Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku roti!

Vierailija
21.07.2011 |

Ihmetyttää ja raivostuttaa vanhemmat, jotka eivät halua laittaa lapsiaan kuriin, eri asia jos ei osaisi, mutta kun selvästi ei haluta vaan päin vastoin ollaan oikein ylpeitä jos muksu riehuu, lyö toisia.. se/ne on vaan niin villejä, oltiin lapsina samanlaisia.. just. On se vähän kiusallista kun toisen muksu(vielä paljon vanhempi) tulee ja vetäsee vaikka omalta 1veeltä jalat tahalleen alta ja sen vanhempi siinä vieressä, mutta ei sano mtn. Ei oikein tiedä mitä itse tekisi tai sanoisi. Se on kumminkin sen vanhemman tehtävä kieltää ja torua, rankaista pentuaan, mutta jos se ei sitä tee? Vaan vähän hellästi nauraen sanoo "tuhma, soosoo" ja samaa aikaan nappaa muksunsa luokseen ja tyyliin kutittelee sitä. Thats it.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on täällä nimitelty sekopääksi, skitsoksi, raivohulluksi jne., kun olen kirjoittanut samantyyppisesti kuin sinä. Ja olen siis samaa mieltä.

Ja näille haukkujille tiedoksi, että ystäväpiirissäni minut tunnetaan lempeänä ja huumorintajuisena ihmisenä. Mutta ei voi mitään, hullu olen, kun opetan lapsilleni sosiaalisia taitoja ja käytöstapoja.

Vierailija
2/2 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen samaa mieltä ap:n kanssa, en haukkujien :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän