Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni jäi valheista kiinni

Vierailija
16.07.2011 |

Mieheni jäi valehtelusta kiinni kun oli syömässä erään juuri eronneen naispuolisen ystävänsä kanssa. Valehteli siis olleensa yksin, kunnes jäi kiinni. Sitten valehteli taas, ettei ole missään yhteydessä tähän naiseen. No, samana iltana olivat tekstarit vaihtaneet ja kiitelleen illasta.

Nyt meidän piti lähteä juhlimaan hääpäiväämme, kunnes mies veti täyskilarit ja perui lastenvahtimme aivan typerästä riidasta. sitten pakkas kassinsa ja sanoi, että hankkii uuden vaimon ja perheen. Se upposi ja loukkasi. Oma henkeni salpaantui. Olen raskaana (tietty) ja kahden alle kouluikäisen lapsen äiti, nämä siis yhteisiä lapsiamme. Mikä miestäni riivaa?????

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisko infoa ap tähän?

Vierailija
62/66 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää naiset itsenne kauniina. Musta tuntuu että jos nainen on tosi kaunis, mies ei jätä sitä millään.

Tää on muuten ihan totta. Enkä provosoi mitenkään! Ei kauniita naisia jätetä! Oon itekin varmaan välillä maailman v..tumaisin vaimo, mutta oon hyvännäköinen ja saan sillä paljon (kaiken) anteeksi.

Poliisitkin on pysäyttäneet mut millon mistäkin syystä ja aina on riittänyt, et oon katsonut silmiin ja pyytänyt nätisti anteeksi.

Näin se nykymaailma vaan toimii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaunis, ja aaah.. niin "vaatimaton".

P.S. Se kaunis ulkokuori ei kestä ikuisesti.. sitten viimeistään paljastuu se karmea totuus sieltä sisältä. :)

Vierailija
64/66 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä tarina loppu lyhyeen :D

Tai sitten mies tuli kotiin murjotettuaan ensin nurkissa. Tilanne meni todella niin että ap liioitteli miehen "riidan keksimistä" ja riita oli ihan oikea ja mies perui illan ja häipyi (oli typerä) ihan sen takia että riiteli vaimonsa kanssa ja on perinteinen lapsellinen mies joka reagoi riitoihin häipymällä ovet paukkuen ja odottamalla kadunkulmassa koska vaimo tajuaa lepytellä häntä takaisin.

Kolmas vaihtoehto on että miehellä tosiaan on suhde ja hän järjesti shown tahallaan. Mies meni naiselleen mutta ei uskaltanut jäädä yöksi (ei ole oikeasti lähdössä ainakaan vielä). Vaan mies palasi kotiin ja ap häipyi koneelta koska joko riitelee raastavasti tai murjottaa makkarissa mukanukkuen. Tai sitten kuhertaa onnellisena sopua miehen kanssa joka on (valheellisesti) väittänyt ettei ole toista naista mutta vaimon täytyy alkaa ymmärtämään häntä paremmin.

Nelosvaihtoehto lienee että mies oikeasti lähti eikä palannut ja ap on liian järkyttynyt tai raivoissaan jäädäkseen kyselemään neuvoja vaan on käyttänyt yön puhelimessa hyvän ystävän kanssa tai sitten pakannut kaiken miehelle kuuluvan ja alkanut kuumeisesti selvitellä raha-asioita.

Itse veikkaan ap:n mustasukkaisuudesta ja miehen aiheesta x johtuvaa yhtäaikaista pahantuulisuutta, siitä seurannutta jatkuvasti paisunutta kinastelua kunnes mies on lähtenyt kiukuttelemaan. Ja illalla katumuksissaan päivystänyt kodin ohi yrittäen selvittää onko vaimo kotona vai lähtenyt kostoksi hilluttelemaan ja millä taktiikalla miehen olisi paras kömpiä kotiin jottei synny uutta sotaa.

Olisi kivaa kuulla ap:ltä miten kävi (olisi piristävää kuulla joskus että tällaiset kohtaukset ovat olleet viattomia väärinymmäksiä)

Vierailija
65/66 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko ap:n mies on palannut kotiin?

Vierailija
66/66 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostan tätä jos ap tulisi kertomaan miten tilanne jatkui?