Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häpeän miestäni :( Olen alkanut jännittämään

Vierailija
16.07.2011 |

mitä mies päästää suustaan ihmisten ilmoilla. Kommentit ovat aina ihan uskomattoman tyhmiä. Jotenkin sellainen yleissivistys puuttuu kokonan ja kaikki asiat tajuaa puoli tuntia myöhemmin kuin muut. Nuorempana viehätti jotenkin sellainen aitous ja viattomuus (olimme tosi nuoria alkaessamme seurustelemaan), mikä nyt iän myötä on paljastunutkin tyhmyydeksi ja hidasjärkisyydeksi, mikä nyt ei kovin viehättänää ole miehessä :( Muuten mies on kunnollinen, ei mikään naistennaurattaja, viihtyy kotona ja tekee jopa kotitöitäkin jonkin verran.

Nyt on jo kaksi lastakin. Olen ahdistunut tilanteesta. Mies ei etene noilla järjenlahjoilla lainkaan työssään, sitä on aivan turha odottaa. Nyt jo itsellä paljon parempi palkka.

Onko muita, joilla tyhmä mies? Onko niin, että jos on älykäs ja charmikas mies, niin sitten saa koko ajan pelätä, että joku toinen nainen vie sen?

Meneekö se niin? Kumpi parempi?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan en mene vakuuseen ap;n älykkyydestä. Kerronta kuulostaa siltä ettei hän olekaan älykäs. Älykäs ihminen ei ajattele noin. Muuten Herra Hitler olisi ollut älykäs. Hänhän tuhosi ihmisiä sen takia ettei pitänyt heitä tarpeeksi älykkäinä...

Toivottavasti tuo häpeä laantuu ja järki palaa ap;n pääkoppaan pian. Jos tuo sairaus laajenee, niin pian ap häpeää koko maailmaa.

Vierailija
2/33 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen vuoksi että ovat oolleet tyhmiä. En vaan jaksa tyhmiä ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhmyys + ilkeys. Jos miehesi on tyhmyydestään huolimatta hyvä ihminen, yrittäisin suhtautua huumorilla.

Vierailija
4/33 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu turhauttavalta. En itsekään mikään maailman älykkäin ole, mutta kuitenkin aika nopea tajuamaan asioita. Toinen ei tajua milloinkaan :)

tyhmyys + ilkeys. Jos miehesi on tyhmyydestään huolimatta hyvä ihminen, yrittäisin suhtautua huumorilla.

Vierailija
5/33 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä se kertoo minusta itsestäni ja mitä siitä toisesta, jos häpeän jotakuta.

Tunnistin mm. häpeää, kun mieheni ei ravintolassa ruokalistaa lukiessamme tunnistanut sanaa "stroganoff", siis sanoi ettei ole koskaan kuullutkaan. Tuotahan ei voi nimittää tyhmyydeksi vaan tietämättömyydeksi. Mutta samankaltaisia tilanteita on, joissa ajattelen, että onneksi ei ollut muita kuulemassa. Hän myös tuppaa kertoa uutisina asiat jotka minusta jokainen tietää itsestäänselvästi. Tämä ei ole todellinen esimerkki, mutta tähän suuntaan, jotta ymmärrätte: Arvaa mitä, nykyään voi kännykällä päästä nettiin!

Mutta mitä se kertoo minusta. Olenko perfektionisti, ahdassydäminen kontrollifriikki? Vai onko todella niin, että parisuhteessa kaipaan tunnetta kun saa katsoa toista "ylöspäin" ja ennemminkin itse olla se osapuoli, jolle opetetaan? Onko tämä romantisoitu hollywoodmalli?

Vierailija
6/33 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä se kertoo minusta itsestäni ja mitä siitä toisesta, jos häpeän jotakuta.

Tunnistin mm. häpeää, kun mieheni ei ravintolassa ruokalistaa lukiessamme tunnistanut sanaa "stroganoff", siis sanoi ettei ole koskaan kuullutkaan. Tuotahan ei voi nimittää tyhmyydeksi vaan tietämättömyydeksi. Mutta samankaltaisia tilanteita on, joissa ajattelen, että onneksi ei ollut muita kuulemassa. Hän myös tuppaa kertoa uutisina asiat jotka minusta jokainen tietää itsestäänselvästi. Tämä ei ole todellinen esimerkki, mutta tähän suuntaan, jotta ymmärrätte: Arvaa mitä, nykyään voi kännykällä päästä nettiin!

Mutta mitä se kertoo minusta. Olenko perfektionisti, ahdassydäminen kontrollifriikki? Vai onko todella niin, että parisuhteessa kaipaan tunnetta kun saa katsoa toista "ylöspäin" ja ennemminkin itse olla se osapuoli, jolle opetetaan? Onko tämä romantisoitu hollywoodmalli?

Vierailija
7/33 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihmisiä joilla on hyvä yleistieto ja on ihmisiä jotka ovat äärettömän hyviä jossain tietyssä asiassa, sen asian täydellinen osaaminen vie osaamista muilta osa-alueilta.

Harvemmin miehet odottavat kauniilta naiselta älyä. Miksi ap odottaa kauniilta mieheltään älyä?

Eikö ulkonäkö riitä?

Kyllä minulle riittää oma huippu älykkyys ja keskinkertainen ulkonäkö + ultra kaunis mies.

Pidä kiinni seksilelustasi.

T: keskivertoa älykkäämpi, enkä odota sitä muilta-.

Vierailija
8/33 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

idiootteja oikein onnistutte naaraamaan ja vielä menette parisuhteeseenkin ja teette lapsia niiden kanssa?

No, taitaa tässäkin tapauksessa olla vakka kantensa valinnut.

Vierailija
9/33 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tummahiuksinen ja sinisilmäinen uros, ehkä se korvaa puuttuvan älyn. ap

Vierailija
10/33 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska haluan tavallaan paeta vastuuta :)

Olen kylläkin nainen mut miksei mieskin voisi olla niin ovela.

Joskus esitän tyhmää myös, koska saan ihmiset sillä nauramaan...

Vierailija
11/33 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on hyvä yleissivistys mutta jotenkn aivan toope tilanteissa, joissa tarvitaan ongelmanratkaisukykyä.

Tässä vaikka yksi esimerkki: imurin letkuun jäi sukka jumiin, ei keksinyt miten sen voisi itse saada pois vaan vei imurin kodinkonekorjaamoon(!), ja esim. huonekalujen kokoamisessa on aivan toivoton, niinpä se onkin minun hommani.

Typeryys turhauttaa toisinaan kovin.

Vierailija
12/33 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihmisiä joilla on hyvä yleistieto ja on ihmisiä jotka ovat äärettömän hyviä jossain tietyssä asiassa, sen asian täydellinen osaaminen vie osaamista muilta osa-alueilta.

Harvemmin miehet odottavat kauniilta naiselta älyä. Miksi ap odottaa kauniilta mieheltään älyä?

Eikö ulkonäkö riitä?

Kyllä minulle riittää oma huippu älykkyys ja keskinkertainen ulkonäkö + ultra kaunis mies.

Pidä kiinni seksilelustasi.

T: keskivertoa älykkäämpi, enkä odota sitä muilta-.

Vierailija
13/33 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleistietämys todella laaja ja osaa keskustella ihmisten kanssa asiasta kuin asiasta. Mutta se mikä mua hävettää, on sen ulkonäkö, lähinnä pukeutuminen ja hiukset.

Kalju alkaa vallata pään, mutta ei halua leikauttaa hiuksia lyhyeksi, vaan vetää kaljun päälle, että se peittyisi. Lisäksi on lyhyt ja leveä, ei kuitenkaan lihava, lannetta löytyy ja on naismainen. Farkut ovat todella rumat jalassa, kun pitää löysiä, eikä tiukat sellaiseen peffaan istukaan.

En tiedä miten häneen retkahdin aikoinaan.

Vierailija
14/33 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on vaikea pitää tätä kirjoittajaa huippuälykkäänä kun tekee alkeellisia kirjoitusvirheitä

On ihmisiä joilla on hyvä yleistieto ja on ihmisiä jotka ovat äärettömän hyviä jossain tietyssä asiassa, sen asian täydellinen osaaminen vie osaamista muilta osa-alueilta. Harvemmin miehet odottavat kauniilta naiselta älyä. Miksi ap odottaa kauniilta mieheltään älyä? Eikö ulkonäkö riitä? Kyllä minulle riittää oma huippu älykkyys ja keskinkertainen ulkonäkö + ultra kaunis mies. Pidä kiinni seksilelustasi. T: keskivertoa älykkäämpi, enkä odota sitä muilta-.

yksi yhdyssanavirhe tällaisessa nettikirjoittelussa mitään todista.

Vierailija
15/33 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP olla itsekin vähän hidas, kun nyt vasta tilanteen tajusit.

Vierailija
16/33 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on niin turhaa vaihdat.

mitä mies päästää suustaan ihmisten ilmoilla. Kommentit ovat aina ihan uskomattoman tyhmiä. Jotenkin sellainen yleissivistys puuttuu kokonan ja kaikki asiat tajuaa puoli tuntia myöhemmin kuin muut. Nuorempana viehätti jotenkin sellainen aitous ja viattomuus (olimme tosi nuoria alkaessamme seurustelemaan), mikä nyt iän myötä on paljastunutkin tyhmyydeksi ja hidasjärkisyydeksi, mikä nyt ei kovin viehättänää ole miehessä :( Muuten mies on kunnollinen, ei mikään naistennaurattaja, viihtyy kotona ja tekee jopa kotitöitäkin jonkin verran.

Nyt on jo kaksi lastakin. Olen ahdistunut tilanteesta. Mies ei etene noilla järjenlahjoilla lainkaan työssään, sitä on aivan turha odottaa. Nyt jo itsellä paljon parempi palkka.

Onko muita, joilla tyhmä mies? Onko niin, että jos on älykäs ja charmikas mies, niin sitten saa koko ajan pelätä, että joku toinen nainen vie sen?

Meneekö se niin? Kumpi parempi?

Vierailija
17/33 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mitään käytännn hommia se ei hallitse. Mä joudun tutkimaan missä vika, jos pesukone ei toimi. Poraa ei osaa käyttää, tuskin on koskaan edes kokeillut. Auton renkaiden paineita ei osaa mitata.

Ei oikeastaan osaa mitään.

Vierailija
18/33 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on 20 kg ylipainoinen, lyhyt, hikinen, huonokuntoinen pullea mies. Puheet niukanlaiset ja vitsit vanhoja puujalkavitsejä. Hermostuu usein ja lähes tyhjästä, suuttuu olemattomista asioista ja mököttelee. Ei ollut tallaista 18v. sitten :(

Vierailija
19/33 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinani rakastuin mieheen taman hyvan ulkonaon takia. Vahitellen aloin huomata, miten huono yleissivistys hanella on ja tyhmat kommentit alkoivat arsyttaa. Tiedan, etten isekaan pida ylla hyvaa yleistietoa mm. politiikasta, mutta omaan maisterin tutkinnon, ja jotkut asiat vain luulin kaikkien tietavan. Loppujen lopuksi en enaa kestanyt koko tyyppia, kun havetti ja arsytti niin. Han oli valmis naimisiin, kun mina ilmoitin erosta. Eli siina kohtaan ei komeus riittanyt.

Vierailija
20/33 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on vaikea pitää tätä kirjoittajaa huippuälykkäänä kun tekee alkeellisia kirjoitusvirheitä

Eikä kirjoittamisessa tarvita mitään älykkyyttä. Riittää, kun osaa säännöt ulkoa :D

Taidat olla vatipää, kun tuollaisia lauot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän