Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mua tuijotetaan kun käyn lenkillä?

Vierailija
18.07.2011 |

tiedän olevani lihava, mutta en kai mä huvikseni käy siellä lenkillä 5-7 kertaa viikossa. Kyllä mulla on kuitenkin tavoitteena se painon putoaminen ja hyvä olo mikä liikunnasta tulee. Lähes jokainen vastaantuleva tuijottaa mua kun kävelen tai juoksen. Nyt olenkin alkanut kävelemään pää painuksissa, kun tulee muuten tosi ikävä olo.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä kävelen kovaa, niin naama on tosi punainen ja jos hölkkään, niin olen TODELLA punainen. Mäkin kuljen katse maassa ja ihmiset töllää. Sen yli on vain päästävä.

Vierailija
2/40 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että vähän kaikkia lenkkeilijöitä toljotetaan etenkin, jos lenkkeilee jossain kadulla tms. Kai se on usein ihan vaan uteliaisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli. Tällä hetkellä vaan vaivaa tosi paljon.

ap

Vierailija
4/40 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei muuta ku nokka pystyyn ja ilosesti tervehtii jos joku pitkään kattoo! niille pitää näyttää että itsetunto on kohillaan ni painuuki niillä tollaajilla se katse ku tajuavat olevansa pönttöjä. Minusta on kaikista mukavin näky että ylipainoinen on lenkillä. Just oikeeta menoa!

Vierailija
5/40 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisia lenkkireittejä, joilla saa olla mahdollisimman yksin ja rauhassa. Paljon rentouttavampaa. se auttaa myös, jos laittaa arskat päähän tai katselee maahan ja keskittyy kuuntelemaan musiikkia.

Mua toisten tuijotus häiritsee yleisesti todenteolla lievän paniikkihäiriön takia, mutta lenkillä olen vähän oppinut ignooraamaan sitä ajan kanssa.

Vierailija
6/40 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katon, mutta hiljaa mielessäni ihaillen. Ihanaa, kun joku jaksaa ja haaveilen, että pääsisin itsekin.

Vierailija
7/40 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susta tuntuu siltä, koska olet epävarma ulkonäöstäsi.

Mä katson vastaantulevia, koska epäilen niitä aina sarjamurhaajiksi ja tarkkailen, että koska ne hyökkää. Joo, kyllä mä oikeasti tiedän, ettei ne hyökkää :) Eli vastaantulijat on vaan yhtä hulluja kun sinäkin, eivätkä ajattele sinua 2 sek. ohituksen jälkeen.

Vierailija
8/40 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bulimikkoja tai muita vammasia ne on. Kateellisia röökaajia!

Mäkin olen alkanut juoksemaan aikuisena vasta kun pari lasta oli saatuna. Kai sitä joku tuijotti. Nyt käyn lenkillä esim. lapsen pyöräillessä vieressä, ihmiset oikein hymyilee meille leveästi. Kyllä se siitä, ensi kesänä menee paljon paremmin kun et vaan ajattele asiaa, ÄLÄKÄ TUIJOTA MAATA: pää pystyyn!!! Hanki vaikka joku T-paita jossa lukee jotain hassua.

Vierailija
9/40 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka lenkkeilee aurinkolasit päässä?

Vierailija
10/40 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän silmälaseja ja jos aurinko paistaa, niin käytän aurinkolaseja vahvuuksilla nimenomaan lenkillä. Mulla on tosi herkät silmät ja auringonpaiste suoraan silmiin aiheuttaa monesti migreenin.

Mä tosin lenkkeilen kunnolla eli niin että hiki lentää. Edes hattua ei voi pitää päässä, kun se saa pään pakahtumaan.

Vierailija
11/40 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsovat, että tuntevatko sua ja pitäiskö morjestaa, ei siinä sen kummempaa. Laitat käden vaan lippaan :-) Tsempppiä!

Vierailija
12/40 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka lenkkeilee aurinkolasit päässä?

Semmonen joka ei tykkää kun aurinko paistaa silmiin.

Hitto että jotkut ihmiset jaksaa olla pikkusieluisia

Vierailija
13/40 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se pakonomainen vilkaisu tai tuijottaminen on Ä-R-S-Y-T-T-Ä-V-Ä-Ä! Kai se on ihmisellä joku selkärangasta tuleva pakko, että täytyy katsoa mikä sieltä lähestyy kovaa vauhtia. Olen huomannut että arskat auttaa, silloin ei pysty ottamaan katsekontaktia. Eli reipaasti vaan lenkille ja aurinkolasit päähän!

Vierailija
14/40 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

monilla tuntuisi polvinivelten kohdalla olevan pallonivel ja se näyttää hassun hurjalta. Sitten tulee mieleen että kauanko tuokin juoksee tuolla menolla kunnes on polvet tuhottu huonolla tekniikalla.

Näkee myös huonoryhtisiä juoksijoita jotka ovat juosseet pidempää kuin oma kunto riittää ja ryhti on läsähtänyt kasaan. Siinä sitten treenataan itselle huonoa ryhtiä ja lihastasapainoa.

Eli tekniikka kuntoon ettei kroppa tuhoudu ja ettei opita apinaryhtiä. Vähemmän sisua ja enemmän kärsivällisyyttä juoksutekniikkaan. Ei edes tarvitse alussa juosta niin että hengästyy tai laihtuu.

Vierailija
15/40 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olit lihava tai et.Mä katselen kaikkia vastaantulijoita, lenkkeilijöitä, ja muita kulkijoita.En pahalla, ihan vaan olen ihmisistä kiinnostunut.Pitäisikö kääntää pää pois, kun joku tulee vastaan,se musta oudompaa olisi.Lenkkeile vaan, kunnostaan huoltrapuitävä ihminen on aina kaunista katseltavaa.

etenkin vilkkaalla kävelykadulla se tuottaa ongelmia. Kätevintä on pitää katse nöyrästi kadussa.

Perusteluina tälle on ettei hän halua imarrella ketään katseellaan, eikä hän myöskään halua ahdistaa muita tuijotuksellaan.

Tästä syystä hän katselee aina poispäin. Se on sisäistä kohteliaisuutta. Minustakin on mukavaa ettei mieheni silmäile takamuksia tai rintoja.

Eivät hyvätapaiset ihmiset tuijota muita.

Vierailija
16/40 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tosta.

Vierailija
17/40 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..jos joku juoksee tissit ja perä iloisesti heiluen!

Vierailija
18/40 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olit lihava tai et.Mä katselen kaikkia vastaantulijoita, lenkkeilijöitä, ja muita kulkijoita.En pahalla, ihan vaan olen ihmisistä kiinnostunut.Pitäisikö kääntää pää pois, kun joku tulee vastaan,se musta oudompaa olisi.Lenkkeile vaan, kunnostaan huoltrapuitävä ihminen on aina kaunista katseltavaa.

Oletko tajunnut että kaikki eivät pidä siitä että toljotetaan kun kävelee vastaan? Itseäni vieraiden ihmisten tuijottaminen ärsyttää, ja siksi katson niin tiukasti kuin pystyn eteenpäin jos huomaan sen vieraan katseen.

Oikeasti joskus tekisi mieli kysyä että haluaako tuijottelija ottaa kuvan että saa tuijotella kotonaankin meikäläisen punakirjavaa pärstää....

Mielestäni vieraiden ihmisten tuijottaminen on huonoa käytöstä.

Ole vain niistä ihmisistä kiinnostunut, mutta jos olen lenkkeilemässä/pyöräilemässä niin _älä_ tuijota. On varmasti muitakin tapoja olla ihmisistä kiinnostunut kuin tollottaa vieraiden lenkkeilijöiden naamoja.

(nykyään pidän lenkkipaitanani sellaista paitaa jossa lukee edessä "there´s an idiot staring at me" ja takana "still staring")

Vierailija
19/40 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös pohjoisessa ihmiset möllöttää muita ihan, kuin eivät olisi koskaan nähneet ihmistä.

Ihmisten tuijottelu ei ole kohteliasta. Tässäkin nähdään kasvatuksen tärkeellisyys.

Vierailija
20/40 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tajunnut että kaikki eivät pidä siitä että toljotetaan kun kävelee vastaan? Itseäni vieraiden ihmisten tuijottaminen ärsyttää, ja siksi katson niin tiukasti kuin pystyn eteenpäin jos huomaan sen vieraan katseen.

Oikeasti joskus tekisi mieli kysyä että haluaako tuijottelija ottaa kuvan että saa tuijotella kotonaankin meikäläisen punakirjavaa pärstää....

Mielestäni vieraiden ihmisten tuijottaminen on huonoa käytöstä.

Ole vain niistä ihmisistä kiinnostunut, mutta jos olen lenkkeilemässä/pyöräilemässä niin _älä_ tuijota. On varmasti muitakin tapoja olla ihmisistä kiinnostunut kuin tollottaa vieraiden lenkkeilijöiden naamoja.

(nykyään pidän lenkkipaitanani sellaista paitaa jossa lukee edessä "there´s an idiot staring at me" ja takana "still staring")

Ihmiset voisivat yrittää kontrolloida katsettaan.

- Ted Billyard Brownings II

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän