Harrastakaa nyt sitä seksiä, rakastelkaa, nussikaa, naikaa,
sekstailkaa, pankaa, bylsikää jne jne-mitä nimitystä nyt tuosta ihanasta harrastuksesta käytättekään :)
On kesä ja loma monella. Auttaa parisuhteeseen ja kesätunnelmaan perheessä ! Rentouttaa ...
Älkää pihtailko, antaa mennä vaan !
Kommentit (19)
Mutta nyt minulla onkin pari suhdetta, toisella rakastellaan, naidaan, nussitaan, bylsitään, kuksitaan, sekstaillaan, pannaan lihaa piiloon jne. :)
Nyt on niin nihkee ilma, että tulee hiertymiä paikkoihin, kun nihkeä iho vasten toista nihkeetä ihoa joutuu kiehnäämään. yööööök!!!!!!!!!
Ei tulis mieleenkään mennä edes toisen lähellekään, kun on niin kuuma.
Palataan asiaan sitten kun vähän viilenee, joskus joulukuussa...
2:lle illan reissuun :)
Muistakaa kortsut...
Itse olen pitkässä 10 v:n parisuhteessa huomannut, että mitä enemmän sekstailee , sen enemmän tekee mieli. Olen pikkulapsiaikana ja suhteen ollessa kriisissä jopa alentunut kiristämään seksillä miestäni.
Nyt olen oivaltanut säännöllisen seksin tärkeyden. Etenkin miehelle. Tietenkin kun lapset jos isompia ja en ole väsynyt joten jaksaa paremmin.
Mies jäi lomalle ja jutteli kauniisti jos saisi aloittaa loman romanttisissa merkeissä. Yllätin hänet tänään kun oli suihkussa ja annoin kunnon suuhoitoa...ei ole tapahtunut vuosiin.
Jos illalla jaksaisin ratsastaa itselleni huipun...
ap
ei halua munkaa mies.vähän vaikeeta se näin on jos toinen ei haluu.
Nyt on niin nihkee ilma, että tulee hiertymiä paikkoihin, kun nihkeä iho vasten toista nihkeetä ihoa joutuu kiehnäämään. yööööök!!!!!!!!!
Ei tulis mieleenkään mennä edes toisen lähellekään, kun on niin kuuma.
Palataan asiaan sitten kun vähän viilenee, joskus joulukuussa...
kans avoliitossa suhde loppui suurilta osin pihtaamiseen. mulla meni hermot vonkaamiseen. ei onneksi ollut lapsia vielä.
nykyinen mieheni jaksaisi vaikka joka päivä, siksi yritänkin muistella omia puutteen vuosiani silloin kun ei mua aina huvittaisi miehen aloittesta.
ap
vieraisiinko?
illemmalla voisi vielä vähän imeä munaa
Sitä tässä ootellaankin, ollaan ooteltu jo jonku aikaa! 3pvä synnytyksestä nyt, ei ihan heti tee mieli alkaa panopuuhiin, mutta kunhan tästä parantuu niin huhhei! Oon niin oottanut että pääsee kunnolla naimaan, tekemään ite jotain muutaki ku valittaan että käy kipiää :(
ette tuu raskaaksi ettei tartte täällä tulla valittamaan eikä tartte teitä ruveta haukkumaan holtittomiksi lisääntyjiksi!
Ja muistakaa että mikään ehkäsy ei oo satavarma, ainoostaan selibaatti.
sekstailkaa, pankaa, bylsikää jne jne-mitä nimitystä nyt tuosta ihanasta harrastuksesta käytättekään :)
On kesä ja loma monella. Auttaa parisuhteeseen ja kesätunnelmaan perheessä ! Rentouttaa ...
Juu ei pihtailla, illalla otettiin pitkän kaavan mukaan ja aamulla pikaiset uusinnat, nams nams. Mutta nyt onkin sitten pakollinen tauko kun mies lähti kesälomareissulle lastensa kanssa. Nyyh.
Hei teille joilla miehet pihtaa. Surku juttu, ei pitäisi suostua tuohon. Puhun kokemuksesta ja viimeinen asia joka kaduttaa on se että aikoinaan lemppasin tuollaisen miehen mäkeen ja vaihdoin innokkaampaan.
Juu ei pihtailla, illalla otettiin pitkän kaavan mukaan ja aamulla pikaiset uusinnat, nams nams. Mutta nyt onkin sitten pakollinen tauko kun mies lähti kesälomareissulle lastensa kanssa. Nyyh.
Hei teille joilla miehet pihtaa. Surku juttu, ei pitäisi suostua tuohon. Puhun kokemuksesta ja viimeinen asia joka kaduttaa on se että aikoinaan lemppasin tuollaisen miehen mäkeen ja vaihdoin innokkaampaan.
Meitä täällä mäellä on jo aika paljon, lempatkaa nyt tästä eteenpäin tuohon alas notkoon...tehdään siitäkin mäki! ;)
Mies jäi lomalle ja jutteli kauniisti jos saisi aloittaa loman romanttisissa merkeissä. Yllätin hänet tänään kun oli suihkussa ja annoin kunnon suuhoitoa...ei ole tapahtunut vuosiin.Jos illalla jaksaisin ratsastaa itselleni huipun...
ap
Wau... vaikutat todella ihanalta vaimolta.
Nyt olen oivaltanut säännöllisen seksin tärkeyden. Etenkin miehelle.
Mies jäi lomalle ja jutteli kauniisti jos saisi aloittaa loman romanttisissa merkeissä. Yllätin hänet tänään kun oli suihkussa ja annoin kunnon suuhoitoa...ei ole tapahtunut vuosiin.
Jos illalla jaksaisin ratsastaa itselleni huipun... ap
sekstata normaalia enemmän nyt lomalla, kun sulla ei taida olla kovin hääppöinen seksielämä. Tuosta vaan tuli mieleeni moinen jos ei ole miehesi vuosiin saanut kunnon suuhoitoa...
Säännöllinen seksi jonkun toisen parisuhteessa ei välttämättä tarkoita samaa kuin sinun parisuhteessa. Et sinä voi määrätä kenenkään puolesta mikä olisi oikea määrä seksi kellekkin.
Ja mitä jaksamista on ratsastaa itselleen orgasmi?
Onneksi on seksielämä kunnossa kaikipuolin niin ei tarvitse moisia murehtia, sitä on tarpeeksi ja se on täydellista ja tyydyttävää.
ei vaan näytä löytyvän... no menee se toinenkin kesä ilman seksiä ja talvellahan se ei mieleen tulekaan