Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

aion jättää mieheni. vituttaa ja surettaa (pitkä tilitys, sori)

Vierailija
17.07.2011 |

Mieheni on alkoholisti. Ei vaan itse sitä ymmärrä eikä myönnä. Tai no, en tiedä, onko tämän viikonlopun jälkeen ymmärtänyt asian todellisen vakavuuden, kun ilmoitin, että nyt se on todellakin loppu. Saa valita joko minut tai pullon, mutta molemmat ei mahdu tämän katon alle.

Oli pitkään juonut ihan siististi kotona (joka viikonloppu tissuttelee, sekä kaikki vapaa- ja lomapäivät), kun olen siitä sanonut useasti, etten halua lasten näkevän kännissä olevaa iskää, eikä kyllä itseänikään kiinnosta. Muutaman kerran vuodessa sitten käy niin, että juo niin, ettei pysty lopettamaan, ja lopulta sammuu. Joskus tekee typeriä kännissä, kuten pari päivää sitten, sammui vessaan ja kusi vessan ja eteisen lattialle, ja matto kastui litimäräksi. Ei paljon naurattanut.

Onneksi lapset (3 kpl) ei sentään herännyt siihen kolisteluun ja rymistelyyn, mitä piti, k,un tuli kotiin. Ukko siis sammui sine vessaanj ,a nukkui siellä 5 tuntia ! En kyllä tajua, miten se siellä mahtui nukkumaan, mutta oli kai niin sekaisin, ettei kaaduttuaan päässyt ylös ja ulos sieltä, joten jäi sitten sinne.

Viime kesänä oli viemässä meidän silloin 2v lasta uimaan. Oli vaivihkaa ottanut lapsen mukaan mökin laiturille, heti kun mun silmä vältti. Onneksi anoppi oli paikalla, ja näki myös tilanteen, joten ei ole pelkästään mun sana miehen sanaa vastaan. Oli silloin juhannus, joten tottakai piti vetää kännit, vaikka pyysin olemaan kunnolla, kun lapsetkin oli paikalla.

Täntyyppisiä tapauksia mahtuu useita meidän yhdessäoloajalle. Jokaisen jälkeen vitutus vaan kasvaa entisestään, ja nyt on mitta täynnä. Kerran oli jopa vähän väkivaltainen. Nää on vielä sellasia tilanteita, joita mies ei edes muista, kun on niin kännissä. Eli hän ei mielestään koe tehneensä mitään väärää, kun ei kerta muista niitä.

Mulle riitti. En haluais yksinhuoltajaks, mutta mies ei anna vaihtoehtoja. En halua itselleni enkä lapsille tällasta elämää enää.

Sanoin kyllä miehelle, että jos lopettaa juomisen ja hakee apua, niin voin vielä jäädä, mutten usko, että niin tulee koskaan tapahtumaan. Siitäkin ollaan keskusteltu aikasemmin, ja mies on vaan naurahtanut mun ehdotuksille.

Pakko tilittää täällä, kun ei ole tällä hetkellä ketään muutakaan.

Kiva jos jaksoit lukea.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin kyllä miehelle, että jos lopettaa juomisen ja hakee apua, niin voin vielä jäädä, mutten usko, että niin tulee koskaan tapahtumaan. Siitäkin ollaan keskusteltu aikasemmin, ja mies on vaan naurahtanut mun ehdotuksille.

Pakko tilittää täällä, kun ei ole tällä hetkellä ketään muutakaan.

Kiva jos jaksoit lukea.

Olen pahoillani.Sun pitäisi tehdä päätös ja nopeasti.Tiedän miltä susta tuntuu.Olin naimisissa miehen kanssa joka joi koko ajan ja löi ja petti..Lapsiakin läpsi.Sitten kyllästyin totaalisesti ja sanoin että joko lopetat juomisen ja menet a-kerhoon ja vihanhallintakurssille.Suostui pyyntöön.Ei kauaa kestänyt 8puoli vuotta,mutta pettäminen jatkui)kun taas alkoi juomaan ja kännissä lyömään,lapset jätti rauhaan.Kuulin olevani raskaana ja olimme onnellisia.Sitten hän teki niin pahan virheen jota en kykenyt millään antamaan anteeksi.Hän tuli kännissä kotiin kun olin 4 kuukaudella raskaana ja suuttui kun sanoin että taasko juot,sinähän lupasit.Miksi M--- MIKSI?Hän alkoi hakata mua raivon lailla ja yritin paeta,sain itseni jotenkin irti ja juoksin portaisiin ja yritin juosta alas,mutten pystynyt kun mies veti hiuksista ja lopulta työnsi mut alas ja jätti tajuttomana siihen ja meni baariin.

Heräsin verta valuvana ja mahaa särki niin että itku tuli.Olin jopa pissannut housuuni.Soitin naapurille ja pyysin hoitamaan lapset ja tilasin ambulanssin.Sairaalassa selvisi että olin murtanut 2 kylkiluuta,saanut pahan aivotärähdyksen ja naarmuja,mutta pahin uutinen sai mut niin tolalatani..menetin nimittäin lapsen.Joka olisi ollut poika.Meillä on äidin suvussa vähän poikia ja tämä poika olisi ollut unelmien täyttymys,koska meillä oli 3 tytärtä,ei poikaa.

Mies ei tullut edes sairaalaan.Kielsin naapuria päästämästä häntä lähellekkään lapsiamme jos hän ilmaantuisi "kotiinsa"

Hän yritti kyllä saada minua kovasti takaisin,mutten sietänyt koko paskapäätä edes silmissäni.Mies sai ehdollisen tuomion pahoinpitelystäni ja sakkoja.Hain avioeroa ja sain sen.Lapsia hän tapasi valvotusti.

Näistä tapahtumista on jo aikaa 6 vuotta ja olen naimisissa maailman ihanimman miehen kanssa ja meillä on 2 yhteistä lasta.

Kunpa voisin sanoa että eksäni muuttui kun meni naimisiin hoitonsa kanssa...mutta ei,juo edelleen,mutta hakkaa ei koska tietää että nykyinen lyö takaisin.Heiläkin on yksi yhteinen lapsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi