Mieheni ilomoitti viikko sitten haluavansa erota. Olen nyt viikon surrut...
...vihannut, ollut ahdistunut, valvonut, ollut syömättä, itkenyt... Tänään tuntuu jo hiukan paremmalta. Áion todellakin samantien avata silmäni ja korvani. Haluan löytää uuden miehen, jonkun IHANAN. Ja mulla onkin ajatuksissani jo yksi tosi lutunen.
Kommentit (9)
Joskus on hyvä olla jonkun aikaa ihan yksin ja tutkiskella omaa itseään. Nainen on olemassa ilman miestäkin, vai onko se ap:lle tuntematon ajatus?
itse olen kokenut avioeron 9 kk sitten ja viimeinen, mitä tähän haluaisin kiusakseni on uusi mies. Kukaan ei viikossa lopeta itkemistä.
ovat "huvittelumielessä" mukana jutussa? Ihme nipoja täällä. Ja ap ei sanonut että on lopettanut suremisen tuohon viikkoon, on vain nähnyt valoa tunnelin päässä... Taitaa av-mammoilla kiristää vanne tänään päätä pahasti :D
se elämänilo ja uusi mies löytyy ja kaikki järjestyy. Suret vain rauhassa kunnolla niin että saat asiat pään sisällä järjestykseen.
Miksi ei saisi etsiä lohtusuhdetta/lohtusuhteita tai ainakin sanoa etsivänsä?
Jos kyseessä olisi mies, täällä kuorossa julistettaisiin, miten se vaimo ei suinkaan ole lammikon ainoa ankka ja uutta vain kehiin. Mutta naisen pitää surra, analysoida, itkeä ja puida vanhaa suhdetta pari vuotta, ennen kuin voi alkaa etsiä uutta miestä.
Ehkä ap:n tapa surra on etsiä sitä miestä ja pitää samalla vähän hauskaa. Olen varma, että me naiset ehdimme kyllä puida ja analysoida ihan tarpeeksi entisiä suhteitamme, sitä vaaraa ei ole, etteikö niistä tulisi joskus puhuttua.
koska psykologit niin sanovat. Kyllä minä ainakin uskon enemmin avioeroihin erikoistunut psykologia kuin av-mammaa.
Toisekseen, miksi ihmeessä onnen edellytys olisi jokin mies?
Minä olin parisuhteessa vuosia, viimeiset vuodet meni todella huonosti mutta en vain saanu repäistyä itseäni irti siitä. Kunnes tapasin miehen keneen ihastuin, ja se auttoi minua tekemään päätöksen että nyt eroan, ja vaikka se uusi suhde oli lyhyt, niin sen avulla pääsin täydellisesti eroon pitkästä suhteesta. Jos en olisi tavannut uutta miestä, en olisi varmaankaan uskaltanut erota ja jos olisinkin, niin en olisi päässyt yli siitä vaan olisin surrut sitä pitkään.
Nyt tuosta erosta on aikaa 2 vuotta, olen ollut sinkku koko ajan ja nauttinut joka hetkestä!
Toivottavasti ei ole lapsia kuvioissa, kun vaikutat niin... no joo, en edes sano.