mustasukkaisuudesta.
Mies väittää minun olevan sairaanloisen mustasukkainen, olen lukenut joskus hänen tekstiviestejään ja olen selannut facebookkia, mutta erittäin harvoin.. kas kummaa joka kerta sieltä on löytynyt asioita jotka ei kestä "ns.päivänvaloa" voiko joku selventää minulle mikä on sairaanloista mustasukkaisuutta??! itse koen että minulla on ollut aihetta viestien selailuun, enkä kadu yhtään että olen näin tehnyt. helvetti että vitutta:(
Kommentit (11)
"Että kyllä mä sun kanssa vielä sinne kahville meen", ja siis nainen ollut häneen lääpällään jo pidempään. muutenkin useana iltana viestitellään tyhjänpäiväsyyksistä. Ja lupasi että eivät ole enään tekemisissä, mutta silti ovat olleet. lisäksi olivat yöpyneet samassa paikassa niin oli laittanut " sun vieressä oli hyvä olla".
selaat miehesi viestejä. Sairastahan mustasukkaisuus on aina, ei siinä ole mitään välimuotoa terve-sairas.
ole tuossa tilanteessa normaalia olla mustasukkainen? olemme olleet naimissa pitkään ja lapsia on 4. ymmärrän että omaan puolisoon kyllästyy mutta pitääkö alkaa seläntakana vehkeilemään. onko täällä joku joka ei ole ikinä selannut puolisonsa puhelinta? t.ap
on aihettakkin olla mustasukkainen
ei kukaan voi sanoa oletko sairaalloisen mustasukkainen vai et, sillä siinä on vain osa tarinasta.
Jos olet lukenut miehesi viestejä ilman hänen lupaansa, pudän käytöstäso erittäin tökerönä ja se että miehesi viesteistä kuitenkin löytyi aihetta mustasukkaisuuteen, annan seuraavan tuomion:
EROTKAA!!!
mutta ei ole niin helppoa lopettaa suhdetta, kun tuntuu että nuo syyt ei ole VIELÄ tarpeeksi painavia. mitäköhän pitäisi tehdä?pitäisikö minun siis hankkia apua mustasukkaisuuteni? itse en loukkaantuisi siitä jos puolisoni lukee/lukisi viestejäni tai spostini koska niissä ei ole (eikä pitäisi) olla mitään salattavaa.poikkeus on ainoastaan silloin jos "salaisuudet" koskevat esim.perheenjäseniä/ystäviä. eli ei ihan kaikkea tarvitse mielestäni jakaa puolison kanssa.T:ap
mustasukkaisuus (niinkuin mikä tahansa muukin tunne toista ihmistä kohtaan) on sairasta sitten jos siihen liittyy vainoharhaa tai pakkomielteisyyttä. Mun mielestä ei olis kiva, jos mies makoilis ja lirkuttelisi muitten naisten kans, tottakai olen mustasukkainen semmoisesta. Se kuuluu rakkauteen. Jotain toista semmonen toiminta taas ei välttämättä niin haittaisi, siinä on eroja ihmisten välillä. Mutta ymmärrän kyllä, että siitä loukkaantuu, jos toinen tutkii kännykkää tai muuta. Mä ainaki suuttuisin siitä. Ja ihmisillä voi olla muitaki ihmissuhteita, jotka saattaa jonku viestin perusteella tulkita romanttisemmaksi kuin mitä ne tosiasiassa onkaan.
Mä lähtisin korjaamaan asiaa siltä pohjalta, että juttelette ihan rauhallisesti asioista. Jos voisitte enemmän keskenänne makoilla ja lirkutella, se ainakin mun omassa suhteessa tahtoo usein vähän jäädä, kun eletään vaan arkirutiineja.
Minulla taas sellainen tilanne, että nainen ei ole mistään minulle mustasukkainen. Vaikka kertoisin että "lähden poikien kanssa nyt Ruotsinristeilylle viikoksi kun siellä on semmoset sinkkubileet ja laiva täynnä kiimasia sinkkunaisia", niin saisin vastaukseksi varmaan että "jahas, pidä hauskaa!" Suorastaan ärsyttää. Voin olla poissa kotoa yötä ilman että kysytään yhtään missä olen ollut. Välillä tuntuu ettei naiseni yhtään edes välitä minusta kun ei ole lainkaan mistään mustasukkainen.. Mustasukkaisuus on välittämistä. Sairaalloinen mustasukkaisuus (eli käytännössä toisen omistaminen ja elämän hallitseminen) on ihan muuta.. Kyllä pieni mustasukkaisuus on aina ihan tervettä välittämistä, sanoitte mitä sanoitte!
Eiköhän tuossa nyt ole jo ihan syytäkin olla mustasukkainen, jos toinen lässyttelee muille. Viestien lukeminen ei sinällään ole kovin fiksua (tai edes laillista!), mutta eipä sellaiseen kai kovin usein edes ryhdytä, jos ei ole ikäviä ennakkoaavistuksia. Hankala tilanne...
mustasukkaisuus on silloin sairaalloista, jos siihen ei ole mitään syytä. Ap:lla on. Hän mustasukkainen ja ihan syystä.
Sitten voidaan sanoa, onko aihetta olla mustis vai ei?