Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minäpä oikein kans luettelen mitä olen syönyt tänään, saa kommentoida.

Vierailija
19.07.2011 |

Aamulla 1 ruisleipäviipale, keijua, kinkkua, tomaattia. Kahvia kaksi mukillista

"Lounaana" automatkalla mehukeittoa (sokeriton) 4 dl

Päiväkahvilla 1 ruisleipäviipale, tonnikalaa, jäätelöä 1,5 dl

Päivällisellä savulohta aika paljon, salaattia, raejuustoa, 1 ruisleipäviipale, keijua, aurinkokuivattua tomaattia, pari oliivia

Illalla mehukeittoa ja piimää sekaisin pitkä lasillinen, pari porkkanaa

Eli aika kasvis/kalavoittoinen päivä. Yritän laihduttaa....

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähällä elit.

Vierailija
2/21 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroppa tarvitsee hyviä rasvoja laihtuakseen. Salaattiin oliivi- tai rypsiöljyä. Leivän päälle vaikka avocadoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari ateriaa päivässä. Olo on hyvä ja energinen, vaikka vähän tuntuu siltä, että olen syönyt koko ajan :) ap

Vierailija
4/21 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroppa tarvitsee hyviä rasvoja laihtuakseen. Salaattiin oliivi- tai rypsiöljyä. Leivän päälle vaikka avocadoa.

Eli siitä ei kannata tänään huolehtia :) ap

Vierailija
5/21 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein ovat esim. auringonkukanöljyssä ja se ei taas ole todellakaan hyväksi. Öljyistä oliivi- ja rypsiöljy ovat ehdottomat verrattuna muihin.

Vierailija
6/21 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja entäs tonnikala, oliko vedessä vai öljyssä. Helposti tulee pari teelusikallista.

Vierailija
7/21 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja rasvojen saantia minäkin mietin.. muista että aivot tarvitsevat rasvaa..

http://www.magneettimedia.com/?p=4426

Vierailija
8/21 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivälle. Syön muuten purkista lisäksi vielä vitamiineja ja kalaöljyäkin kalattomina päivinä. ap

Vierailija
9/21 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se ei tosiaan ole hyvää.

Vierailija
10/21 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon syöny vähän lihaa, salaattia ja yhden sokerittoman jukurtin ;) koko päivänä : D

Vierailija
11/21 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon syönyt

aamulla: kaksi Karppis-leipää, päällä pestoa, juustoa ja tomaattia + kahvia

lounaaksi: katkarapukananmunasalaattia

päivälliseksi: kukkakaaligratiinia, kasvisnugetteja ja raejuustoa sekä vähän mansikoita ja kermavaahtoa, kahvia

iltapalaksi: leivät kuten aamulla.

NÄLKÄ!!

Vierailija
12/21 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolikkaan patongin margariinilla, lasten lounaista jämät (eli pari lusikallista makaronilaatikkoa ja vähän porkkanabataattisosetta), keksin ja pari siivua ruisleipää, lisää sitä makrulaatikkoa päivällisellä ja leipä myös. Iltapalaksi rahkapurkki ja omena.

Aika paljon sokereita, ei juuri mitään hyvää. Olipahan huono päivä ravitsemuksellisesti. Näin sen huomaa kun ylös kirjoittaa.

Vierailija
13/21 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs, jos vetäisit rasvatonta rahkaa vaikka joksikin ateriaksi ja kananmunia? Pitävät nälkääkin pidempään kuin sokeriton mehukeitto = kaloreita ehkä 2.

Tolla kyllä taatusti laihtuu, mutten tiedä kovinko terveellisesti.

Vierailija
14/21 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo tällästen listojen kans,karppaajat hyökkää kuitenkin saarnaamaan sun mehukeitosta ja ruisleivästä-=)

Vierailija
15/21 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

syönyt aamulla: teetä kupillisen (maidon kanssa,ei sokerin) päivällä: munakas jossa kinkkua ja sipulia sekä salaattia: jääsalaattia,kurkkua ja tomaattia+ vihr.tabaskoa kastikkeena.

yhden omenan ja iltapalaa en ole vielä syönyt mutta veikkaisin että teetä ja ruisleipää

Vierailija
16/21 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä mun päivän ruoat:

Aamupala: kaksi rieskaa voilla, lasillinen omenatuoremehua ja kaksi kuppia maitokahvia

Välipala: suklaavanukas

Lounas: iso lohisalaatti, sämpylä, omenapiirakan pala ja kahvi

Välipala: 2,5 dl mustikkamaitoa

Nyt käyn tunnin juoksulenkillä ja illalla vielä syön fetajuustolla ja salaatilla täytetyn ison sämpylän.

En laihduta, mutta olen hoikka (BMI20).

Vierailija
17/21 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaurapuuroa ja banaani, maitokahvi

frezza mocca, tonnikalapasteija

mansikkarahkaa (itse tehtyä, vain vähän sokeria)

kourallinen cashewpähkinöitä

tofua, vihanneksia, nuudeleita

pari palaa tobleronea

pari hapankorppua oivariinilla

jotain muutakin täytyy vielä tempaista iltapalaksi

aika vähiin jäi syömiset kun korvasin lounaan puistossa tuolla epäterveellisellä pasteijalla

Vierailija
18/21 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo tällästen listojen kans,karppaajat hyökkää kuitenkin saarnaamaan sun mehukeitosta ja ruisleivästä-=)

Mehukeitto käytännössä hiilaritonta, hiilarit leivästä, kasviksista ja öö...siitä jäätelöstä ;) ap

Vierailija
19/21 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamupala: kaurapuuroa ja vehnälesettä 2,5dl lautasellinen (veteen keitettynä) + 100g raejuustoa ja 10g rypsiöljyä (kummatkin siellä puuron seassa eli yhteensä puuroa runsas 3,5dl)

lounas: iiiiiso, siis todella iso, lautasellinen kanasalaattia (salaattia, kurkkua, tomaattia, paprikaa, sipulia yhteensä 300g, 100g kanaa, 100g 7% juustoa kuutioina, kastikkeena oliiviöljyä & etikkaa, suolaa, pippuria)

välipala: 250g maustamatonta rahkaa jossa 100g mustikoita

päivällinen: lautasellinen lohipastaa (100g lohta, 90g täysjyväpastaa, 300g tomaatti-kasvis-sienikastiketta jossa 15g oliiviöljyä)

iltapala (vasta tulossa): 150g raejuustoa

Tällä meiningillä olen syönyt nyt 6kk ajan (en tietenkään samoja ruokia lounaalla/päivällisellä mutta määrät täsmäävät) ja laihtunut yhteens 21kg. Ei ole muuten ollut kertaakaan nälkä!

Vierailija
20/21 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamupala: kaurapuuroa ja vehnälesettä 2,5dl lautasellinen (veteen keitettynä) + 100g raejuustoa ja 10g rypsiöljyä (kummatkin siellä puuron seassa eli yhteensä puuroa runsas 3,5dl) lounas: iiiiiso, siis todella iso, lautasellinen kanasalaattia (salaattia, kurkkua, tomaattia, paprikaa, sipulia yhteensä 300g, 100g kanaa, 100g 7% juustoa kuutioina, kastikkeena oliiviöljyä & etikkaa, suolaa, pippuria) välipala: 250g maustamatonta rahkaa jossa 100g mustikoita päivällinen: lautasellinen lohipastaa (100g lohta, 90g täysjyväpastaa, 300g tomaatti-kasvis-sienikastiketta jossa 15g oliiviöljyä) iltapala (vasta tulossa): 150g raejuustoa Tällä meiningillä olen syönyt nyt 6kk ajan (en tietenkään samoja ruokia lounaalla/päivällisellä mutta määrät täsmäävät) ja laihtunut yhteens 21kg. Ei ole muuten ollut kertaakaan nälkä!

ed vast.