Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menee närvi tarhan "pitäkää lapsenne kotona" -painostukseen!

Vierailija
18.05.2011 |

Eräs tarhatäti on jo painostanut meitä ja kysellyt monelta kantilta

ja vaikka millaisin sanakääntein lapsen kesälomaa.

Eilen hän sitten sanoi että meidän pitäisi jutella pk:n johtajan kanssa.

No ok, kävimme johtajan luona. Sama painostus ja kysely ja utelulinja jatkui sielläkin.

Ymmärrän hyvin, että heidänkin täytyy saada lomansa jotenkin sumplittua, mutta silti.

Me emme tiedä vasta kuin kesäkuussa mahdollista töistäpoisoloani ja miehen työkuvioita.

Emme muutenkaan halua puhua epämääräisistä työasioistamme.

Ei tuntunut menevän jakeluun sitten millään.

Sanoin täysin selvästi, että siksi tarhan lomalapussa on pelkkää viivaa, koska emme tosiaan tiedä!

En voi luvata mitään ajanjaksoa etukäteen minusta riippumattomista syistä.

Hohhoijaa. Johtaja kyseli vaikka miltä kantilta ja mitenpäin kiertäen. Ahdistavaa kyttäämistä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotte, niin kuin asia on. Tiedätte vasta kesäkuussa. So simple. Mä en antais tarhan kyykyttää ja painostaa. Suoraan puhumalla se selviää. Vai onko teidän hoitokuvioissa yleensä jotain epäselvää?

Vierailija
2/13 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivystävä päiväkoti tarvitsee tiedot lapsista, jotka sinne menevät. Ja lasten lukumäärän, on varattava tarpeeksi hoitajia myös heinäkuuksi töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niin. Juuripa tuon lomailuepäselvyyden takia ilmoitimme yhtäjaksoisesta hoidosta.

Siksi jouduimme tarhan hampaisiin.

t: ap

Vierailija
4/13 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihan normaalisti kerrotte, että tiedätte kesäkuussa niin asia on pihvi. Mutta jos ette tuota saa sanottua, vaan pitää henkilökunnankin oikein kierrellä ja kaarrella asiaa, niin joku tässä nyt mättää, sori vaan.

Vierailija
5/13 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lomakyselyyn että lapsi on hoidossa koko kesän.

Emme valitettavsti tiedä koska pystymme olemaan lomalla.

Selviää vasta kesäkuussa.

Tämä aiheuttaa sen että emme saa kesältä maksuhyvitystä koska lomat olisi pitänyt ilmoittaa toukokuun alkuun mennessä hoitoon saadakseen hyvitys :(

Meille varataan hoitopaikka koko kesäksi ja sitten kun saamme selville ilmoitamme koska lapsi ei ole hoidossa. Maksamme sitten normaalit hoitomaksut loman ajalta.

Vierailija
6/13 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aiheuttaa sen että emme saa kesältä maksuhyvitystä koska lomat olisi pitänyt ilmoittaa toukokuun alkuun mennessä hoitoon saadakseen hyvitys :(

Aika harva pystyy pitämään lasta kotihoidossa niin pitkään, että kesän maksua ei tarvitsisi.

Vierailija
7/13 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oli aloittanut elokuussa. Mikä on tämä käsitys, että koko kesä pitäisi olla ilmainen?

Vierailija
8/13 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sulla on hassu kirjoitustyyli, tosta sun sepustuksesta ei puutu ku ranskalaiset viivat lauseiden edestä... :)

Vierailija
9/13 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sulla on hassu kirjoitustyyli, tosta sun sepustuksesta ei puutu ku ranskalaiset viivat lauseiden edestä... :)

Ap:lla oli kerrankin harvinaisen selkeä viesti tällä palstalla :D

Vierailija
10/13 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oli aloittanut elokuussa. Mikä on tämä käsitys, että koko kesä pitäisi olla ilmainen?

Meillä on maksu hoidosta, mutta jo kahdenkin viikon lomapätkästä (joka on ajallaan ilmoitettu) on saanut hyvitystä. Toiset kunnat vaativat kuuden viikon lomapätkää, että saa hyvitystä, ja sekin ajallaan ilmoitettuna.

Ihan älytöntä, että huhtikuussa pitäisi tietää lomansa, kun työnantaja keuhkoaa, ettei hänen tarvitse vahvistaa kuin vasta kuukautta ennen lomanalkua. Pöh! Arvaten ja parasta toivoen on sitten tullut lomia heitettyä.

Vierailija
11/13 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

perhettä varten, me emme tarhaa varten. Joten en ole koskaan ollut hysteerikko huhtikussa kuten esim. kollegani joka itseasiassa käytti tota tarhan lomajuttua vain saadakseen itse poimia rusinat pullasta. Kun lässy lässäy, tarha on heinäkuussa kiinni. Mitens ne päivystävät tarhat? Laitoin kerran sille lehmälle jauhot suuhun ja varasin itse koko heinäkuun ( tuurataan toisiamme) kun olin katsonut sen ininää pari kesää. Vittu miten se piipitti...

Vierailija
12/13 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

perhettä varten, me emme tarhaa varten. Joten en ole koskaan ollut hysteerikko huhtikussa kuten esim. kollegani joka itseasiassa käytti tota tarhan lomajuttua vain saadakseen itse poimia rusinat pullasta. Kun lässy lässäy, tarha on heinäkuussa kiinni. Mitens ne päivystävät tarhat? Laitoin kerran sille lehmälle jauhot suuhun ja varasin itse koko heinäkuun ( tuurataan toisiamme) kun olin katsonut sen ininää pari kesää. Vittu miten se piipitti...

Vierailija
13/13 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän