Miten suhtautuisit, jos miehesi viestittelisi toisen naisen kanssa myöhään iltaisin?
jos toinen nainen olisi "vain kaveri" ja jutut ihan normijuttuja.kuitenkin silleen että esim sähköpostiviestit olisi tosi pitkiä ja ystävällsiä eikä mitenkään pakollisia.tää toinen nainen on nätti sinkku enkä tiedä miten suhtautuisin asiaan kun mies on siitä mulle avoimesti kertonut vaikken viestejä oo nähnytkään.ja siis vastailevat toisilleen (monta viestiä kerralla) ja ovat niin ystäviä niin ystäviä.onko ihan ok viestitellä varatulle miehelle netissä vielä puolen yö aikaan ja vapaa-ajalla?
Kommentit (27)
ja 4kk viestiteltiin tiiviisti ja sen jälkeen sovittiin tapaaminen työjuttujen ulkopuolella kun vihdoin uskalsin ja siitä se sitten lähti ja on kestänyt jo 3,5v.
mä sain jokin aika sit tietää et meidän muksulla on n.1-2kk vanhempi sisarpuoli.. että näin! -.-'' ja mies tietty kieltää kaiken.
mä sain jokin aika sit tietää et meidän muksulla on n.1-2kk vanhempi sisarpuoli.. että näin! -.-'' ja mies tietty kieltää kaiken.
Miehen oli pakko myöntää asia, kun tuli isyystesteihin kutsu.
Annoin tyhmänä anteeksi, mutta nytkin pyörittää useaa naista yhtäaikaa.
Ei välttämättä liity ap:n juttuun mitenkään tietenkään, mutta mä en luottaisi kokemukseni takia.
Työkuvioissa tutustuneet ja ystävystyneet.ite kyllä tykkään siitä naisesta, koska se on hauska ja mukava, mutta musta vain tuntuu että mies on siihen ihastunut.
ap
Sinuna puhuisin miehen kanssa kunnolla tästä aiheesta nyt heti eikä joskus myöhemmin. Tee selväksi, ettet halua kytätä tai määräillä mutta olet huolissasi. Sano, että kavereita saa olla mutta siinäkin on rajansa miten tiiviisti on sopivaa pitää yhteyttä ja onko hänen tosiaan oltava 24h yhtävänsä tavoitettavissa. Kiinnitä huomiota siihen onko miehesi se, joka aina ottaa naiseen yhteyttä vai onko toisin päin. Jos näyttää siltä, että nainen on koko ajan kaipaamassa juttukaveria, kysy mieheltäsi onko joka viestiin pakko heti vastata. Ystävät voivat välillä odottaa kun teillä on perheen yhteistä aikaa tai on myöhä.
Jos taas näyttää siltä, että miehesi on asiassa se aloitteellinen osapuoli, olisin aika varuillani. Voi hyvinkin olla, että selkäsi takana tapahtuu enemmän kuin miehesi myöntää (edes itselleen). Kysy, mistä asioista he oikein viestittelevät. Se, kertooko miehesi kaiken avoimesti, kertoo todella paljon. Jos hän on poistanut viestit sitä mukaa kun niitä tulee, voit melkeinpä vetää siitä johtopäätöksesi. Jos hänellä ei ole mitään salattavaa, viestejä ei tarvitse poistaa ja sinulla on oikeus ne nähdä niin halutessasi.
Toivottavasti tässä ei ole mitään vakavampaa! Ei kuitenkaan kannata olla naiivi vaan tarttua aiheeseen ja selvittää asiat miehesi kanssa ihan asiallisesti. Riidellä ei tarvitse, vaan puhua. Jos et uskalla kysyä, kadut varmasti myöhemmin.
siihen se tekstittely ja työkaveruus johti, että lapsi syntyi
puhunut miehelle asiasta?