Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihavat reidet hiertyvät kesällä!

Vierailija
05.06.2008 |

Juu, tähän hätään en kerkeä tehdä mitään näille pökkelöille, mutta kun olisi kiva käyttää hameitakin joskus. Mitä ihmettä voisin tehdä, etteivät reidet hierry toisiinsa? Talkki ei tunnu auttavatn. Olisiko ihan pöhkö idea ottaa kaikista ohuimmat sukkahousut ja leikata niistä "shortsit" eli leikata niistä pois sukkaosat ja kaikki muutkin polviin asti.

On aivan helevetin tuskallista muuten se hiertyminen.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuo sukkahousuidea on kerrassaan mainio!

Vierailija
2/16 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita alkkareita myydään isommissa marketeissakin Prismassa vaikka, jos et muualta löydä. Tai tilaa netistä. Käytä talkkia reisiin jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laih-du-ta!

Mutta tuo sukkahousuidea on kerrassaan mainio!

mutta tuo on hyvä idea tosiaan nuo sukkahousut. jotkut käyttää pyöräilyhousuja tai ohuita shortseja hameen alla.

Vierailija
4/16 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli älä laita mitään hiostavaa, kuten sukkahousu shortsit, vaan osta puuvillaiset pitkälahkeiset alushousut. Esim. Sloggilla on sellaisia tai joka halpahallista löytyy edullisempia vaihtoehtoja.

Vierailija
5/16 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tunika vielä päälle, niin isolla tytöllä on hyvä olla.

Vierailija
6/16 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nythän on muodissa pitää housuja ja hameita yhtä aikaan!

ja tunika vielä päälle, niin isolla tytöllä on hyvä olla.

Vierailija
7/16 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvun naiset ovat kaikki aika reiteviä... Täytyypä yrittää sitä sukkisjuttua.

Vierailija
8/16 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuohan riippuu ruumiinrakenteesta

Vierailija
9/16 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi hikeä?

Vierailija
10/16 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siis mitään.

Vierailija
11/16 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sama vaiva, olen aika reitevä. vaikka painaisin monta kiloa vähemmän niin silti reidet hiertää toisiinsa....

Vierailija
12/16 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain vinkin paksujen reisien + hameen aiheuttamaan hiertymäongelmaan: rasvataan reisien sisäsivut paksulti sillä keltaisella klover-vaseliinilla. Purkki mukaan, niin voi toistaa tarvittaessa. Ei tarvita sukkisvirityksiä eikä mitään, rasvatut reidet liukuvat sulavasti toistensa ohi.

Joku täällä silloinkin kommentoi että yök, rasvattu sika. Minä olen ollut rasvattu sika jo kolme vuotta ja hyvin menee.

Vierailija
13/16 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain vinkin paksujen reisien + hameen aiheuttamaan hiertymäongelmaan: rasvataan reisien sisäsivut paksulti sillä keltaisella klover-vaseliinilla. Purkki mukaan, niin voi toistaa tarvittaessa. Ei tarvita sukkisvirityksiä eikä mitään, rasvatut reidet liukuvat sulavasti toistensa ohi.

Joku täällä silloinkin kommentoi että yök, rasvattu sika. Minä olen ollut rasvattu sika jo kolme vuotta ja hyvin menee.

Vierailija
14/16 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja puuvillahametta. Joku silkki voi olla eri asia, mutta sellaisten kanssa yleensä pitää olla sukkahousut.

Ja tosiaan sitä vaseliinia ei ympäriinsä reisiä vaan sinne ihan sisäsivuihin.

Vierailija
15/16 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkahousut ei mulla auta, niiden kanssa hiertyy yhtälailla. Alushameita saa myös muuten lahkeellisina, miten olis sellainen?

Vierailija
16/16 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellaiset omituiset reidet, että vaikka ois jalkaterät ja nilkat yli 10 cm erillään toisistaan, niin siltikin reisien sisäsivut hinkkaavat yhteen! Todella ärsyttävää! Sitä voisi jo kuvailla niin, että on ratsastushousut reisien sisäpinnalla (yleensähän ne ovat tuossa ulkopuolella)... ;)

Mun ongelmana on myös farkkujen ja muiden housujen kuluminen puhki aina tuosta reisien sisäpinnalta ja ongelma on tosiaan ollut aina, myös silloin kun olin nuori ja hoikka...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme