Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuokranantajan mukaan olen aiheuttanut vesivahingon asuntoon jossa asuin 5 vuotta sitten.

Vierailija
22.07.2011 |

Vanha vuokranemäntäni soitti minulle että olen aiheuttanut hänen asuntoon vesivahingon. Olin hieman ihmeissäni koska kyseisen rouvan vuokralaisena olen ollut 5 vuotta sitten.

Vesivahinko oli huomattu viime viikolla kun oli tehty kuntotarkastusta tms.

Kysyin rouvalta että onko asunto ollut tyhjillään tämän viisi vuotta mutta ei kuulemma ole. Hänen sisarusten lapsia on asunut asunnossa mutta eivät he ole voineet vesivahinkoa

aiheuttaa.

Yritin selittää että en minä voi olla vastuussa koska olen asunut asunnossa 5 vuotta sitten. Minun jälkeen asunnossa on asunut useita muita ihmisiä.

Rouva vain huusi ja raivosi puhelimessa ja sanoi laittavansa minut maksamaan:)

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten juttu on edennyt?

Vierailija
62/69 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vesivahinko ei aina tarkoita juoksemaan jätettyä hanaa... wc pöntöstä voi tosta vaan mennä sulut ja vesi valuu rakenteisiin.

Sulut? Mitähän sulkuja tarkoitat? Jos vesisäiliön mekanismi hajoaa, vesi valuu viemäriin.

Jotta pönttö voisi aiheuttaa vesivahingon, pitäisi pöntön olla vuotamisen lisäksi tukossa, pöntön haljeta tai alareunan revetä tiivisteestään, kaikissa näissä tapauksissa vettä tulisi lattialle ja se huomattaisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuitenkin maksamaan viulut mukisematta. ap

Vierailija
64/69 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päädyin kuitenkin maksamaan viulut mukisematta. ap

Täh, et voi olla tosisssasi tai aito ap

Vierailija
65/69 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuolla perusteella millään voi vaatia maksua, kuin AP:n kertoma täti-ihminen vaatii.

Vierailija
66/69 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakimies oli vuokranantajaan yhteydessä ja johan muuttui ääni kellossa. Kyseessä oli hänen väärinkäsitys, sekoitti kuulemma vuokralaiset :)

Kokeili siis kepillä jäätä saisiko minut maksamaan.

Ap

Vierailija
67/69 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisia epeleitä sitä on.. Onneksi kaikki kääntyi parhain päin!

Vierailija
68/69 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitan huomenna liiton lakimiespalveleen ja kysyn neuvoja miten kannattaa toimia että perätön huutelu saadaan loppumaan. Meillä liiton palveluihin kuuluu myös lakiapu muissa kuin työsuhdeasioissa.

Ap

Vierailija
69/69 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

provo!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi