Minua pyydettiin laatimaan ilmoitus treffipalstalle, siis naisystäväni pyysi.
Ohessa on ensimmäinen versio aiheesta, voisitteko arvostella ja ehdottaa jotain korjauksia, jos niitä mielestänne tarvitaan:
"Ikä: 41
Silmät: sinivihreät
Pituus: 172 cm
Ruumiinrakenne: normaali
Hiukset: blondi
Tupakointi: ei
Alkoholinkäyttö: eurooppalainen
Luonteenpiirteet: ahkera, aikaansaapa, huumorintajuinen, hyväntahtoinen ja kiltti(ainakin yritän olla)
Koulutus: akateeminen
Etsii: aikuista tolkun miestä, jolla on jalat maassa ja joka osaa tehdä käsilläänkin jotain
Olen aikuinen, itsenäinen ja iloinen nainen. En ole epätoivoinen ja pärjään mainiosti ilman parisuhdettakin, mutta oltuani kohta neljä vuotta sinkkuna, olen vähitellen alkanut kaivata aikuista miesseuraa. Tykkään kauniista ja yksinkertaisista asioista, kynttilöistä ja takkatulen loimusta.
Elämäntilanteestani johtuen vietän paljon aikaa kotona ja koti on muutenkin minulle hyvin tärkeä, lähes pyhä paikka.
Haaveilen asioiden jakamisesta, yhdessä tekemisestä. Yhdessä nauramisesta, yhdessä nukahtamisesta, yhdessä heräämisestä. Ja kaikesta muusta mukavasta, mitä voi tapahtua siinä välillä.
Tärkein ja rakkain asia elämässäni ovat kaksi lastani ja jos uskot olevasi tyyppi, joka voi kuvitella joskus tuntevansa mustasukkaisuutta siitä rakkaudesta, jota tunnen lapsiani kohtaan niin ei todellakaan kannata ottaa yhteyttä."
Tero
Kommentit (56)
ihan oikeasti, pistä se kaveri kirjoittamaan itse niin tulee itsensänäköinen tarina. Kaikki muu on ajan tuhlausta.
ei vaikuta akateemisen kirjoittamalta.
takkatulen loimua, odottaa että joku muu kantaisi takkapuut ja siivoaisi tuhkat pesästä ja klapin roskat sekä hankkisi se ne klapit metsästä tai ainakin tietäisi paikan mistä saisi mahdollisimman halvalla kuivia hyviä klapeja.
Järkevä tolkun nainen ei tuollaista sontaa kirjoittaisi.
nainen hakisi parisuhdetta jos tulee mainiosti toimeen ilmankin? Koko teksti kuulostaa teeskentelyltä ja sitähän se onkin kun nainen ei ole itse kirjoittanut. Tuo on vähän kuin standardityöhakemus joka ei kiinnosta ketään.
Kiltti tarkoittaa: ole hyvä ja kävele ylitseni, makaan jo valmiiksi maassa. Kiltteys on huono lähtökohta parisuhteelle. Hyväntahtoinen sanoi jo saman asian aikuisella tavalla.
Ikä: 41
Luonteenpiirteet: ahkera, huumorintajuinen, hyväntahtoinen ja kiltti(ainakin yritän olla)
Koulutus: akateeminen
Etsii: aikuista miestä, jolla on jalat maassa ja joka osaa tehdä käsilläänkin jotain
Olen aikuinen, itsenäinen ja iloinen nainen. Pärjään mainiosti ilman parisuhdetta, mutta oltuani kohta neljä vuotta sinkkuna, olen vähitellen alkanut kaivata miesseuraa. Tykkään kauniista ja yksinkertaisista asioista.
Elämäntilanteestani johtuen vietän paljon aikaa kotona ja koti on muutenkin minulle hyvin tärkeä.
Haaveilen asioiden jakamisesta, yhdessä tekemisestä, nauramisesta, nukahtamisesta, heräämisestä.
"
Tero
Luonteenpiirteet: huumorintajuinen
Koulutus: akateeminenEtsii: aikuista miestä, jolla on jalat maassa ja joka osaa tehdä käsilläänkin jotain
Olen aikuinen ja iloinen nainen. Oltuani kohta neljä vuotta sinkkuna, olen vähitellen alkanut kaivata miesseuraa. Tykkään kauniista väreistä.
Elämäntilanteestani johtuen vietän paljon aikaa kotona ja koti on muutenkin minulle hyvin tärkeä.
Haaveilen asioiden jakamisesta, yhdessä tekemisestä, nauramisesta, nukahtamisesta, heräämisestä."
Tero
Koulutus: akateeminenEtsii: aikuista miestä, jolla on jalat maassa ja joka osaa tehdä käsilläänkin jotain
Olen aikuinen ja iloinen nainen. Oltuani kohta neljä vuotta sinkkuna, olen vähitellen alkanut kaivata miesseuraa. Tykkään kauniista väreistä.
Haaveilen asioiden jakamisesta, yhdessä tekemisestä, nauramisesta, nukahtamisesta, heräämisestä."
Tero
ei mitään miesseuran kaipaamista ja omillaan pärjäämistä
Etkö voisi kirjoittaa mitä hän oikeasti mieheltä haluaa ja mitä voi tarjota? Aikuinen nainenkin on negatiivinen ilmaisu = vanha ryppynen itsepäinen muija
Olen iloinen nainen. Tykkään kauniista väreistä.
Tero
"olen vähitellen alkanut kaivata miesseuraa. Tykkään kauniista ja yksinkertaisista asioista."
"Haaveilen heräämisestä" -Indeed.
Eikö hän voisi pitää kauniista mauista ja haistella mielellään herkullisia värejä? Kantaa klapit miehen savustuspönttöön ja katkoa jäätyneet hirvenvasat polvea vasten suoraan pakastimeen, itsekseen pärjäävä kun on. Voisi harrastaa moottorisahaveistoa ja japanilaista eroottista taidetta, kun on akateeminen mutta ronski.
koska lapset asuvat siellä. Muuten nukkuisin mieluiten kavereiden nurkissa tai heinäladoissa.
Koulutus: akateeminenEtsii: rehtiä suomalaista miestä, jolla on jalat maassa ja joka osaa tehdä käsilläänkin jotain
Olen iloinen ja elämänmyönteinen. Koti ja perhe on minulle tärkeä mutta nautin myös ........ ? (mistä se nauttii)
Tero
ja tehdä käsilläänkin jotain? Kuulostaa siltä, että ainakin voltin heittäminen on vaatimuslistalla. Tiivistä vielä:
- halutaan mies, 1kpl
ja tehdä käsilläänkin jotain? Kuulostaa siltä, että ainakin voltin heittäminen on vaatimuslistalla. Tiivistä vielä:
- halutaan mies, 1kpl
Etsii: rehtiä suomalaista miestä, jolla on jalat maassa ja joka osaa tehdä käsilläänkin jotain
Olen iloinen ja elämänmyönteinen. Koti ja perhe on minulle tärkeä mutta nautin myös ........ ? (mistä se nauttii)
Tero
Eiks rehti suomalainen mies ole aika klisee. Varsinkin rehti ja rehellinen.
Tero
Etsii: rehtiä suomalaista miestä, jolla on jalat maassa ja joka osaa tehdä käsilläänkin jotain
Tero
Eiks rehti suomalainen mies ole aika klisee. Varsinkin rehti ja rehellinen.Tero
Tero
Mitä tuo tolkun on?
poistaisin:en ole epätoivoinen, takat,kynttilät,pyhä paikka,yhdessä, yhdessä, yhdessä (saman jankuttamista (ei akateemista), mustasukkaisuus