Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ketään, joka vasta aikuisena huomannut pitävänsä naisista?

Vierailija
20.07.2011 |

Ketään, joka olisi suhteessa naisen kanssa kenties ensimmäistä kertaa? Perustanut perheen naisen kanssa? Olin jonkin aikaa sitten suhteessa naiseen elämäni ensimmäistä kertaa, sitä ennen vain salaa haaveillut seksistä naisten kanssa. Tämä suhde kaatui, mutta olemme edelleen hyvin kiinni toisissamme ja harkitsemme uutta yritystä. En tiedä mitä tekisin. Ainoa syy siihen, että en olisi hänen kanssaan on se, että hän on nainen..

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokusen kerran, mutta en kiinnostunut muusta. Kun uutuudenviehätys oli ohi, en jäänyt kaipaamaan rakkaussuhdetta. Kokeilut loppuivat kun olin noin 33v ja sen jälkeen en ole kaivannut kuin miestä. Naisiin suhtaudun melko neutraalisti, edes seksifantasiat eivät kiinnosta enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi