Minua pyydettiin laatimaan ilmoitus treffipalstalle, siis naisystäväni pyysi.
Ohessa on ensimmäinen versio aiheesta, voisitteko arvostella ja ehdottaa jotain korjauksia, jos niitä mielestänne tarvitaan:
"Ikä: 41
Silmät: sinivihreät
Pituus: 172 cm
Ruumiinrakenne: normaali
Hiukset: blondi
Tupakointi: ei
Alkoholinkäyttö: eurooppalainen
Luonteenpiirteet: ahkera, aikaansaapa, huumorintajuinen, hyväntahtoinen ja kiltti(ainakin yritän olla)
Koulutus: akateeminen
Etsii: aikuista tolkun miestä, jolla on jalat maassa ja joka osaa tehdä käsilläänkin jotain
Olen aikuinen, itsenäinen ja iloinen nainen. En ole epätoivoinen ja pärjään mainiosti ilman parisuhdettakin, mutta oltuani kohta neljä vuotta sinkkuna, olen vähitellen alkanut kaivata aikuista miesseuraa. Tykkään kauniista ja yksinkertaisista asioista, kynttilöistä ja takkatulen loimusta.
Elämäntilanteestani johtuen vietän paljon aikaa kotona ja koti on muutenkin minulle hyvin tärkeä, lähes pyhä paikka.
Haaveilen asioiden jakamisesta, yhdessä tekemisestä. Yhdessä nauramisesta, yhdessä nukahtamisesta, yhdessä heräämisestä. Ja kaikesta muusta mukavasta, mitä voi tapahtua siinä välillä.
Tärkein ja rakkain asia elämässäni ovat kaksi lastani ja jos uskot olevasi tyyppi, joka voi kuvitella joskus tuntevansa mustasukkaisuutta siitä rakkaudesta, jota tunnen lapsiani kohtaan niin ei todellakaan kannata ottaa yhteyttä."
Tero
Kommentit (56)
sanoo olevansa huumorintajuinen niin sen pitäisi näkyä tekstissä. Toisaalta kuka nyt ei jotain huumoria ymmärtäisi, joten sekin on turha fraasi, tai kuka sanoisi itseään huumorintajuttomaksi. Ei toisen puolesta voi kirjoittaa mitään miehenhakuilmoitusta, joutuuhan se nainen kirjoittamaan miehelle ihan itse ja se teksti voi olla ihan erilaista kuin ilmoituksessa.
Miksi mies yrittää olla nainen ja kirjoittaa profiilia. Ei hyvä.
Ikä: 41
Silmät: sinivihreät
Pituus: 172 cm
Ruumiinrakenne: normaali
Hiukset: blondi
Tupakointi: ei
Alkoholinkäyttö: eurooppalainen
Luonteenpiirteet: on
Koulutus: akateeminenEtsii: 1 kpl mies
Kaksi lasta on jo.
Tero
En vastaisi, kun en tiedän, odottaako nainen minun valavan savikippoja, rakentavan omakotitalon vai hierovan hartioita.
ehkä olisi parempi että sen naisen kanssa kirjottaisitte,muuten tohon ei perustietojen jälkeen tosiaan jää kuin halutaan 1 mies. :D
huumorintaju saisi näkyä tossa ilmossa.
ei ainakaan tulisi paineita mieskandidaateille
Tai laita
Halutaan 1 akateeminen mies joka osaa olla kuin Casanova vain minulle.
http://www.mtv3.fi/ohjelmat/sivusto2008.shtml/draama/klikkaa_mua/henkil…
Luin tän ohjelman kuvausta ja tuli heti tämä viestiketju mieleen!
olihan tossa ihan hauskojakin vastauksia mutta suurin osa aika blaa blaa. Mun mielestä ystävä voi aivan hyvin kirjoittaa deitti ilmoituksen oli se ystävä sitten mies tai nainen. Jos ne on hyviä ystäviä ne tietää millainen olet ja näkee asiat ulkopuolisen silmin.
Ja sanottakoon että lapsille mustasukkasia deitti kumppaneita löytyy paljon FYI! Paljon löytyy varsinkin naisia jotka ovat mustasukkaisia tyttäristä ja siintä huomiosta mitä he saavat. Eikös se joku satukin menny niin... ilkeä äitipuoli.
Tero,, joka akirjottelee tänne, on oikeesti näyttelijä MInttu! Mut eipä siinä mittään. Oot hyvä näyttelijä Minttu ja toivottavasti jatkossakin voit jutskailla täällä meidän kans :)
Ei noista miehille suunnatuista treffi-ilmoituksista kannata naisilta kysellä. Sen sijaan jos miehenä on laittamassa ilmoitusta, galluppi toimii paremmin.
Naisen laittamaan ilmoitukseen tulee 85 % vastauksista niiltä, jotka katsoo iän (joo, ei ole vielä ihan mummo) ja sen, että on nainen. Ja hakevat siis seksiä. Sitten muita naista hakevia miehiä, joille ikäryhmä ja ulkonäkökuvaus mätsää suunnilleen. Ja sitten yksi tai kaksi viestiä miehiltä, jotka jaksoivat lukea loppuun ja miettiä, sopiiko kuvaus molempiin osapuoliin. Näistä harvoista sitten voi valita.
Parasta olisi saada kommentteja normaaleilta miehiltä, jotka edustavat sitä miestyyppiä, jota hakee (siis koulutus, elämänasenne jne). Jos heitä kiinnostaa, todennäköisyydet paranevat.
Lapsista ei kannattaisi edes mainita, tai jos mainitsee, niin muotoilla asia ympäripyöreästi niin, että niitä on mutta ilmoittaja haluaa silloin tällöin viettää kahdenkeskistä aikaa mukavan aikuisen kanssa.
Kaikki muu on turhaa ja epäaitoa paitsi se, että haussa on yksi mies.