Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin kävit viimeksi katsomassa jotakuta sairalaassa, vainhainkodissa tai vankilassa?

Vierailija
17.07.2011 |

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

palveluasuntolako se lienee oikealta nimeltään kävin viimeksi keskiviikkona. Käyn siellä kahdesti viikossa mummiani katsomassa. Nyt lähden kyllä matkalle, että tulee pitkä tauko.

Sairaalassa kävin tammikuussa katsomassa ystävien vauvaa.

Vankilassa en ole koskaan käynyt .

Vierailija
22/30 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin useamminkin mutta välimatkaa yli 300km...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhainkodissa kävin viimeksi v. 2004 katsomassa isotätiäni. Hän kuoli ko. vuonna. Kävin katsomassa häntä suht. usein.

Sairaalassa olen käynyt v. 2006 katsomassa ukkiani. Hän kuoli ko. vuonna ja nimenomaan tuossa sairaalassa.

Sen jälkeen ei ole ollut sukulaisia/tuttavia sairaalassa/vanhainkodissa joita olisin voinut käydä katsomassa.

Vierailija
24/30 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttäreni kihlatun isää. Aika jännä ensitapaaminen tyttärellänikin tulevan appiukkonsa kanssa. :) No, näillä mennään...

Vierailija
25/30 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukki kuoli sairaalassa, mutta ehti olla siellä vain pari päivää, en käynyt katsomassa. Muut isovanhemmat ja isoisovanhemmat on kuolleet kotonaan. Isomummo asui vanhustentalossa, sellaisessa jossa oli omat asunnot ja omat pienet pihat. Siellä käytiin säännöllisesti, mummo kuoli 80-luvun lopussa.

Vanhainkodissa olen ollut töissä ja sairaalassakin käynyt, mutten katsomassa ketään. Vankila on tuttu ainoastaan ohiajelulta.

Vierailija
26/30 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin kattomassa siskoa Meilahdessa. Vanhainkodissa -96 mummoa kattomassa, vankilassa en ole koskaan käynyt.

Vierailija
27/30 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kukaan läheinen ei ole ollut sairaalassa. Kai se on sitten isoäitini, joka kuoli 2000. Samaista isoäitiä kävin katsomassa vanhainkodissa myös vuonna 2000.

Vankilassa en ole koskaan käynyt.

Vierailija
28/30 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin sittenkin edellisen kerran vanhaiskodissa jouluna 2004 katsomassa ex-miehen mummoa. Näin sen mummon vain tuon yhden ainoan kerran.

Vierailija
29/30 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sukulaista olen käynyt katsomassa vanhainkodissa pari-kolme vuotta sitten. Sairaalassa käynnistä onkin sitten vielä pidempi aika. Vankilassa en ole koskaan käynyt.

Vierailija
30/30 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuonna -08 ja samaisen kaverin miestä sörnäisten vankilassa viime syksynä. Vanhainkodissa olen käynyt viimeksi silloin kun mun mummi vielä eli, eli vuonna -95.