Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkytys: kävin liiviostoksilla imetyksen jälkeen ja kokoni on 75 E!!!

Vierailija
15.07.2011 |

Mielestäni rintani eivät ole mitenkään kauhean isot, vaan ihan tavalliset. Ennen raskautta käytin yleensä kokoa 75 C. Kiloja on jäänyt raskaudesta noin 5, rinnoissako se kaikki on??

Vai eivätkö rintani muka ole palautuneet vielä imetyksestä? Lopetuksesta on useampi viikko ja käteen tissit tuntuvat ihan pehmeiltä ja "tyhjiltä" eli maito ei niitä enää turvota.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jo vuosia sitten löytänyt oikean koon itselleni, eikä siihen ole mitään liiviliikkeitä tarvittu.

Vierailija
2/4 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloita säännöllinen uiminen ja 4 kk kuluttua sulla on kiinteät rinnat!tsemppiä!ps.mun normikoko,nyt 75 h =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aika tavallinen koko. Suurin osa naisista pitää aivan liian pientä kuppikokoa aivan liian suurella ympärysmitalla. Luin juuri Sara-lehteä ilmeisesti viime kesältä. Lehdessä poseerasi alasti 40-vuotias 4 lapsen äiti, joka ilmoitti jutussa kuppikookseen 85B. Mietin itsekseni, että voi kunpa ko. henkilö kävisi edes kerran oikeassa alusasuliikkeessä hankkimassa oikean kokoisia liivejä, niin kuinka paljon ryhti ja olemus muuttuisi!

Vierailija
4/4 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorempana kokoa 85B/C, kunnes menin kunnon liiviliikkeeseen ensimmäisen kerran lähes nelikymppisenä(!). Siitä saakka olen osannut ostaa oikean kokoiset liivit: 75 E. Triumphilta pitää nykyään olla F,kun muuttivat kokojaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän