Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka herkästi määrittelette läheisiä miehiä narsisteiksi?

Vierailija
15.07.2011 |

Pursuu niin korvista, kun kaikki ex-puolisot, nykyiset miehet joiden kanssa menee huonosti, siskonmiehet, ikävät työkaverit, isät, sedät... kaikki ovat kohta "narsisteja", jos heidän kanssaan ei tule toimeen!

Pursuu niin korvista!

Sitäpaitsi olen kuullut väitteen, että narsistiset ihmiset ITSE tuomitsevat muita narsisteiksi ja pitävät itseään viattomina ja tasapainoisina. Heidän mielestään muussa maailmassa on vikaa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ns. suomalaisen hiihtäjän testillä. Oliko vika välineissä ja olosuhteissa, vai oliko itselläkin hieman osuutta?

Vierailija
2/15 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä tulen heidän kanssaan toimeen - he eivät tule toimeen kenenkään kanssa, koska kaikissa muissa on jokin vika. Narsistin kanssa on vain pidettävä tiukat rajat eikä pidä päästää liian lähelle. Parempi olisi tietysti, jos ei olisi lainkaan pakko olla tekemisissä narsistin kanssa, mutta esimerkiksi työpaikalla ei voi valita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi narsisteja on noin 1 % koko väestöstä. Tämän palstan mukaan ko prosentti tuntuisi olevan liki 100.

Vierailija
4/15 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä narsistiseksi, mutta kukapa meistä ei olisi.

Exäni ei tosin terve päästään ole, oli narsisti(nen) tai ei...

Vierailija
5/15 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen totaalisen kyllästynyt kun suurinpiirtein joka toinen väittää jonkun olevan narsisti. sellainen jolla ei oikeasti ole kokemusta oikeasta narsistista väittää varmaan näin aika helposti. minulla meni pari vuotta kunnes tarkoin asioista selvää ottaen olen tullut siihen tulokseen että valitettavasti mieheni on tälläinen. muutama psykologi on kanssani samaa mieltä. ja tämä 'muoti' narsistiksi haukkumisessa haittaa niitä jotka oikeasti tarvitsisivat apua tässä asiassa, enää ei niin helposti uskota että ongelma on todellinen.

Vierailija
6/15 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

narsisti ja kaikkea muuta kivaa, ihan diagnosoidusti. ihme kyllä selvisin hengissä(ainakin tähän asti) siitä suhteesta. Kovasti mullakin kalskahtaa korvaan kun joka paikassa nykyään keittiöpsykologien mukaan on narskuja. Voimia kaikille, jotka oikeasti ovat narsistien uhreja. Älkää menettäkö toivoanne.

Vierailija
7/15 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

epäilen, että eräs tositv-ohjelmissakin paljon itseään näyttävä mies saattaa olla.

Vierailija
8/15 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis hänellä on narsistinen persoonallisuushäiriö. Siis diagnoosi löytyy. Kunnon narsistin kun oikeasti tuntee, niin nimitystä ei käytä turhaan.

Vierailija
9/15 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kiinnosta pätkääkään mitä mieltä muut ovat siitä että hänet tällaiseksi arvioin.

En siis tietenkään lähde tuollaista mustamaalausta julkisesti vaan vain sanonut näin tunnistamattomana netissä tai sitten vaitiolovelvollisen ammattilaisen juttusilla. Tuskin kukaan itse normaalipäinen haukkuisi oikeasti narsistista exää julkisesti koska narsistihan ei katselisi tuollaista vaan laittaisi tuollaisesta haukkujan elämän loputkin paskaksi.

(Ja jos se sinua lohduttaa niin olen saanut palstalaisilta moniin ketjuihin miehelle niin narsisti, alkoholisti etc diagnooseja kuin että ihan mieskirjoittajatkin, myös seksipalstan puolella, ovat neuvoneet välillä tekemään rikosilmoitusta, eroamaan tai antaneet esim perheväkivaltaan liittyviä linkkejä eli ei tämä näkemykseni nyt mistään petturi-taipumuksesta tai tavaranjakoriidasta ole syntynyt.)

Mutta, minä olen päässyt omasta helvetistäni ja olen onnellinen. Koetapa sinä keskittyä siihen että ilmeisesti asiasi ovat hyvin kun joudat tänne haukkumaan muita.

Vierailija
10/15 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat narsuja.

Vierailija
11/15 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kiinnosta pätkääkään mitä mieltä muut ovat siitä että hänet tällaiseksi arvioin.

En siis tietenkään lähde tuollaista mustamaalausta julkisesti vaan vain sanonut näin tunnistamattomana netissä tai sitten vaitiolovelvollisen ammattilaisen juttusilla. Tuskin kukaan itse normaalipäinen haukkuisi oikeasti narsistista exää julkisesti koska narsistihan ei katselisi tuollaista vaan laittaisi tuollaisesta haukkujan elämän loputkin paskaksi.

(Ja jos se sinua lohduttaa niin olen saanut palstalaisilta moniin ketjuihin miehelle niin narsisti, alkoholisti etc diagnooseja kuin että ihan mieskirjoittajatkin, myös seksipalstan puolella, ovat neuvoneet välillä tekemään rikosilmoitusta, eroamaan tai antaneet esim perheväkivaltaan liittyviä linkkejä eli ei tämä näkemykseni nyt mistään petturi-taipumuksesta tai tavaranjakoriidasta ole syntynyt.)

Mutta, minä olen päässyt omasta helvetistäni ja olen onnellinen. Koetapa sinä keskittyä siihen että ilmeisesti asiasi ovat hyvin kun joudat tänne haukkumaan muita.

Tunnistamattomana puhuminen tarkoittaa tietenkin että kirjoitan anonyymina siten että ketään osallisista ei voi tunnistaa. Eli en toki tee myöskään ei-julkista mustamaalausta sillä miestä ei voi tunnistaa avautumistani.

Vierailija
12/15 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kämpän sotkemisesta lähtien. Eihän sitä tarvi ottaa mitään vastuuta käytöksestään kun eihän sille mitään voi että sattuu olemaan narsisti.. Ja siis nimenomaan kun ei ole kuin muuten vaan itsekeskeinen ihminen.

Vierailija
13/15 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika on aina muissa. Itse on täydellinen. Empatian puute on hyvä indikaattori.

Vierailija
14/15 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla narsisteja tosiaan ovat kaikki, jotka eivät toimi palstalaisen mielen mukaan tai ajattele samalla tavalla kuin hän.

Vierailija
15/15 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika on aina muissa. Itse on täydellinen. Empatian puute on hyvä indikaattori.

noin 99,9 prosentissa vauvapalstan viesteistä...

:=))