Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni jäi valheista kiinni

Vierailija
16.07.2011 |

Mieheni jäi valehtelusta kiinni kun oli syömässä erään juuri eronneen naispuolisen ystävänsä kanssa. Valehteli siis olleensa yksin, kunnes jäi kiinni. Sitten valehteli taas, ettei ole missään yhteydessä tähän naiseen. No, samana iltana olivat tekstarit vaihtaneet ja kiitelleen illasta.

Nyt meidän piti lähteä juhlimaan hääpäiväämme, kunnes mies veti täyskilarit ja perui lastenvahtimme aivan typerästä riidasta. sitten pakkas kassinsa ja sanoi, että hankkii uuden vaimon ja perheen. Se upposi ja loukkasi. Oma henkeni salpaantui. Olen raskaana (tietty) ja kahden alle kouluikäisen lapsen äiti, nämä siis yhteisiä lapsiamme. Mikä miestäni riivaa?????

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sinulla on toivoa, JOS haluat taistella. Siinä tapauksessa: Et missään nimessä nyt paina asiaa villaisella, vaan vaadit keskustelemaan. Älä anna periksi, vaan vaadi totuus. Hän on ehkä ihastunut, mutta se tunne ei kestä ikuisesti. Kerro että haluat jatkaa avioliittoanne, syyllistä sillä että hän näkee kuinka sinuun sattuu. Vaadi että mies menee terapiaan, joko yksilö- tai pariterapiaan.

Jos nyt suutut etkä halua selvittää asioita, peli on menetetty. Miehesi luultavasti havahtuisi, jos toimit ylläolevan mukaisesti, ja tajuaisi ettei halua menettää sinua. Niele ylpeytesi, ja taistele! Siis jos sitä haluat. Koeta olla anteeksiantavainen, luultavasti miehelläsi on jokin hlökohtainen kriisi, sellainen jossa toinen nainen on vaikuttanut pelastusrenkaalta. Toinen nainen on pakoa todellisuudesta.

Vierailija
42/66 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä soita, miehesi on panemassa sitä toista eikä jossain kaverin sohvalla potemassa huonoa omaatuntoa. On höylännyt sitä uutta varmaan jo jonkin aikaa, koska ei halunnut seksiä kanssasi. Tee juuri niin kuin 36 neuvoi. Tavarat pihalle ja lukot vaihtoon. Miehesi pystyy pompottamaan sinua kuin kumipalloa, mikäli annat puhua itsesi taas ympäri. Tilanne on miehelle ihanteellinen, vaimo joka hoitaa kodin ja uusi ihastus, jonka kanssa voi viettää huoletonta poikamieselämää.

Asia on juuri niin kuin itsekin sanoit, miehesi ei tällä hetkellä ajattele sinua tai lapsianne pennin vertaa. Nyt pidät itsesi kasassa ja ilman kyyneleitä ja riitelyä heität miehen pihalle (jokainen kyynel ja huuto antaa miehelle lisää pontta syyttää sinua hysteerikoksi, ja valittaa uudelle naiselle miten hullu vaimo on...) ja yhtä rauhallisesti ilmoitat ystäville ja sukulaisille miten kävi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonko mä nyt ainoa, joka on sitä mieltä, että täällä tehdään aika rajuja johtopäätöksiä hatarien tietojen perusteella? Mä voisin ainakin aivan hyvin käydä eronneen miespuolisen ystäväni kanssa syömässä ilman, että siinä olisi mitään romanttista, ja samoin mieheni naispuolisen ystävän. Jos miehelle on ihan normaalia kaveerata myös naisten kanssa, niin ei tuossa välttämättä ole mitään ihmeellistä. Jos olet tosi mustasukkainen, mies saattoi oikeasti jättää kertomatta vain siksi.

Entäs sitten tuo kilarointi ja häipyminen, onko sellaista sattunut ennen? Tosi ikävästihän miehesi teki, mutta en silti olisi valmis lyömään päätäni vetoa, että hän on rakastunut toiseen ja se on nyt avioeron paikka, kuten kaikki täällä tuntuvat uskovan.

Vierailija
44/66 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä syyllä, että tarvitset nyt apua, kun olet vähän tolaltasi. Kerrot sitten anopille sen verran kuin haluat ja tarvitsee. Älä anna miehelle tilaisuutta olla se hyvä mies, jonka oli ihan pakko jättää hullu vaimonsa. Pidä lähiympäristö tietoisena koko ajan, jotta sinä ja lapset säilytätte tukiverkon. Ei nimittäin valitettavasti näytä hyvältä. Miehesi äkkipikaisuus vaikuttaa siltä, että kys. naisen kanssa on haukuttu sinua. Voimia!

Vierailija
45/66 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haki riitaa,sitten meni sen naisen luo.

Eihän se halunnut hääpäivää viettää ja katsoa sua silmiin kun on ihastunut toiseen!!!

Silmät auki nainen,tiedän että helppo sanoa vierestä että toi oli tossa mutta ulkopuolisena on helppo arvata teidän tilanne.

Toki toivon että on vaan ahdistunut esim.vauvasta ja olo helpottaa kun h-hetki lähenee, mutta silti seksistä kieltäytyminen,valehtelu(naisesta) ja juuri nyt lähteminen antavat toisen kuvan...

Tuu ilmottelee jos/kun mies palailee kotiin missä sanoi olleensa ja toivotaan että kaikesta huolimatta sillä olisi joku järkevä syy ja selitys kaikelle!

Vierailija
46/66 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..pakoreaktion. YKSI lapsi niin mies pysyy tyytyväisenä.

Vierailija
47/66 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..pakoreaktion. YKSI lapsi niin mies pysyy tyytyväisenä.

oma ex-mieheni jätti minut kun olin viimeisilläni raskaana, yhtäkkiä pakkasi tavaransa ja kertoi ettei rakastakaan minua eikä ole rakastanutkaan, ja että on pettänyt minua jo ekan kerran pian häidemme jälkeen ym ym. Ihan oli esikoinen kyseessä, ja tosiaan syntymässä viikon päästä tuosta miehen häipymisestä. Jotkut miehet vaan on sikoja ja ajattelevat vain itseään. Parempi lapsillekin että elävät kaukana tuollaisista "roolimalleista."

ap:le tsemppiä! Älä hukkaa aikaasi ja energiaasi tuollaiseen mieheen. Ajattele itseäsi ja lapsiasi.

Vierailija
48/66 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käväisi kotona kun nukutin lapsia ja lähti saman tien. Luulen, että haki auton avaimet.

Nyt kun tulin olohuoneeseen niin näin, kun mieheni pyöräili muovikassi pyöränsarvissa ohi talomme. Ehkä sillä oli kaljaa? Ei se ainakaan kaukana näytä olevan. Mä en oikeasti ymmärrä.

Mä kyllä olen mustasukkainen ja mies tietää sen. Ja olisin pahoittanut mieleni, jos olisin tietänyt mieheni illallistaneen juuri eronneen ystävänsä kanssa. Mutta nyt tää kuvio on ihan pimee.

Vierailija
49/66 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna mennä

Vierailija
50/66 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fillarimatkan päässä?

Vierailija
51/66 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää naiset itsenne kauniina. Musta tuntuu että jos nainen on tosi kaunis, mies ei jätä sitä millään.

Vierailija
52/66 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

[iPitäkää naiset itsenne kauniina. Musta tuntuu että jos nainen on tosi kaunis, mies ei jätä sitä millään.

[/quote]

Tästä on ihan omakohtaista kokemusta.

Aiemmin tulin aina jätetyksi, vaikka olen todella kaunis (ja voin sanoa tämän ilman omakehua, geenit nyt vaan on sellaiset kuin on).

Lähes jokainen mies sanoi poikki pistäessään, että "olet todella kaunis nainen, mutta en jaksa noin hankalaa luonnetta".

No, olen onneksi tuosta ottanut opikseni sittemmin...

Ap:lle kovasti jaksamisia, toivottavasti mies tulee järkiinsä!

Vierailija
53/66 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sulla ei sitten käynyt muuta mielessä kun tulla palstalle selvittämään tilannetta. Luulisi että miestäsi kyllästyttäisi palstalla roikkumises.

Vierailija
54/66 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sille viesti että mitä ihmettä kuvittelee voivansa sanoa että jättää ja hetken päästä pompata hakemaan tavaraa mitään sanomatta. Saa hakea tavaransa ulko-oven edestä (vie miehen tavarat myös ulos) ja etsiä sen uuden perheensä jos niin tahtoo.

Mies tulee hyvin pian nolona takaisin JOS tässä hätäkässä on kyse erehdyksestä. Ehkä aika näyttää miehelle ettei voi kiukutella ja perua menoja noin vain? Jos mies on päättänyt lähteä niin eipä ole menettävääkään?

Vierailija
55/66 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sulla ei sitten käynyt muuta mielessä kun tulla palstalle selvittämään tilannetta. Luulisi että miestäsi kyllästyttäisi palstalla roikkumises.

Vierailija
56/66 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kummaa,kun kaikissa näissä "tilannepäivitys"-ketjuissa,joissa on riidelty miehen kanssa, mies aina käväsee kotona,tai laittaa jonkun tosi loukkaavan tekstarin tai soittaa tai jotain muuta, ja näin päästään tänne päivittämään tilannetta hurjine käänteineen ja uteliaimmat saavat tiedonjanolleen tyydytystä :D Luulis nyt,että jos pinna palaa ja lähdetään muualle rauhottumaan, niin ei sillon välillä kävästä kotona ja ajella talon ohi, tai olla muutenkaan yhteydessä, vaan tosiaan ollaan missä ollaan ja palaillaan sitten kun tilanne rauhottuu.

Vierailija
57/66 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tämäkin voisi olla provo. Jonkun tylsistyneen tapa saada vähän vipinää lauantai-iltaan.

Mulle vaan vähän särähti tuo, että mies vaan yks kaks tuli käväsemään ja sitten ap jo olikin nähnyt hänen pyöräilleen talon ohi ja epäili, että kassissa on kaljaa..

ja miten nukuttaa lapsia, kun palstailee samalla täällä?

Vierailija
58/66 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terv 59

Vierailija
59/66 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toi,että lasten läsnäollessa äijä vetää kilarit,pakkaa kassinsa ja sanoo lähtevänsä hankkimaan uutta perhettä... Onhan noitakin rotjakkeita toki olemassa,mutta kyllä täytyy olla vaimon melko idiootti,jos sellasen perään viittii vielä itkeä.

Vierailija
60/66 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tämäkin voisi olla provo. Jonkun tylsistyneen tapa saada vähän vipinää lauantai-iltaan.

Mulle vaan vähän särähti tuo, että mies vaan yks kaks tuli käväsemään ja sitten ap jo olikin nähnyt hänen pyöräilleen talon ohi ja epäili, että kassissa on kaljaa..

ja miten nukuttaa lapsia, kun palstailee samalla täällä?

Kuinka monen lauantai-illassa voi olla vipinää jos sen viettää vauva-palstalla? Miksi valittaa jos joku vaivautuu keksimään ajanvietettä? Tylsempiä nuo perinteiset riita-aihe-ketjut ovat...

(Sitä paitsi tämä VOI olla tosi jos mies on vain murjottamassa ulkona ja luulee voittavansa jotain sillä ettei mene kotiin ja lapset vain peitellään sänkyyn ja nukahtavat muuten itse)