Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Charles on niin kärttynen kun allekirjoittelee papereita?

Vierailija
10.09.2022 |

https://www.is.fi/kuninkaalliset/art-2000009056915.html

Tuo on varmaan aika hankala persoona :(
Nyt ei ole äitiäkään siinä pehmittämässä. Antaa mennä täysillä. Vääntelee naamaansa.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin samaa, aika erikoinen insidentti. Luulis nyt haluavan antaa vähän paremman alkuvaikutelman 😳

Vierailija
2/18 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alko ilkeän Charlesin aika :/ Uskon että ei tuu olemaan eka insidentti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsi todella paljon. Nämä yksittäiset tilanteen kertovat minulle, ettei ole ihmisenä mukava. Odotan kovasti, että Williamista tulee kuningas. Hänen en näe ikipäivänä käyttäytyvän samalla tavalla.

Vierailija
4/18 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, hänen äitinsä menehtyi toissapäivänä joten varmasti vituttaa vielä pitkään.

Vierailija
5/18 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua häiritsi todella paljon. Nämä yksittäiset tilanteen kertovat minulle, ettei ole ihmisenä mukava. Odotan kovasti, että Williamista tulee kuningas. Hänen en näe ikipäivänä käyttäytyvän samalla tavalla.

Hnethän sinä tunnetkin.

Vierailija
6/18 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gumpy old man ja nyt pääsee kostamaan kaikille ja anteleen potkuja hovissa.

Vierailija
7/18 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaan työn stressi näkyy jo.

Vierailija
8/18 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pieni pöytä.

Vierailija
9/18 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euroopan uusi Putin

Vierailija
10/18 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olihan ne laatikot tai mitkä lieneekään tiellä. Pikku sähläystä, ei sen kummempaa.

Vierailija
11/18 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin samaa, aika erikoinen insidentti. Luulis nyt haluavan antaa vähän paremman alkuvaikutelman 😳

Hymyile sinä aamulla kameralle jos edellisenä yönä tyttäresi on raiskattu ja kuristettu?

Vierailija
12/18 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kunkku siitä tulee. Uskokaa pois.

Vierailija
13/18 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hnethän sinä tunnetkin.

]Näkemykseni perustuu kaikkeen mitä olen heistä nähnyt ja lukenut. Yllättäen en tunne heistä kumpaakaan henkilökohtaisesti.

Vierailija
14/18 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo pöytä on ihan liian pieni ja kynäkaukalo mustetörppöineen asetettu väärään paikkaan. Vaikea tuossa on käsitellä isokokoisia asiakirjoja huitaisematta mustepulloja lattialle. Ehkä historia edellyttää käytettävän nimenomaan tuota pöytää, mutta hölmöä se on. Luulisi tuolta löytyvän jonkun kunnollisen kokoisen antiikkipöydän, jolla mahtuisi käsittelemään noita dokumentteja.

Ja Charles tiesi miljoonien ihmisten tarkkailevan silmä kovana hänen jokaista liikettään ja elettään. En yhtään ihmettele, jos häntä hermostutti.

Vierailija
15/18 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme äärettömän raskasta päivää takana. Tuskin juurikaan unta saanut. Mies on lähes 74 vee ja äitinsä on juuri kuollut. Suru repii ja uudet raskaat vastuut harteilla.

Vierailija
16/18 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hymyile sinä aamulla kameralle jos edellisenä yönä tyttäresi on raiskattu ja kuristettu?

Eihän Charlesilla ole edes tytärtä. Sen sijaan hänen lähes 100-vuotias äitinsä pääsi ansaittuun lepoon.

Vierailija
17/18 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan monta tuntia hän on nukkunut viime päivinä?

Vierailija
18/18 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo pöytä on ihan liian pieni ja kynäkaukalo mustetörppöineen asetettu väärään paikkaan. Vaikea tuossa on käsitellä isokokoisia asiakirjoja huitaisematta mustepulloja lattialle. Ehkä historia edellyttää käytettävän nimenomaan tuota pöytää, mutta hölmöä se on. Luulisi tuolta löytyvän jonkun kunnollisen kokoisen antiikkipöydän, jolla mahtuisi käsittelemään noita dokumentteja.

Ja Charles tiesi miljoonien ihmisten tarkkailevan silmä kovana hänen jokaista liikettään ja elettään. En yhtään ihmettele, jos häntä hermostutti.

Ajattelin samaa pöydän historiasta. Homma olisi pitänyt suunnitella paremmin, joku ojentamassa papereita tai toinen kynäteline pois. Ilmeily ei kuitenkaan ollut sopivaa tähän ainutlaatuiseen tilaisuuteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme