Vuokranantajan mukaan olen aiheuttanut vesivahingon asuntoon jossa asuin 5 vuotta sitten.
Vanha vuokranemäntäni soitti minulle että olen aiheuttanut hänen asuntoon vesivahingon. Olin hieman ihmeissäni koska kyseisen rouvan vuokralaisena olen ollut 5 vuotta sitten.
Vesivahinko oli huomattu viime viikolla kun oli tehty kuntotarkastusta tms.
Kysyin rouvalta että onko asunto ollut tyhjillään tämän viisi vuotta mutta ei kuulemma ole. Hänen sisarusten lapsia on asunut asunnossa mutta eivät he ole voineet vesivahinkoa
aiheuttaa.
Yritin selittää että en minä voi olla vastuussa koska olen asunut asunnossa 5 vuotta sitten. Minun jälkeen asunnossa on asunut useita muita ihmisiä.
Rouva vain huusi ja raivosi puhelimessa ja sanoi laittavansa minut maksamaan:)
Kommentit (69)
vesivahinko ei aina tarkoita juoksemaan jätettyä hanaa... wc pöntöstä voi tosta vaan mennä sulut ja vesi valuu rakenteisiin.
Sulut? Mitähän sulkuja tarkoitat? Jos vesisäiliön mekanismi hajoaa, vesi valuu viemäriin.
Jotta pönttö voisi aiheuttaa vesivahingon, pitäisi pöntön olla vuotamisen lisäksi tukossa, pöntön haljeta tai alareunan revetä tiivisteestään, kaikissa näissä tapauksissa vettä tulisi lattialle ja se huomattaisiin.
kuitenkin maksamaan viulut mukisematta. ap
Päädyin kuitenkin maksamaan viulut mukisematta. ap
Täh, et voi olla tosisssasi tai aito ap
Eihän tuolla perusteella millään voi vaatia maksua, kuin AP:n kertoma täti-ihminen vaatii.
Lakimies oli vuokranantajaan yhteydessä ja johan muuttui ääni kellossa. Kyseessä oli hänen väärinkäsitys, sekoitti kuulemma vuokralaiset :)
Kokeili siis kepillä jäätä saisiko minut maksamaan.
Ap
Kaikenlaisia epeleitä sitä on.. Onneksi kaikki kääntyi parhain päin!
Soitan huomenna liiton lakimiespalveleen ja kysyn neuvoja miten kannattaa toimia että perätön huutelu saadaan loppumaan. Meillä liiton palveluihin kuuluu myös lakiapu muissa kuin työsuhdeasioissa.
Ap
Miten juttu on edennyt?