Siis onko teillä kaikilla emätinorgasmi voimakkaampi kuin klitorisorgasmi?
Tuosta toisesta ketjusta sai tällaisen kuvan?
Itse olen kokenut vain kaksi emätinorgasmia elämäni aikana ja molemmat hävisivät klitorisorkuille kuusinolla. Ehken todellista emätinorgasmia ole siis koskaan kokenutkaan?
Kommentit (36)
kun sen orgasmin saa, niin klitorislihashan on se joka stimuloituessaan sen aiheuttaa, tuotetaan se stimulointi sitten vaikka peräsuolesta.
Menee taas puurot ja vellit sekaisin.
kun sen orgasmin saa, niin klitorislihashan on se joka stimuloituessaan sen aiheuttaa, tuotetaan se stimulointi sitten vaikka peräsuolesta.
Eiköhän tämä ole selvää, mutta ideana nyt onkin tehdä ero kahdelle orgasmityypille, joista toinen aiheutetaan pelkässä yhdynnässä ja toinen klitoriksen ulkoisia osia käsin tms. tyydyttäen. Niin moni nainen on kertonut näiden orgamisen eroavan toisistaan huomattavasti, joten samasta asiasta ei selvästikään ole kyse, vaan sillä ON merkitystä, mistä suunnasta klitorista stimuloidaan. Emätinorgasmi ja klitorisorgasmi ovat vakiintuneet kuvaamaan näitä orgasmityyppejä. Käsitteiden epätarkkuus ei ole nyt olennaista, jos kerran kaikki tietävät, mitä niillä tarkoitetaan.
penisorgasmi voimakkaampi kuin kivesorgasmi.
Nainen tarvitsee sen klitoriksen aina orgasmiin, voihan sitä stimuloida sitten mistä päin vaan.
Mulla muuten yhdyntäorgasmi on tosi laimea verrattuna klitoriksen suoraan stimulointin.
Yhdynnöistä voisinkin luopua kokonaan, jos se vaaan miehelle kävisi ;)
Ne kuitenkin on kaksi eri asiaa, klitorisorkku ja emätin.
Ja vastaus: Kyllä. En pysty mitenkään hiljentämään äänihuuliani emätinorkun aikaan. Ihan sikamakeeta se edestakainen liike...
Mulla muuten yhdyntäorgasmi on tosi laimea verrattuna klitoriksen suoraan stimulointin.
Yhdynnöistä voisinkin luopua kokonaan, jos se vaaan miehelle kävisi ;)
Eli nyt on ainakin yksi ilmoittautunut, jolla klitorisorgasmi on voimakkaampi kuin emätinorgasmi.
Saatko aina orgasmin yhdynnässä?
kun sen orgasmin voimakkudella ei ole eroa mistä sen hinkkaa...vaan sillä kuinka kiihottunut nainen on ja miten homman suorittaa. lopettakaa jo tuo lässytys emätin ja klitorisorgasmeista.
Ihmeellistä jos joskus sattuu saamaan ISON orkun ja heti vedetään johtopäätös että kas kummaa se olikin KLITORISORGASMI. Joopajoo.
Olen itse sellainen, etten ääntele seksin aikana. Mutta saadessani oikein hyvän emätinorkun ei pysty olemaan hiljaa, vaikka yrittäis.
kun sen orgasmin voimakkudella ei ole eroa mistä sen hinkkaa...vaan sillä kuinka kiihottunut nainen on ja miten homman suorittaa. lopettakaa jo tuo lässytys emätin ja klitorisorgasmeista.
Ihmeellistä jos joskus sattuu saamaan ISON orkun ja heti vedetään johtopäätös että kas kummaa se olikin KLITORISORGASMI. Joopajoo.
Ja nimenomaan emätinorgasmit on niitä voimakkaampia. Tai siis näin ainakin suurin osa sanoo.
Mulle kaikin laimein orkku on miehen suulla tai käsin tekemänä ILMAN penetraatiota.
Seuraavaksi klitorisorgasmi yhdynnässä ja kaikista paras ja upein (ja äänekkäin) tulee pelkässä emätinorkussa, jossa klitorista ei kiihoteta millään tavalla.
Miten voit puhua muiden puolesta?
jos homman hoitaa kunnolla ja nainen kiihotuuu äärimmilleen, sillä on merkitys ! Ja silloin orgasmi tuntuu ISOLTA ;) uskokaa jo ja kokeilkaa pitkää nautinnollista seksiä joka reikään, vertailkaa niin opitte jotain. Jos teillä nyt vaan sattui se iso orgasmi tulemaan sieltä klitoriksesta tai joltain sieltä emättimen hinkkaamisesta, niin se ei ole fakta että tulisi aina just vaan sieltä se iso ja paras.
jos homman hoitaa kunnolla ja nainen kiihotuuu äärimmilleen, sillä on merkitys ! Ja silloin orgasmi tuntuu ISOLTA ;) uskokaa jo ja kokeilkaa pitkää nautinnollista seksiä joka reikään, vertailkaa niin opitte jotain. Jos teillä nyt vaan sattui se iso orgasmi tulemaan sieltä klitoriksesta tai joltain sieltä emättimen hinkkaamisesta, niin se ei ole fakta että tulisi aina just vaan sieltä se iso ja paras.
Olet aika urpo tapaus!
Meinaatko että meikäläinen on ollut pimeässä ja peiton alla yli 20 v elämästään ja vasta viimeaikoina uskaltautunut repäisemään?
Voi pientä, sääliksi käy!
kun sen orgasmin saa, niin klitorislihashan on se joka stimuloituessaan sen aiheuttaa, tuotetaan se stimulointi sitten vaikka peräsuolesta. Menee taas puurot ja vellit sekaisin.
Kenellä tässä menee mikäkin sekaisin?
Otappa anatomian kirja kauniiseen käteesi ja tutkiskele vähän asiaa - ja itseäsi.
Voi luoja mitä väitteitä.
Kyllä ne on kaksi IHAN ERI ASIAA. Emättimen g-piste ja klitoris.
niin huomaat lähes kaikkien naisten (jotka voivat saada orgasmin molemmilla keinoilla) olevan sitä mieltä, että emättimen kautta saatu orgasmi tuntuu AINA selkeästi paremmalta kuin klitoriksen kautta saatu. Kyse tuskin siis on sattumasta, vaan takana on fysiologiset syyt.
Ehkä tästä voi päätellä, että sinä kuulut siihen ihmisryhmään, jolla emätinorgasmi ei ole selkeästi klitorisorgasmia parempi. Saatiinko siis jo toinen ääni tähän ketjuun? :)
jos touhuat muuta kuin sitä mihin olet tottunut, et osaa rentoutua ja nauttia, koska siitähän se orgasmi lähtee. Äläkä ala haukkumaan heti jos sulle kertoo ihmisen anatomian faktoja ! Jos olet itse tyytyväinen orkkuihisi, niin mitä vaahtoat ?
miten vaan tuotettuna ? Siis täh ? Perustele hyvä ihminen väitteesi :D
Olisi mukava saada enemmän vastauksia alkuperäiseen kysymykseen. :)
- ap
miten vaan tuotettuna ? Siis täh ? Perustele hyvä ihminen väitteesi :D
vain mielipiteitä missä naiset kertovat mistä ovat saaneet omat parhaat orkkunsa. Väitän edelleen että nainen pystyy saamaan ison orgasmin mistä vaan tuotettuna kun hän on tarpeeksi kiihottunut ja homma hoidetaan kunnolla niasen tunemuksien mukaan.
vain mielipiteitä missä naiset kertovat mistä ovat saaneet omat parhaat orkkunsa. Väitän edelleen että nainen pystyy saamaan ison orgasmin mistä vaan tuotettuna kun hän on tarpeeksi kiihottunut ja homma hoidetaan kunnolla niasen tunemuksien mukaan.
kun saa emätinorgasmin, =DDDDDDDD
Ehkä se siis sullekin joku kerta suodaan!
minulla ainakin. Ja saan siis orgasmin joka yhdynnässä.