Miksi jollain ihmisillä on läskipohkeet, ettei lihas erotu yhtään?
Kommentit (14)
Ylipaino ja perimä vaikuttavat.
Minulla on paksut pohkeet, vaikka olen hoikka.
Joillain miehillä on täysin littana takapuoli, mikä on mielestäni mystistä.
No jotkut haluaa vaan olla semmosia.
Liikunnan harrastaminen tapahtuu jääkaapin ja sohvan välillä.
Kaikilla ei muuten tule lihakset näkyviin. Johtuu geeneistä.
Optimoitu umpihangessa kävelemiseen.
Minusta sopusuhtaiset sääret on kauniit, ja selkeästi erottavat lihakset epämiellyttävät. Mutta olen ehkä vähemmistössä.
Rakennekysymys. Samoin jos aloittaa liikkumisen nuorena, lihaksista tulee eri näköiset.
Aikuisena aloittaneet salinkävijät on aina vähän ilmapalloja. Lihakset rajautuu terävämmin.
Jos on voimaillut lapsesta saakka, raajat on tasapaksut. Se on se emännän /isännän näköinen, rahvas malli. Keho on jäntevä ja oikeasti vahva. Ennen sitä halvaksuttiin, nykyään ihaillaan, kun se on niin harvinainen.
Riippuu mitä tarkoitat. Suurta ylipainoa vai taviksia. Naisilla se on normaali muoto jalassa, ettei jokainen lihas erotu. Naisilla on enemmän rasvakudosta tai oma muoto. Yksilöllistäkin. Pieni ylipaino ei kaikkea peitä kaikilla koko jalkaa, ainakaan ei heidän silmään näy siltä. Entä hormonitoiminta.
Laiskat läskit vie maan turmioon.
Niin siis pohkeidenko kohdalla tämä vain hämmentää sinua? No mieti vaika lihavaa vatsaa ja sitä kuinka lihakset eivät erotu vatsassa ja sitten sovella se ajatus pohkeisiin.
Joillakin ihmisillä rasva kertyy mitä ihmeellisimpiin paikkoihin. Ihminen voi olla ylävartaloltaan melko hoikka, mutta jalat sitten aika pökäleet. Ainakin se ns. lipödeema voi tähän johtaa.
1) ei salia
2) ei ozempicia