Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsiperhe Oulussa?

Vierailija
19.07.2011 |

Millaista on asua ison perheen kanssa Oulussa?

Omakotitalojen hintoja olen hieman jo katsellutkin, mutta mitkä seudut sopivat lapsiperheille, mitkä seudut ovat ehdoton ei?

Onko Oulussa hyvät harrastusmahdollisuudet niin lapsille kuin vanhemmillekin?

Kehu/moiti :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin lapsiperheitä:)

Hyviä asuinalueita (omakotitalo) on Metsokangas, Kaakkuri (osittain), Oulunsalo, Kuivasjärvi, Kuivasranta, Ritaharju, Jylkynkangas Pyykösjärvi muun muassa.

Ei alueita Toppila Tuira Kaukovainio

Vierailija
2/3 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ei tämä varmaan ihan kamala kaupunki siltä kannalta ole. ;) Koska kulkuyhteydet ovat (autolla) hyvät, kannattaa katsoa omakotitaloja myös entisistä Oulun lähikunnista, kuten Haukiputaalta ja Oulunsalosta.

Mutta itse kaupungin alueella hyviä alueita on paljon. Oikeastaan ne alueet, jonne en itse muuttaisi, ovat Toppila, Tuira, Kaukovainio ja Rajakylä (Ruiskukkatien lähialue ainakin, onhan siellä toki myös siistimpää aluetta).

Harrastusmahdollisuuksia löytyy ja koulut on hyvät (esimerkiksi ympäristökasvatuasioissa Oulun koulut ja päiväkodit ovat ison askeleen edellä verrattuna muuhun Pohjois-Pohjanmaajan, Kainuuseen ja Lappiin).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä rauhalliset alueensakin, ei pidä yleistää muutaman vuokrakerrostalon perusteella

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme