Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

6v poika sairaalloisen kiinnostunut rinnoista?

Vierailija
22.07.2011 |

Meillä 6v poika tuijottaa mun rintoja toisinaan. Se halua kosketella niitä ja joskus se juoksee ja pussaa rintaa, paidan päältä.

Saunassa se tuijottaa niitä melkein haltioituneena.

Minä yritän selittää et ei toisen rintoja saa noin vain koskea tai suukotella, pitää kysyä lupa.

Mistä tää pojan tissi-innostus johtuu? Onko kellään toisella ollut samaa?

Eikä mulla ole mitenkään erityisen isot rinnat, sellaiset normaalit.

- Ukka

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt se selvisi. Minäkin olen jäänyt lapsen asteelle. Naisten maitorauhaset kiinnostavat minua edelleen, vaikka rintaruokinta on lopetettu kohdallani jo vuosikymmeniä sitten,

Vierailija
22/23 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lastenhoitajana toimin ja tässä vuosien varrella ollut poikia jotka ei ihan vielä käsitä että on se oma henkilökohtainen tila kaikilla.Eivät nyt pahoja olleet ja osassa ehkä näkynyt että kotona isä läpsäsee ohi mennessä äitiä takapuolelle eritoten sillon ku äiti on jotain vähän suuttunut.

Yksi poika jota kotona hoidin oli kipeä ja makas mun sylissä(oisko ollu n.4v) katottiin telkkua ja ootettiin vanhempia kotiin.Yhen äkin se taputti mun rintaa ja sano:sulla on isommat tissit ku meijän äitillä.Vähän oli pokassa pitämistä.Sanoin vaan että jokaisella on oman kokoisensa

Äitilleen kerroin ni räjähti nauramaan ja sano no niinhän sulla on.

Mutta siis lapsille kannattaa puhua juurikin että ei saa ketään koskea lupaa kysymättä ja myöskin samalla puhua että kukaan ei saa sinuun koskea ilman lupaa.

Mutta tosiaan kuulu kehitykseen että sinänsä ei kannata olla huolissaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä poika saman ikäisenä oli myös ihastunut (olemattomiin) rintoihin ja välillä 'kopaisi' takamuksesta. Meni ohi muutaman kuukauden sisällä. Huoh, tästä on siis jo todella aikaa.  Jouduimme tarhan johdon puhutteluun, miksi tällaista käytöstä jne. :o Oli todella outoa heidän puoleltaan...

Toivottavasti eivät kutsuneet käytöstä toksiseksi maskuliinisuudeksi. Huoh.