Mun mielestä miehellä ei ole mitään oikeutta kutsua meille vieraita, koska ei itse siivoa
Taas oli antanut serkulleen luvan tulla meille tänään, vaikka itse on päivän töissä eikä ollut evääkään väräyttänyt viikonloppuna siivotakseen (minä ja lapset oltiin viikonloppu poissa).
Niin tekis mieli lähteä jonnekin ja jättää mies häpeämään siivotonta kotia. Tai ei se varmaan häpeäisi edes, kun ei tunnu näkevän sotkua ollenkaan.
Vituttaa kun se kutsuu meile väkeä eikö itse tee mitään sen eteen, paitsi hauskoja asioita: lämmittää saunaa ja laittaa jotain turhia koristuksia. Minä saan siivota taas sisällä koko päivän, kakarat huutaa jaloissa. Vittu että vituttaa saatana perkele helvetti jumalauta.
Kommentit (45)
että kasvattakaa myös niistä pojistanne tasa-arvoisia kodin toimiin tarttujia. Itselläni on äitinsä hyysäämä ja passaama mies puolisona. Alussa jotain teki, mutta lasten syntymän myötä sekin vähä on jäänyt. On se vaan niin mukavaa tulla töistä puhtaaseen kotiin, kun pöydällä odottaa ruoka valmiina ja vaatteet ovat ilmestyneet puhtaana kaappiin. Milloinkaan en itse ole kokenut samaa. Olen jankuttanut ja jankuttanut. Rukoullut, että yhdessä tehtäisiin etten jaksa aina kaikkea yksin tehdä pitkien työpäivieni päälle. Mutta kuulkaaa, ei sitä jaksa aina "nalkuttaakaan". Mikään ei auta itsekkyydelle. Tämä ainoa mikä rassaa parisuhteessamme. Ilmeisesti vain minua.
Saa kutsua vieraita, mutta minä en siivoa. Enkä tunne häpeää siitä, että miehen sukat ovat olohuoneen pöydällä. Mies sen sijaan saa hirveän siivoushepulin huomatessaan, että minä en aio tehdä mitään ennen vieraiden tuloa. Äijä huutaa kuin palosireeni, että meillä on paskaista ja minä nyökyttelen todeten, että banaaninkuoret lattialla miehen TV-tuolin vieressä eivät minustakaan ole kivoja. Enkä edelleenkään siivoa.
Kaveri koti on kuin pomminjäljiltä.
Ei siellä kuitenkaan ole likaista.
Kyläillessä se ei häiritse minua mutta omassa kodissa en sitä kestäisi.
kauniin naisen ja nussii sitä sun nähtesi.
ja älä itse lotkauta evääsi.
Sano sitten serkulle ovella että olet tosi pahoillasi siitä että teillä on sotku, mutta se johtuu vain siitä että saamaton miehesi ei suostu siivoamaan.