Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kotiuduimme pari päivää sitten ulkomailta ja nyt ollut lievähkö ripulia sekä minulla että 8v:llä

Vierailija
21.07.2011 |

Millon lääkäriin?? olen lukenut nettiä liikaa ja vakuuttunut jonkin alkueläimen/loisen/ameebaeläimen majailemeisesta elimistössämme://

Minä ripuloin amauisin 2x muuten en, 8v:llä tullut 1x päivässä isot löysät kasat.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. lääkäri

Vierailija
2/7 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ripuloitte useasti päivässä ja jatkuu pitkää niin sitten lääkäriin. Voi olla esim. kampylo joka menee terveellä itsestään ohi. Lääkitään vaan jos oireet hankalat tai potilas esim keittiötöissä.

Tuo voi myös olla ihan normaalia kun bakteerikanta taas muuttuu. Nyt probiootteja hakemaan ja niitä yliannostus sekä riittävästi nestettä kehoon (vischyvesi paras).

By the way, kampylon voi saada myös Suomesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maitohappobakteereja 2 kaselia päivässä sen yhden sijaan ja jos oireet jatkuvat niin lääkäriin. itse sain salmonellan turkista aikoinaan, jatkuva ripuli ja kuume siitä nousi..

Vierailija
4/7 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ottako mitään ripulilääkettä esim Immodiumia koska jos siellä vatsassa jyllää bakteeri niin se bakteeri voi lisääntyä räjähdysmäisesti.

Näin kertoi minulle lääkäri kun kerran kysyin mitä pitää tehdä jos tuollainen iskee.

Vierailija
5/7 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika säänn vuosien ajan.

Ja eilen kun soitin terveysneuvontaan niin kehoitti hakemaan apteekista lapselle Floridral-jauhetta joka sekoitetaan 2dl vettä ja nautitaan.

Sisltää suoloja, glukoosia ja hirmuisen määrän maitohappobakteereja.

ap

Vierailija
6/7 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tuolla pkt sitä ja miettinyt rupeaisinko itse sitä ottamaan kun alkaa niin tympiä tämä vatsan ääntely, kuplinta ja vellinä olo:((

ap

Vierailija
7/7 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

valmistetta. Vatsa nimittäin tottuu ja tulee ns immuuniksi jos samaa valmistetta syö vuositolkulla. Niitä tulee vaihdella aika-ajoin.

Hae luonataistuotekaupasta Acidophilus Forte - probiootteja. Niitä sitten itsellesi ja lapselle kaksi kapselia aamuin illoin. On kyllä aika kallista (15 kapselia noin 20 euroa), mutta on hyvä. Itse vannon tämän valmisteen nimeen. On hyvä.

Toinen hyvä on Probiootti Plus (100 kapselia noin 25 euroa). Näitä sitten itsellesi vaikka 3-4 kpl 2kertaa päivässä ja lapsellekin voi ihan hyvin antaa vaikka 2 kpl 2 kertaa päivässä.

Itse voit myös koittaa ottaa 2-3 rkl raakaa viinaa (Kossu, vodka). Mulla ainakin hieman rauhoittaa vatsaa. Ei konjakkia tai wiskyä.

Ruoaksi löysäksi keitettyä riisiä jossa hieman keitinvettä jäljellä ja sinne puristettua sitruunaa. Teetä, paahtoleipää pelkällä margariinilla ym kevyitä ruokia. Niin ja paljon nestettä.

t. 3