Miksi mua tuijotetaan kun käyn lenkillä?
tiedän olevani lihava, mutta en kai mä huvikseni käy siellä lenkillä 5-7 kertaa viikossa. Kyllä mulla on kuitenkin tavoitteena se painon putoaminen ja hyvä olo mikä liikunnasta tulee. Lähes jokainen vastaantuleva tuijottaa mua kun kävelen tai juoksen. Nyt olenkin alkanut kävelemään pää painuksissa, kun tulee muuten tosi ikävä olo.
Kommentit (40)
tulee mieleen sellainen beverly hills tai miami vice vaikutelma.
Todella leson näköistä. En suosittele.
Ja saatan ajatella, että jaksaisinpa itsekkin juosta.
tulee mieleen sellainen beverly hills tai miami vice vaikutelma.
Todella leson näköistä. En suosittele.
Eilen vedin auringonpaisteessa kympin juoksulenkin pienissä juoksushortseissa, hihattomassa topissa JA aurinkolaseissa. Napit korvilla ja tukka ponnarilla. Pienet helmikorut korvissa. Ja kyllä taas miesten päät kääntyili, kuten aina. Mutta mukavaahan se vaan on kun saa ihailevia katseita.
sen kummempia ajattelematta. Katsotaan onko tuttu, ja jossain päin tervehditään tuntemattomampiakin. Pitkään tuijottaminen on tietenkin epäkohteliasta.
Niin muakin tuijotetaan enkä ole tippaakaan ylipainoinen :). Joten ehkäpä ihmisillä on vain tapana tuijottaa lenkkeileviä ihmisiä. Huomaan kyllä itsekin kiusaantuvani siitä ja mietin heti, että mikä mussa mahtaa olla hassusti :).
Minulla on aina aurinkoisella säällä aurinkolasit ja siis myös lenkkeillessä. Johtuu ihan siitä, että silmiä aristaa kirkas auringonpaiste tosi paljon.
jos heiluvat ja hölskyvät hurjasti juostessa=)
Ja siis tuo juoksutekniikka todellakin saa katsomaan, sillä en voi ymmärtää, miten joidenkin jalat tuntuvat heiluvan 90 asteen kulmassa koko liikkeen ajan. Aivan käsittämätöntä!
Mä katon, mutta hiljaa mielessäni ihaillen. Ihanaa, kun joku jaksaa ja haaveilen, että pääsisin itsekin.
todellaki samalla ajatuksella minä katon. ja jos nään useesti saman tyypin tekisi mieli kysyä mistä tuota lenkki intoa saa.. :)
et on saamassa sairaskohtauksen tmv. Ihan hyvät mielessä saatan katsoa puuskuttavia pitkään.
Mä katon, mutta hiljaa mielessäni ihaillen. Ihanaa, kun joku jaksaa ja haaveilen, että pääsisin itsekin.
todellaki samalla ajatuksella minä katon. ja jos nään useesti saman tyypin tekisi mieli kysyä mistä tuota lenkki intoa saa.. :)
Juoksu on maailman koukuttavin liikuntalaji. Kun harjoittelu tuottaa tulosta ja huomaa juoksun kulkevan, sitä haluaa juosta mahdollisimman usein :) Kokeile!
OIkeasti ihmiset... Ei ole tullut mieleen että joillan on silmät sen verran herkät että niitä laseja on pakko pitää?
Itse en voi mennä ulos ilman aurinkolaseja jos on vähänkin auringonpaistetta, koska muuten saan aivan järkyttävän päänsäryn. Ja kyllä, käytän niitä talvellakin, ja silloin jos milloin ihmiset tuijottavat niitä laseja. HUOH!
Enkä tod yritä lesota tms paskaa, vaan varjelen vain päätäni.
Sama juttu: katson joskus ja mietin, miten itse pystyisin vastaavaan. Jos se olisi sopivaa, toivottaisin jaksamista ja onnistumista. Laihemmatkin muuten voivat olla huonokuntoisia ja hävetä huonoa itsekuriaan. Tai sitten vain toivoa sinulle hyvää.
Tietysti lenkkipoluilla liikkuu myös fanaatikkoja, jotka eivät TAJUA, miten joku voi SYÖDÄ, mutta ne elävät eri ulottuvuudessa ja eikä niistä tarvitse välittää.
Juoksutekniikasta joku mainitsi. On totta, että osa lenkkelijöistä juoksee tosi vaikean näköisesti. Mutta jos ylipaino on itsestään selvä syy, ei se edes kiinnitä huomiota. Kummallisempia ovat laihat kipeässä asennossa juoksevat. Niitä en ihaile vaan ne käyvät sääliksi.
moni läski juoksee huonolla ryhdillä ja jalat vispaa vinosti. Ei sellainen tekniikka ole kovin ergonimista.
moni läski juoksee huonolla ryhdillä ja jalat vispaa vinosti. Ei sellainen tekniikka ole kovin ergonimista.
Sulla on nyt varmaan hyva mieli, kun sait tuonkin hienon ajatelmasi julkilausuttua.
Saman asian voisi ilmaista kauniistikin - se olisi jopa rakentavaa. Kotikasvatus...
Tiedat varmaan tekniikasta, ehka sitten olisit voinut sanoa siita jotain eli millainen tekniikka kuormittaa ja millainen olisi ihanteellinen. Nyt kun kerran sanaisen arkkusi avasit.
En ole ap, enka ylipainoinen.
Ja vaikka olisin, kylla netissakin nyt jonkinlainen etiketti ja muiden tunteiden huomioonottaminen kannattaa sailyttaa.
monilla tuntuisi polvinivelten kohdalla olevan pallonivel ja se näyttää hassun hurjalta. Sitten tulee mieleen että kauanko tuokin juoksee tuolla menolla kunnes on polvet tuhottu huonolla tekniikalla.
Näkee myös huonoryhtisiä juoksijoita jotka ovat juosseet pidempää kuin oma kunto riittää ja ryhti on läsähtänyt kasaan. Siinä sitten treenataan itselle huonoa ryhtiä ja lihastasapainoa.Eli tekniikka kuntoon ettei kroppa tuhoudu ja ettei opita apinaryhtiä. Vähemmän sisua ja enemmän kärsivällisyyttä juoksutekniikkaan. Ei edes tarvitse alussa juosta niin että hengästyy tai laihtuu.
Erinomaista asiaa tekniikasta.
Kuka lenkkeilee aurinkolasit päässä?
Milloin aurinkolaseja saa käyttää?
tulee sellainen vaikutelma että jaaha tuo on maailmanmestari ja oikea välineurheilija.
1) Käyn aina samalla lenkillä ja kohtaan siellä ympäri vuoden samat lenkkeilijät ja koiranulkoiluttajat. Uusi kasvo on niin piristävä yllätys, että tulee kiinnitettyä huomiota.
2) Olen niin ajatuksissani, että katse vaan jää vastaantulijaan. En tuijota oikeasti, en tunnista edes tuttujani (äitinikin on tullut vastaan huomaamattani), en vaan tajua tuijottavani. Anteeksi. Tuijota takaisin, ehkä tajuan idioottimaisuuteni.
En ilkeyksissäni tuijottele ketään. Korkeintaan mietin, että onpas hienoa että tuokin on tajunnut lenkkeilyn hienouden.
olit lihava tai et.Mä katselen kaikkia vastaantulijoita, lenkkeilijöitä, ja muita kulkijoita.En pahalla, ihan vaan olen ihmisistä kiinnostunut.Pitäisikö kääntää pää pois, kun joku tulee vastaan,se musta oudompaa olisi.Lenkkeile vaan, kunnostaan huoltrapuitävä ihminen on aina kaunista katseltavaa.
Ei mun mies vaan. Mut ehkä se on sun mielestä homo tai muuten vajaa.