Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis onko teillä kaikilla emätinorgasmi voimakkaampi kuin klitorisorgasmi?

Vierailija
22.07.2011 |

Tuosta toisesta ketjusta sai tällaisen kuvan?

Itse olen kokenut vain kaksi emätinorgasmia elämäni aikana ja molemmat hävisivät klitorisorkuille kuusinolla. Ehken todellista emätinorgasmia ole siis koskaan kokenutkaan?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain mielipiteitä missä naiset kertovat mistä ovat saaneet omat parhaat orkkunsa. Väitän edelleen että nainen pystyy saamaan ison orgasmin mistä vaan tuotettuna kun hän on tarpeeksi kiihottunut ja homma hoidetaan kunnolla niasen tunemuksien mukaan.

Noh haluan huomauttaa että nainen voi saada orgasmin vaikka unessa, nukkuessaan, ilman että siinä tarvitaan minkäänlaista homman hoitamista. Kai jokainen kokee nämä asiat niin eri tavalla, turha kiistellä.

Vierailija
22/36 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon saanut molemmilla tavoilla TODELLA hyviä orgasmeja. Parhaiten ja varmimmin saan sellaisen "räjähtää pää ja kuolen" -orgasmin saan kun yhdistetään klitoriksen ja g-pisteen hyväilyt (sormet sisällä, peukalo klitoriksella).

Mutta jos vertaa onko "kieli klitoriksella" vai "muna sisässä" orgasmi parempi, niin klitorisorgasmit ovat minulla yleisesti voimakkaampia kuin emätinorgasmit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Joo,yhtä tyhmää ois kysyä mieheltä että onko sulla penisorgasmi voimakkaampi kuin kivesorgasmi."

Kivesorgasmia ei ole. Oikeammin on kysyä mieheltä onko naimalla saatu orgasmi parempi kuin kädellä tehty. Kyllä ne eroavat.

Samoin jos stimuloi eturauhasta. Eroa on silloin jo todella paljon.

Vierailija
24/36 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on yksilöllistä, jokainen nainen opettelee itse tuonkin asian. Luin joskus nuorempana poikana Hite-raporttia ja siellä oli useampi sata sivua kuinka naiset sai erilailla orgasmin. Laittoi ajattelemaan, että yhtä ja oikeaa tapaa ei ehkä ole...

T: edellinen

Vierailija
25/36 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on yksilöllistä, jokainen nainen opettelee itse tuonkin asian. Luin joskus nuorempana poikana Hite-raporttia ja siellä oli useampi sata sivua kuinka naiset sai erilailla orgasmin. Laittoi ajattelemaan, että yhtä ja oikeaa tapaa ei ehkä ole...

T: edellinen

mutta viitsivät ottaa selvää mikä toimii omalla naisella.

Vierailija
26/36 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liekö sitten uutuuden jännitystä vai mitä lie, mutta toistaiseksi en ole saanut niin voimakasta orgasmia kuin päältä hyväiltäessä. Parhaat tunnot tulee, kun on vähän "puutteessa" ja malttaa edetä pidemmän kaavan mukaan. Miehen kieli tuottaa ihanimman nautinnon.

Vierailija
27/36 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sen orgasmin voimakkudella ei ole eroa mistä sen hinkkaa...vaan sillä kuinka kiihottunut nainen on ja miten homman suorittaa. lopettakaa jo tuo lässytys emätin ja klitorisorgasmeista.

Ihmeellistä jos joskus sattuu saamaan ISON orkun ja heti vedetään johtopäätös että kas kummaa se olikin KLITORISORGASMI. Joopajoo.

http://www.mtv3.fi/helmi/ihmissuhteet/artikkeli.shtml/521865?ihmissuhte…

Hassua että jaksat vänkyttää tuosta kun kuitenkin asiantuntijatkin ovat nimenneet emätinorgasmin ja klitorisorgasmin. Ja nimenomaan on tutkittu noiden vaikutusta ja sitä "mistä kohtaa hinkkaa"..

Taitaapa olla että et ole sitä ISOA orgasmia ikinä saanut.

Ja saadessani emättimen kautta orgasmin (siis klitorista ei kosketella ollenkaan), on se voimakkaampi. Yleensä tulee vielä niin että en ole kovin kiihottuneessa tilassa, koska kunnolla kiihottuessani, mikään orgasmi ei ole mahdollinen (kiihottuessani kostun liikaa).

Vierailija
28/36 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sen orgasmin saa, niin klitorislihashan on se joka stimuloituessaan sen aiheuttaa, tuotetaan se stimulointi sitten vaikka peräsuolesta.

Menee taas puurot ja vellit sekaisin.

en usko

Vierailija
29/36 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liika kosteus just on hyvä, pitää olla vaan lihakset kunnossa.

Arvasin että joku tulee v-ttuilemaan että mulla on joku elefantin mentävä lorttoreikä emättimen paikalla.

Miestä se kosteus ei tietenkään haittaa, ja sen verran usein olen asiasta kysynyt niin hän sanoo että tuntee hyvin sen kun puristelen lantionpohjan lihaksia.

Ongelma tuossa kostumisessa on se, että minä en tunne mitään. Ymmärrätkö? No et tietenkään.

Vierailija
30/36 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma tuossa kostumisessa on se, että minä en tunne mitään.

Minä välillä kuivaan itseäni (ihan siis kesken leikkien). Pyyhin siis liian kosteuden lakanaan tai käteeni. Koska jos oon liian kostea niin, että koko ulkopuoli on märkänä, penis lipsahtaa helposti ulos enkä muutenkaan tunnu niin hyvältä.

Mutta kiihottumisestani en tinkisi sen takia, etten kostuisi niin paljon.

Vierailija
31/36 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joista klitorisorgasmi on voimakkaampi ja huomattavasti lyhyempi, kontrolloimattomampi.

Emätinorgasmi on pitkäkestoinen, äänekäs, aivan gutaa peniksen (tai sormien) liikkeen aiheuttama aika huipentuen ejakulaatioon jonka jälkeen seuraa "pieni kuolema", hetki jolloin ei voi edes liikkua...

Parasta seksi on silloin kun se alkaa klitorisorgasmilla (=esileikki) ja päättyy emätinorgasmiin (=yhdyntä)

Vierailija
32/36 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emätinorgasmi on mulla vahvempi. Huono puoli tosin on, että sen jälkeen mun mielenkiinto seksiin lopahtaa ja mieshän ois vielä omaa orgasmiaan vailla. Pahimmillaan halu seksiin katoaa muutamaksi viikoksi.

Klitorisorgasmin jälkeen voin jatkaa seksiä lähes heti ja saada useita kertoja. Ja mielenkiinto harrastaa seksiä säilyy niin, että voidaan ottaa uusintaerä vaikka samana päivänä.

Vierailija
33/36 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma tuossa kostumisessa on se, että minä en tunne mitään. Ymmärrätkö? No et tietenkään.

tottakai ymmärrän, koska mulla oli sama ongelma aiemmin, kunnes opin todella käyttämään mun lihaksia ;=)

Vierailija
34/36 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan sen takaapäin naidessa. Kukaan eikä mikään ei klitorista siinä kohden kosketa, joten jostain se laukeaminen tuleee.

Vierailija
35/36 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis ole ihmeellistä jos ei pysty saamaan. Itselläni on ainakin todella voimakkaat klitorisorgasmit. Kerran on meinannut taju lähteä ja usein ei pysy orgasmin jälkeen pystyssä.

Vierailija
36/36 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klitorisorgsmi todella pitkä ja voimakas, emätinorgasmi sellainen lyhyt ja laimea