Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luulen että kaverini on myynyt kaksi hänelle lainaamaani

Vierailija
21.07.2011 |

lastenhoitovälinettä, arvo noin 130 euroa kummallakin... Kyseessä tarvikkeet jotka eivät niinsanotusti kulu käytössä ja joita tarvitaan melko satunnaisesti joten lainasin mieluusti. Nyt vauva on kasvanut ohi molempien käyttöiästä ja olen alkanut kysellä vieläkö niillä on tarvetta... Epämääräisiä vastauksia saan.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli varmaan luullut, että olet antanut ne hänelle - ettei niitä tarvitse palauttaa.

Vierailija
2/12 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vaan vaatimaan tilalle vastaavia, vastaaviin menevää rahaa tai myynnistä saatua rahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastenhoitovälinettä, arvo noin 130 euroa kummallakin...

hänelle meiliä tms, että jos tavarat ei löydy niin tilille xxx voi laittaa 260euroa.

Vierailija
4/12 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten tavarat yleensä annetaan. Tai toinen voi tehdä vastaavan palveluksen ihan muussa jutussa.

Vierailija
5/12 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hän luuli sinun antaneen tavarat hänelle.

Muistatko enää itsekään miten tuo tilanne on mennyt...?

Vierailija
6/12 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin mä teen nykyisin. Suurin osa ihmisistä on epärehellisiä, eikä koskaan palauta lainaamaansa, oli se sitten tavaraa tai rahaa. Mulla on nykyisin siis se periaate, ettei mitään kenellekään.

Oman perheen jäsenille en lainaa myöskään. Jos heillä on tarvista ja multa liikenee, niin lahjoittaa voin, mutta mitään sellaista en anna kenellekään, mistä en ole valmis luopumaan.

Vierailija
7/12 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka meilillä missä ne tavarat ovat ja koska saat takaisin.

Todellakin joillakin on ajatusmaailma että jos annetaan LAINAKSI sitä ei tarvitse palauttaa. Oma kaveri myi juhlamekon+kengät jotka lainasin kirpparilla. En myöskään lainaa enää koskaan mitään yhtään kelleen.

Vierailija
8/12 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme säätöö joillakin.

Vierailija
9/12 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieleen, että luuli sun lahjoittavan tavarat hänelle. Mulle on itselle käynyt tuollainen vahinko, sain kaverilta rintarepun ja käsitin, että lahjaksi. Ja annoin sen myöhemmin eteenpäin siskolleni, kun kaveri alkoikin kyselemään sitä takaisin ja sanoi myyvänsä sen kirpparilla. Sain sen onneksi siskolta heti takaisin. Siitä lähtien olen aina tarkasti kysynyt vauvakamasta, onko lahjaksi vai lainaksi.

Vierailija
10/12 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä palauttamaan välittömästi,vaikka ensi viikon maanantaihin mennessä. Älä enää kysele epämääräisesti mitään vaan päätä, että ne ovat sinulla ensi viikolla, piste.

Sinä varmaan tunnet itsesi mahdottoman inhottavaksi, ilkeäksi, kitupiikiksi, ahneeksi, itsekkääksi (jatka itse lisää) kun kehtaat jotain niin hävytöntä tehdä, että pyytää palauttamaan lainaamiasi tavaroita.

Luultavasti tämä kaverisi sinut tuntee ja käyttää sitä hyväkseen sitä, että sinä haluat olla kiltti ja elää niin, että kaikki sinusta tykkäävät.

Vierailija
11/12 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikket oliskaan

Vierailija
12/12 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sanoithan että annat ne lainaan?

No oletan nyt että sanoit että lainaat niitä niin sanot kaverille että on kaksi vaihtoehtoa, joko antaa ne takaisin, hakee vaikka siltä jolle on ne edelleen antanut/myynyt tai sitten antaa sinulle uudet vastaavat tavarat.

Ja tietty voit myös sanoa että se olisi sitten 260e käteen kiiitos jos tavaroita ei ala löytyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan