Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olenkos outo toinen nainen (ov)

Vierailija
20.07.2011 |

olen onnellinen siitä että suhdekumppanini on niin selkärankainen ettei jätä perhettään , koskapa silloin minu ei tarvitse päättää jätänkö omani....en välttämättä olisi yhtä selkärankainen...

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, tuli yks viesti kahteen kertaan..

Vierailija
22/27 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen onnellinen siitä että suhdekumppanini on niin selkärankainen ettei jätä perhettään , koskapa silloin minu ei tarvitse päättää jätänkö omani....en välttämättä olisi yhtä selkärankainen...

Ehkä miehesi tekee päätöksen puolestasi oman suhdekumppaninsa kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole vastuussa rakastajasi vaimosta tai tämän liitosta. Rakastajasi tekee itse omat valintansa.

Mutta se ettet arvosta itseäsi, vaan lähdet pettämään kertoo jotain sinun huonosta olostasi. Olosi paranisi, jos pystyisit käsittelemään asiaa. Sinun pitäisi löytää itsesi ja miettiä mitä oikeasti elämältäsi haluat. Haluatko pettävän miehen, tai haluatko olla vain jonkun hyväksikäyttämä pano? Nuo molemmat asiat ajavat sinut lopulta tuhoon. Älä anna miesten tuhota ja hyväksikäyttää sinua, vaan ota itseäsi niskasta kiinni! Ala arvostamaan itseäsi, ja eroa kummastakin miehestä. Uskon että yksinkin on parempi olla kuin paskassa suhteessa. Sitten voit löytää uuden kumppanin, ja saat uuden paremman parisuhteen. Älä uskottele itsellesi että olet "tuollainen". Et sinä tätä paskaa oikeasti halua!

Vierailija
24/27 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiasia on, että av:lla tämänkaltaiset aloitukset saavat aina mammojen selkäpiikit pystyyn. Vaikka muuta yritetään uskotella, jossain sisimmässä ehkä sittenkin tajutaan se, että KUKA TAHANSA voi olla pettäjä - myös se oma ihana nallekarhu mies, josta EI KUKAAN KOSKAAN uskoisi. Ehkä mukana myös joissain tapauksissa hiven katkeruutta... syystä tai toisesta?

tää on niin hirveän vakavaa? Elämääkö pelkäätte, ettei se menekään joidenkin laatimienne sääntöjen mukaan?

Vierailija
25/27 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan ja samalla pelkään tehdä ratkaisun! Mutta toisella osapuolella on trauma omasta isättömästä lapsuudestaan eikä voi koskaan tehdä sitä omille lapsilleen. Siispä odotellaan kunnes he ovat aikuisia...

Vierailija
26/27 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan sovittu rakastajan kanssa, että mistään eroamisista ei edes keskukstella. Mä rakastan miestäni ja rakastajaani, enkä halua luopua kummastakaan. En ole ikinä ollut näin onnellinen kuin olen tämän viimeisen vuoden ollut :)

Sun mies on kuitenkin ihan varmasti sulle sataprosenttisen uskollinen ja palvoo maata sun jalkojen alla ja sä tiedät, ettei se koskaan pettäisi sua?

Vierailija
27/27 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan sovittu rakastajan kanssa, että mistään eroamisista ei edes keskukstella. Mä rakastan miestäni ja rakastajaani, enkä halua luopua kummastakaan. En ole ikinä ollut näin onnellinen kuin olen tämän viimeisen vuoden ollut :)

Luepas tuo mun laittama "Eikö teitä pelota..." -viesti ja vastaisitko siihen. Vai elätkö siinä uskossa, että nämä kiinnijäämiset sattuu aina vain muille, ei ikinä sulle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi