Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisi on se nyt perhana kumma, kun lupauksia ei voi pitää!

Vierailija
19.07.2011 |

Yksi ostaja varasi kirppispalstan kautta kaksi lemmikki tarviketta. Sanoi maksavansa 14. päivä, kun saa palkan. Ja rahathan on sitten varmaankin heti sun tililläs ja postitat heti jne..

Laitoin lauantaina viestin, että rahoja ei vielä näkynyt (ja selitin sen, että jos maksaa eri pankista, niin EI näy heti).

Sunnuntaina laittoi viestin, että hän unohti maksaa ja nyt on maksu hoidettu, laita huomenna paketti postiin.

Vastasin taas, että eipä varmasti näy huomenna, kun on eri pankki!

Arvatkaapa näkyykö rahat VIELÄKÄÄN?? NO EI! Toinen ostaja maksoi myöskin sunnuntaina ja rahat näkyvät tililläni eli tuskinpa tuo on mitään maksanut.

huoh, täytyypä taas laittaa viestiä ja sanoa, että paketti ei lähde mihinkään ennen kuin rahat on tilillä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siksikin siirtynyt melkein pelkästään Huutikseen. Siellä voi edes antaa negaa jos ei kaupat ota onnistuakseen (ei ole vielä tarvinnut edes neutraalia antaa).

Hemmetin raivostuttavaa ja tökeröä. Nytkin yksi huonekalukauppa kesken kun "ostaja" (joka vielä kaikenlisäksi on tuttu!!!) ei olekaan enää palannut asiaan vaikka oli niiiin kiinnostunut vielä viime viikolla.

Ei jumalauta mahdu minun pirtaan että ei voi REILUSTI ilmoittaa ettei halua/voi ostaa tuotetta.

AAAARGH!!!!!

Vierailija
2/2 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa yks tyyppi halusi ostaa multa yhden paketin, laittoi jopa keskustelupalstan kautta yv:n ja lisäksi meilin.

Laitoin tilitiedot ym. Meni muutama päivä ja muitakin kiinnostujia oli ja laitoin tyypille viestin yv:nä, että huhuu, missä mennään?

Seuraavana päivänä tuli viesti, missä tyyppi valehteli päin naamaa, on kuulemma ollut sähköt poikki jne. Ja hän ei nyt osta. Juu-u, hyvinpä se näytti surffailevan useammankin tunnin kyseisillä palstoilla ja jättämään viestejä, jos netti ei pelannut???!!! Mutta ei sitten viitsinyt laittaa viestiä mulle. Kyllä sieppas, ihan oikeesti. Ja miksi edes sanoo, että mä ostan noi! Jos ei kerta viitsi sitten kuitenkaan ostaa.

Ja sitten just nää, jotka varaavat tuotteita eivätkä sitten viitsi laittaa viestiä, että en nyt ostakkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi