Kalevi Lehtinen on kuollut :(
Kommentit (21)
on nyt niin hyvät oltavat, suuri on palkkansa, siitä olen varma. :) Mutta läheisille tietenkin suuri menetys, kuin myös kuulijoille. Olin häntä kuulemassa Seinäjoella pari viikkoa sitten ja kyllä hänestä näkyi jo jonkinlainen "väsymys ja vanhuus". Jumala on jokaisen päivät määrännyt.
eikö kuolleet mene Jumalan luokse eikä Jeesuksen?
tosiaan on nyt perillä rakkaan Vapahtajansa Jeesuksen luona.
Kunpa kaikki ihmiset lukisivat hänen kirjojaan ja Raamattua ja seuraisivat samaa tietä.
Kiitos, Jumala, Kalevin rehellisyydestä, inhimillisyydestä, selkeydestä, elämänläheisyydestä - Kalevi tunsi Jumalan, Jeesuksen ja niin hienosti opasti muitakin tuntemaan Hänet.
Paljon voimia ja lohdutusta Kalevin läheisille!
oliko hän joku lesta tms?
rovasti, kirjailija sekä kansainvälisesti tunnetuin suomalainen evankelista ja luterilainen pappi.
jotenkin surullinen fiilis...ensin David Wilkerson ja nyt kalevi Lehtinen
jotenkin surullinen fiilis...ensin David Wilkerson ja nyt kalevi Lehtinen
rakkaudellinen julistaja, joka teki töitä täysillä ja antautuneena loppuun asti. Kuolemansa ei tunnu lohduttomalta, koska tietää hänen olevan Jeesuksen luona.
eikö kuolleet mene Jumalan luokse eikä Jeesuksen?
Jeesus on Jumalan luona, Jeesus on Jumala.
vissiin taisi olla sydänongelmia muutenkin. Toisaalta, hyvä, että kuoli saappaat jalassa.
että kuka ihme mutta kuvasta tunnistin. On kai ollut poissa Suomesta tai mediasta ainakin viime vuosina.
Tämä harras uskovainen eli 75-vuotiaaksi eli melkein niin kauan kuin muutkin miehet, mutta ei ihan. Käy esimerkistä ettei uskovaisuus ainakaan eliaikaa pidennä vaikka varmaan on itse ja monet muutkin terveyttä ja pitkää ikää itselleen ja lähipiirilleen rukoilleet.
kuolemata onnellinen voi olla, mutta ei tästä huonokaan mieli tule.
Hän kuoli saappaat jalassa.