Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tulossa isäksi vasten tahtoani..

Vierailija
21.07.2011 |

Hei, sattuipa tälläinen juttu, että tapasin baarissa erään naisen, jonka kanssa päädyimme kämpilleni. Käytimme kondomia, jonka sitten huomasin lopuksi kuitenki touhuissamme hajonneen. Nainen sanoi että ei hätää, ottaa katumuspillerin ok. Sitten pari viikkoa vielä tapailimme, huomasin naisessa piirteitä ja uusia "vikoja", jotka haittasivat suhteemme etenemistä huomattavasti (mielenterveyshäiriöitä, käyttäytyi epäasiallisesti ja epäsiististi, en saanut häneen yhteyttä, hänen ulkonäkö alkoi saada minut voimaan pahoin, listaa voisi jatkaa kuinka). Jätin hänet.

No, ei mennyt kauaakaan kun hän ilmoitti "ettei pillerit toiminu" ja minusta tulee isä. Sain kutsun isyystesteihin. Kävin tapaamassa lasta joskos isänrakkauteni heräisikin. Ei herännyt. Pidin lasta sylissä ja tuijottelin mutten tuntenut mitään. En oikeastaan yhtään mitään, ehkä vähän surua että tässä elämäni nyt sitten oli. En ole vielä ollut isyystesteissä ja olen jutellut äidin kanssa, voisiko hän hoitaa yksin lapsen, kun on kerta pillerit jättänyt ja tähän kaikkeen ollut valmis. Minä en ole. Elän nyt onnellisessa parisuhteessa ja en tiedä mitä teen.

Pelkästään tämän naisen ajatteleminen saa minut voimaan pahoin. Tänään kun heräsin näin hänen kasvot mielessäni ja oksensin lähes 20minuuttia vessassa ja mietin miten ikinä olen voinut häneen koskea. Tunnen niin kovaa inhoa ja vihaa tätä naista kohtaan, ja kun hän yrittää minua pakottaa isäksi lapselle. Tunnen myös kuinka vihani pulppuaa tätä lasta kohtaan, ja kuinka hänestä eroon pääseminen palauttaisi elämäni taas raiteilleen. Myönnän, että minulla on taipumusta väkivaltaisuuteen, ja saattaisinkin lapselle tulevaisuudessa tehdä pahaa. Äiti silti uskoo että on parasta että minusta tulee isä.

No tässä tarinani, en vielä tiedä mitä teen, mutta tämä ei jää tähän osaltani. Isyystesteistä ei kai voi luistaa? Haluaisin tietää, että jos lapsi merkitään rekistereihini, mitä siitä seuraa? Ketkä tämän tiedon näkevät ja mitä he sillä voivat tehdä? Onko mahdollista hakea nollasopimusta elatusmaksuihin? (jättäydyin työttömäksi juuri, töihin en enää mene. Opiskelemaan lähden seuraavaksi ja muutto ulkomaille vakavassa harkinnassa sen jälkeen :) )

(PS: Kuten tekstistänikin joku saattaa huomata, en kavereita tullut tänne hakemaan. Jos tuntuu että provosoiduit ja suonet pulppuaa päässäsi, voit vaikka kirjoitella muualle :)

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin naisen kirjoittamaa tekstiä kelvottomasta isäehdokkaasta.

Pulppuilee kivan värikkäästi tuo juonen eteneminenkin.

Ajattelin täsmälleen samaa!

Vierailija
42/42 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee loppuelämäsi pimeitä töitä tai muuta vaikka Kiinaan.

Suosittelen myös vasektomiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän