Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rokotitko vauvasi?

Vierailija
02.07.2011 |

Jos rokotit, niin miksi? Ja jos et niin miksi päätit olla rokottamatta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen jälkeen ei ainuttakaan, kun perehdyin aiheeseen. riskinsä on jättää rokottamatta, mutta riskit on siinäkin että rokottaa. ja mitä enemmän aiheesta lukee, sitä skeptisemmäksi tulen.

Vierailija
2/5 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja maksoin keskimmäisille vieläpä rota-rokotteet, jotka silloin eivät olleet vielä rokotusohjelmassa (koska esikoisen perusteella tiesin, miten järkky tauti se on).

Rokotukset olen ottanut, koska en voisi mitenkään antaa anteeksi itselleni, jos jotain kävisi rokotteiden puuttumisen vuoksi. Ja mistäs minä tiedän, haluaako lapseni muuttaa aikuisena vaikka Timbuktuun? Ja uskon, että tämä uusi, jossa on se "korvapöpörokote" mukana, on pelastanut nuorimpani monilta tulehduksilta. Keskimmäiset kun ovat kärsineet pahasti korvatulehduksista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse mietin rokotanko vai en, nykypäivän rokotuksista kun ei paljoa tiedetä, etenkään siis haittavaikutuksista...

Vierailija
4/5 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rokotin. Se, että lääkärit rokottavat lapsensa riittää minulle turvallisuus todisteeksi. He kun tietävät myös eniten niistä haitoista ihan työnsä puolesta. Plus, ne taudit ovat todella vaarallisia esimerkiksi vauvoille, ei niitä rokotuksia ole turhaan keksitty. Ei pitäisi tuomita muiden päätöksiä, mutta pakko myöntää etten vain jotenkin ymmärrä ihmisiä jotka eivät rokota.

Vierailija
5/5 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mitä enemmän aiheesta lukee, sitä skeptisemmäksi tulen.

niitä aineistojasi esim. rokotusinfosta, niitten takaa paljastuva mega-huuhaa vasta saankin sinut skeptiseksi, erityisesti ihmislajin aivokapasiteetin suhteen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi