Milloin kävit viimeksi katsomassa jotakuta sairalaassa, vainhainkodissa tai vankilassa?
Kommentit (30)
Vanhainkodissa kävin viimeksi v. 2004 katsomassa isotätiäni. Hän kuoli ko. vuonna. Kävin katsomassa häntä suht. usein.
Sairaalassa olen käynyt v. 2006 katsomassa ukkiani. Hän kuoli ko. vuonna ja nimenomaan tuossa sairaalassa.
Sen jälkeen ei ole ollut sukulaisia/tuttavia sairaalassa/vanhainkodissa joita olisin voinut käydä katsomassa.
tyttäreni kihlatun isää. Aika jännä ensitapaaminen tyttärellänikin tulevan appiukkonsa kanssa. :) No, näillä mennään...
Ukki kuoli sairaalassa, mutta ehti olla siellä vain pari päivää, en käynyt katsomassa. Muut isovanhemmat ja isoisovanhemmat on kuolleet kotonaan. Isomummo asui vanhustentalossa, sellaisessa jossa oli omat asunnot ja omat pienet pihat. Siellä käytiin säännöllisesti, mummo kuoli 80-luvun lopussa.
Vanhainkodissa olen ollut töissä ja sairaalassakin käynyt, mutten katsomassa ketään. Vankila on tuttu ainoastaan ohiajelulta.
kävin kattomassa siskoa Meilahdessa. Vanhainkodissa -96 mummoa kattomassa, vankilassa en ole koskaan käynyt.
Onneksi kukaan läheinen ei ole ollut sairaalassa. Kai se on sitten isoäitini, joka kuoli 2000. Samaista isoäitiä kävin katsomassa vanhainkodissa myös vuonna 2000.
Vankilassa en ole koskaan käynyt.
kävin sittenkin edellisen kerran vanhaiskodissa jouluna 2004 katsomassa ex-miehen mummoa. Näin sen mummon vain tuon yhden ainoan kerran.
mutta sukulaista olen käynyt katsomassa vanhainkodissa pari-kolme vuotta sitten. Sairaalassa käynnistä onkin sitten vielä pidempi aika. Vankilassa en ole koskaan käynyt.
vuonna -08 ja samaisen kaverin miestä sörnäisten vankilassa viime syksynä. Vanhainkodissa olen käynyt viimeksi silloin kun mun mummi vielä eli, eli vuonna -95.
palveluasuntolako se lienee oikealta nimeltään kävin viimeksi keskiviikkona. Käyn siellä kahdesti viikossa mummiani katsomassa. Nyt lähden kyllä matkalle, että tulee pitkä tauko.
Sairaalassa kävin tammikuussa katsomassa ystävien vauvaa.
Vankilassa en ole koskaan käynyt .