, hän on lähivnnhempi ja jos haluaa omaa aikaa, ostakoot sitä.

Minun velvollisuuteni loppuivat samalla kun lähivanhemmuuskin.

Vierailija
16/16 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne mammat kitisee?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi