Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni jäi valheista kiinni

Vierailija
16.07.2011 |

Mieheni jäi valehtelusta kiinni kun oli syömässä erään juuri eronneen naispuolisen ystävänsä kanssa. Valehteli siis olleensa yksin, kunnes jäi kiinni. Sitten valehteli taas, ettei ole missään yhteydessä tähän naiseen. No, samana iltana olivat tekstarit vaihtaneet ja kiitelleen illasta.

Nyt meidän piti lähteä juhlimaan hääpäiväämme, kunnes mies veti täyskilarit ja perui lastenvahtimme aivan typerästä riidasta. sitten pakkas kassinsa ja sanoi, että hankkii uuden vaimon ja perheen. Se upposi ja loukkasi. Oma henkeni salpaantui. Olen raskaana (tietty) ja kahden alle kouluikäisen lapsen äiti, nämä siis yhteisiä lapsiamme. Mikä miestäni riivaa?????

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä et nyt halua kuulla tai uskoa, mutta SINÄ halusit juhlia hääpäiväänne ja varasit pöydän. Miehesi ei todellakaan halua tässä tilanteessa mitään muistutuksia siitä, että on naimisissa, vaan söisi päivällistä mieluummin uuden ihastuksensa kanssa. Riita antoi täydellisen tekosyyn pakata laukut ja häipyä.

Itselleni kävi suurin piirtein samalla tavalla. Kännykästä löysin naisen viestin miehelle "Olet aina tervetullut tänne, jos tilanne kotona sietämätön". Ja sinne se mies sitten lähti.

Ehdottomasti soitat anopille ja pahoittelet äkillistä perumista, ja kerrot todellisen syyn. Ehkä oma äiti saa järkeä taottua poikansa päähän. Voimia.

Vierailija
22/66 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa siellä syöminkireissulla tapahtui muutakin kuin syömistä ja mies kierii kovissa omantunnontuskissa? Tai heidän välilleen on ehtinyt jo muuten kehittyä jotain mistä sinä et tiedä? Ja kun ei ole munaa puhua,niin heittäydytään itse uhriksi ja syytetään toista ties mistä.

Tai eihän se välttämättä liity koko naiseen mitenkään, jos mies on muuten vain jostain syystä ahdistunut...

Mä olisin soittanut anopille,että tule vaan sittenkin ja anopin saapuessa selittänyt tälle mitä tapahtui. Olisi saanut mies selitellä tempaustaan jälkeenpäin äidilleenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulle ja siitä sitten tekosyyn perua se lapsenvahti:(

Et nyt pysty oikein mitään tekemään tälle tilanteelle,en minä ainakaan keksi.Sinun sijassasi varmaan alkaisin suunnittelemaan elämää lasten kanssa,ilman tätä miestä.

Olen pahoillani.Itselle tuli ero 25 v ja jäin 2 ihan pienen lapsen täys-yh:ksi.

ilmeisesti siis hakemalla haki/järjesti riitatilanteen, että pääsi sen toisen luo. Surullistsa :(

Vierailija
24/66 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin pitää oman arvon tunteeni ja olla soittamatta, mutta kyllä mua kiinnostaa missä se on ja tuleeko yöksi kotiin. Ja jos ei tule, niin minne menee. Multa se ei kuitenkaan anteeksi pyydä eikä mun perään ikinä soittele.

Ei tää ihan eka kertakaan siltä ole, mutta ei ole koskaan rysän päältä jäänyt kiinni. Epäilyjä on ollut kun miehellä oli oma profiili seuranhakusivulla muutama vuosi sitten, josta tuli niin iso riita. Mutta uskoin miestäni ettei olisi tehnyt mitään. Voi elämä missä jamassa mä oon. Ja raskaana. Sekin vielä.

Vierailija
25/66 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmotat, että "loukkasit niin pahasti, että takaisin ei ole enää tulemista. Olen pakannut tavarasi jätesäkkeihin pihalle. äitisi tietää asiasta. ja vaikka minusta pääset eroon, lapsistasi et pääse ikinä."

Vierailija
26/66 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit soitta vielä anopin takaisin jos selität miehen häipymisen ja että sinun täytyy saada olla hetki rauhassa.

Menet sitten juhlimaan tai iltakävelylle niin kotoa lähteminen helpottaa ajattelemista.

Vierailija
27/66 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaiken lisäksi mies on nyt viime päivinä nukkunut yöt sohvalla. Ja kamalaa, silloin kuin mies jäi kiinni tästä valehtelustaan kun oli naisen kanssa syömässä, niin sinä iltana kun tehtiin sovinto, ehdotin seksiä. Ja ekaa kertaa varmaan koko avioliittomme aikana mies kieltäytyi. Sitä ei oikeasti ole tapahtunut koskaan. Oonko mä vain tyhmä..

Surullista tässä on myös se, että mä täällä mietin ja surun ja olen satavarma, että mies ei ajattele mua lainkaan.

ap

Vierailija
28/66 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaiken lisäksi mies on nyt viime päivinä nukkunut yöt sohvalla. Ja kamalaa, silloin kuin mies jäi kiinni tästä valehtelustaan kun oli naisen kanssa syömässä, niin sinä iltana kun tehtiin sovinto, ehdotin seksiä. Ja ekaa kertaa varmaan koko avioliittomme aikana mies kieltäytyi. Sitä ei oikeasti ole tapahtunut koskaan. Oonko mä vain tyhmä..

Surullista tässä on myös se, että mä täällä mietin ja surun ja olen satavarma, että mies ei ajattele mua lainkaan.

ap

Vierailija
29/66 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

elä nyt ainakaan soittele sen perään. Samaa mieltä olen tuosta oman arvon säilyttämisestä, ei miesten perään kande ruikuttaa.

Mä itse varmaan kävisin nukkumaan ja aloittaisin miestä kohtaan vuosisadan jääkauden. Eläisin kuin olisi ilmaa minulle, siihen saakka kunnes pyytää käytöstään todella vilpittömästi anteeksi ja järjestää vastaavanlaisen illan tilalle.

Vierailija
30/66 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei se vastaa. Mä meen nyt nukuttaan lapset :(((

ap

Vierailija
31/66 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelee vain omia tarpeitaan.

Sinulla on oikeus saada kuulla miehen tulevaisuuden suunnitelmat. Soita, kyse ei ole kunniasta vaan oikeusesta rehelliseen ja avoimeen keskusteluun. (Voi tietty olla ettei vastaa, koska on kuitenkin sen naisen luona).

Vierailija
32/66 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdit ensin. t. 33

Vierailija
33/66 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aivan sama, mitä sinä nyt teet, pyydätkö anteeksi, murjotatko, lähdetkö mummolaan vai olet niin kuin mitään ei olisi tapahtunut. Mies on uuden ihastuksensa lumoissa ja on jo pitkään tehnyt sinusta eroa. Miestä ei koko hääpäivän vietto ole kiinnostanut, ja hän on koko ajan odottanut vain tilaisuutta häipyä. Ei hän tule takaisin sinun luoksesi kuin enintään pyykkejä tuomaan... Valehtelua jatkaa ja laittaapa vielä riidankin sinun piikkiisi ja jopa vaatii anteeksipyyntöä.

Tiedän, että olet raskaana ja kahden pienen lapsen äiti. Tiedän, että hormonit hyrräävät. Mutta et vain voi antaa miehen pompotella sinua miten vaan sen varjolla. Teidän avioliittonne on nyt pientä murusta vaille loppu. Se murunen on se osa, jota mies enää vaalii teidän liitostanne. Hän ei näe sinun tai perhe-elämänne arvoa tällä hetkellä pätkääkään, joten suosittelen ihan suoraan miehen laittamista pihalle. Heti. Sinäkin voit käyttää riitaa sopivana syynä sen sijaan että antaisit miehelle tilaisuuden kutsua sinua vainoharhaiseksi ja mielipuoleksi, kun epäilet suhdetta.

Ilmoita miehelle lyhyesti, että vaatteet ovat oven luona jätesäkissä, siitä sopii tulla hakemaan. Ei muuta. Ja pakkaat sitten ne vaatteet siihen jätesäkkiin. Maanantaina käyt lastenvalvojalla ja esitäytät avioerohakemuksen. Soitat molempien suvut läpi ja kerrot, mitä tapahtui. Rehellisesti.

Katsotaan, tuleeko miehelle paniikki. On helppoa olla salasuhteen lumoissa, kun on aina takaovi auki tuttuun avioliittoon ja sukulaiset ja ystävät tietämättömiä tilanteesta. On paljon nolompaa olla ihan sen tosiasian edessä, että vaimo heitti ulos, kun käyttäydyin sikamaisesti ja jäin kiinni valehtelusta. Jos se murunen teidän avioliitostanne vielä jotain painaa miehen vaakakupissa, hän yrittää ottaa yhteyttä ja sovitella. Siitä on hyvä lähteä liikkeelle ja sopia esim. tauosta ja pariterapiasta. Jos ei ota yhteyttä, tiedät tehneesi oikean ratkaisun. Ei kukaan jätä raskaana olevaa vaimoaan, ellei oikeasti ole suunnitellut sitä jättämistä jo pitkään. Se on fakta. Raskaana olevan jättänyt on nimittäin aina aikamoinen luuseri muiden silmissä.

Suosittelen tosiaan melko jyrkkiä toimenpiteitä, jotta sikamainen mies saadaan kuriin. Nythän hän pompottaa sinua mielin määrin, vaikka on itse valehdellut ja käynyt toisen naisen kanssa illallisella. Sinullahan tässä on syytä olla vihainen. Sinun luottamustasi on petetty. Älä peittele miehen jälkiä äläkä ota syytä itsellesi. Kyllä se mies tässä tilanteessa saa kuraa niskaansa sukulaisten ja ystävien puolelta.

Vierailija
34/66 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aivan sama, mitä sinä nyt teet, pyydätkö anteeksi, murjotatko, lähdetkö mummolaan vai olet niin kuin mitään ei olisi tapahtunut. Mies on uuden ihastuksensa lumoissa ja on jo pitkään tehnyt sinusta eroa. Miestä ei koko hääpäivän vietto ole kiinnostanut, ja hän on koko ajan odottanut vain tilaisuutta häipyä. Ei hän tule takaisin sinun luoksesi kuin enintään pyykkejä tuomaan... Valehtelua jatkaa ja laittaapa vielä riidankin sinun piikkiisi ja jopa vaatii anteeksipyyntöä.

Tiedän, että olet raskaana ja kahden pienen lapsen äiti. Tiedän, että hormonit hyrräävät. Mutta et vain voi antaa miehen pompotella sinua miten vaan sen varjolla. Teidän avioliittonne on nyt pientä murusta vaille loppu. Se murunen on se osa, jota mies enää vaalii teidän liitostanne. Hän ei näe sinun tai perhe-elämänne arvoa tällä hetkellä pätkääkään, joten suosittelen ihan suoraan miehen laittamista pihalle. Heti. Sinäkin voit käyttää riitaa sopivana syynä sen sijaan että antaisit miehelle tilaisuuden kutsua sinua vainoharhaiseksi ja mielipuoleksi, kun epäilet suhdetta.

Ilmoita miehelle lyhyesti, että vaatteet ovat oven luona jätesäkissä, siitä sopii tulla hakemaan. Ei muuta. Ja pakkaat sitten ne vaatteet siihen jätesäkkiin. Maanantaina käyt lastenvalvojalla ja esitäytät avioerohakemuksen. Soitat molempien suvut läpi ja kerrot, mitä tapahtui. Rehellisesti.

Katsotaan, tuleeko miehelle paniikki. On helppoa olla salasuhteen lumoissa, kun on aina takaovi auki tuttuun avioliittoon ja sukulaiset ja ystävät tietämättömiä tilanteesta. On paljon nolompaa olla ihan sen tosiasian edessä, että vaimo heitti ulos, kun käyttäydyin sikamaisesti ja jäin kiinni valehtelusta. Jos se murunen teidän avioliitostanne vielä jotain painaa miehen vaakakupissa, hän yrittää ottaa yhteyttä ja sovitella. Siitä on hyvä lähteä liikkeelle ja sopia esim. tauosta ja pariterapiasta. Jos ei ota yhteyttä, tiedät tehneesi oikean ratkaisun. Ei kukaan jätä raskaana olevaa vaimoaan, ellei oikeasti ole suunnitellut sitä jättämistä jo pitkään. Se on fakta. Raskaana olevan jättänyt on nimittäin aina aikamoinen luuseri muiden silmissä.

Suosittelen tosiaan melko jyrkkiä toimenpiteitä, jotta sikamainen mies saadaan kuriin. Nythän hän pompottaa sinua mielin määrin, vaikka on itse valehdellut ja käynyt toisen naisen kanssa illallisella. Sinullahan tässä on syytä olla vihainen. Sinun luottamustasi on petetty. Älä peittele miehen jälkiä äläkä ota syytä itsellesi. Kyllä se mies tässä tilanteessa saa kuraa niskaansa sukulaisten ja ystävien puolelta.

Vierailija
35/66 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin lounaalla työkaverini kanssa, mutta koska hän on juuri eronnut, mieheni vetäisi pultit, joten en kertoisi. En haluaisi riidellä tyhjänpäiväisestä asiasta. Voisin myös sanoa ettemme ole enää yhteydessä ja se olisikin totta, mutta jos tuo toinen kiittää lounasseurasta, en ole niin juntti etten vastaisi.

Ja voisin olla tuosta hormonihuruisen epäilysta ja tenttailusta jo niin vittuuntunut että pinna olisi kireällä jo valmiiksi ja voisin hyvinkin suuttua jostain pienestä rajusti lopulta.

Katso myös peiliin ap.

Vierailija
36/66 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihtasitko sitten vai miksi se äijä lähti?

Vierailija
37/66 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin kovat otteet ja näet ruikuttaako mies perääsi

Vierailija
38/66 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oisin tossa tilanteessa haistattanu varmaan vitut miehen perään, tietty jollei lapset oo kuulolla. Jos kerran mies lähtis meiltä ovet paukkuen, että se on ero nyt ja sanois tollee ni toteisin vaan, että asia selvä, takasin ei ole tulemista muutakun tavaras voit pois hakea. En kattelis hetkeäkään tollasta. Rakastan miestäni todella paljon, mutta jollei hän rakasta mua (niinku näistä viesteistä voi päätellä ettei ap:n mies rakasta) niin sit sais mun puolesta painua niin kauas kun pippuri kasvaa. Ei se tietenkään helppoa ole, sehän on selvä, mut turhaan mä menetän elämästäni enää yhtää ainuttakaan minuuttia tollasen paskiaisen takia.

Joten kovaa kovaa vasten ja toteat miehelles, et hyvää loppu elämää uuden naisen kanssa. Muista tulla moikkailemaan lapsiasi ja ota kylään sun muuta!

Vierailija
39/66 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on valinnut toisen naisen. Avoinna on enää, kehtaako jättää raskaana olevan vaimonsa (pelkäänpä, että kehtaa).

Ja toinen avoin kysymys on, että kelpaako miehesi toiselle naiselle, vai onko vain laastarina eron jälkeen.

Otan osaa, mutta sikamiehesi ei jatka suhdettannne, ellei sitten toinen nainen heitä pihalle, jos kuulee, ettei miehesi kelpaa sinulle enää.

Vierailija
40/66 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä syyllä, että tarvitset nyt apua, kun olet vähän tolaltasi. Kerrot sitten anopille sen verran kuin haluat ja tarvitsee. Älä anna miehelle tilaisuutta olla se hyvä mies, jonka oli ihan pakko jättää hullu vaimonsa. Pidä lähiympäristö tietoisena koko ajan, jotta sinä ja lapset säilytätte tukiverkon. Ei nimittäin valitettavasti näytä hyvältä. Miehesi äkkipikaisuus vaikuttaa siltä, että kys. naisen kanssa on haukuttu sinua. Voimia!