Milloin kävit viimeksi katsomassa jotakuta sairalaassa, vainhainkodissa tai vankilassa?
Kommentit (30)
Vanhainkodissa viimeksi syyskuussa, sil olin työharjoittelijana siellä.
Vaariani kävin kattomassa sairaalassa viikkoa ennen kuolemaansa n. 4,5 vuotta sitten.
sitten kävin katsomassa naapurin mummoa terveyskeskuksessa :) aika ihana 90v mummeli.
miestäni hieman yli 5 vuotta sitten. Vankilassa tai vanhainkodissa en ole koskaan käynyt.
En olekaan sen koommin nähnyt, puhunut kyllä puhelimessa.
Ei jaksa känninen kiinnostaa, kun ei ees tuosta lonkkavauriostaan osannut ottaa opiksi, niin juokoon ittensä vaikka hengiltä.
sukulaista (jonka tuntisin), ystävää tai tuttavaa vankilassa tai vanhainkodissa. Sairaalassakaan ei ole kukaan pitkään aikaan ollut. Oon ehkä käynyt viimeksi sairaalassa katsomassa jonkun vastasyntynyttä, tai sitten yhtä ystävääni, joka on useamman kerran joutunut samasta syystä sairaalaan.
Itse olen palvelukodissa töissä, joten siellähän tuota näkee kaikenlaista.
keväällä sairaalassa lastani. Oli siellä yhden yön. Vanhainkodissa yli 5v. sitten katsomassa miehen pappaa kun oli vielä elossa. Vankilassa en ole käynyt koskaan.
seuraavana yönä isäni kuoli.
Vanhainkodissa v. -04, exän isoisää katsomassa
Vankilassa muistaakseni -08, exää moikkaamassa.
En tiedä onko vanhainkoteja enää olemassakaan, mutta tuollaisiin pitkäaikaissairaanhoidon yksiköhiin säilötään vanhukset, jotka eivät enää pysy tolpillaan. Ja hyvä niin, sillä kotona hoitamisesta ei enää tuossa vaiheessa tule mitään. Käyn viikoittain anoppia katsomassa.
Eli onko kyseessä sairaalan joku osasto vai palvelukoti?
Hoitokodissa olen käynyt kattomassa viimeksi isäisänäitiä 11 vuotta sitten. Se oli silloin 100v :)
Sairaalassa sitten ihan viime vuosinakin käyty aina joskus jonkun takia jotaki kattoo
Sairaalassa 7 vuotta sitten tapaamassa kummipoikaani ekan kerran.
Vanhainkodissa joskus lukiossa, kun kävin yhden 4H:n vanhuspalvelu kurssin ja siihen kuului yks päivä vanhainkodissa.
Vankilassa en ole käynyt ikinä ellei sitten lasketa yhtä luokkaretki retkeä ala-asteella, kun käytiin tutustumassa Hämeenlinnan nais(???)vankilaan. Ei siellä kyllä mitään vankeja ollut ,D
Sairaalassa viime viikolla hyvästelemässä äidin.
Vankilassa tai vanhainkodissa en ole koskaan käynyt.
v. 1996 kävin vanhainkodissa katsomassa mummoani, kuoli samana vuonna.
v. 2001-2002 kävin usein katsomassa serkkuani vankilassa.
v. 2009 vietin sairaalassa lasten osastolla yön kuopukseni kanssa.
"Pitkäaikaissairaanhoito on vuodeosastotoimintaa, jossa hoidetaan monisairaita potilaita. Hoito sisältää perus- ja sairaanhoidon.
Pitkäaikaissairaanhoidossa tavoitellaan sairaalaa kodinomaisempaa toimintaa. Hoidon suunnittelun lähtökohtana ovat potilaan yksilölliset tarpeet, tavat ja tottumukset. Keskeisinä periaatteina hoidossa ovat potilaan omatoimisuuden tukeminen ja omien voimavarojen ylläpitäminen. Pitkäaikaissairaanhoitoon potilas tulee silloin, kun hoito kotona tai vanhainkodissa ei enää ole mahdollista. "
Näin kaupunkimme nettisivuilla.
se oli vuonna 2007, kun kävin katsomassa äitiäni sairaalassa 6 vrk oli ja kuoli pois. Joka päivä vierailin hänen luonaan. Ikävä on kova häntä:(
muualla kun sairaalassa. Siellä 2007 kun oma lapsi syntyi ja 1993 kun mummu oli ja kuoli semmoisessa.
äitiäni vanhainkodissa, kuoli seuraavana yönä.