Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin tänään kehitysvammaisen kännissä

Vierailija
15.07.2011 |

kuin käki. Ei mitenkään kaunis näky. Valitettavasti lapsetkn näkivat. Perheen kanssa liikenteessä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hyvä että oli perhe mukana huolehtimassa, jos ei siihen itse kykene.

Vierailija
2/11 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoholia jos tahtovat. Jotenkin vain tulee mieleen se, että jos kehityksen taso on esim. 12-vuotiaan, onko se alkoholin juominen niin järkevää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuisella kehitysvammaisella on kokemusmaailma ihan yhtä iäkäs kuin hän itse. Minä olen ainakin kolmekymppisenä kokenut vähemmän kuin 5-kymppinen kehitysvammainen. Niin että mikäli ap itse on kännissä kaunis näky, niin heittäköön ensimmäisen kiven. Minä ainakin suon kehareille pari tuoppia.

Vierailija
4/11 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuisella kehitysvammaisella on kokemusmaailma ihan yhtä iäkäs kuin hän itse. Minä olen ainakin kolmekymppisenä kokenut vähemmän kuin 5-kymppinen kehitysvammainen. Niin että mikäli ap itse on kännissä kaunis näky, niin heittäköön ensimmäisen kiven. Minä ainakin suon kehareille pari tuoppia.

Juu aivan. Itse en mitenkään kauheesti kännäämisen suuri kannattaja ole, mutta miksi eivät saisi yhtälailla juoda kuin muutkin aikuiset ? Samat oikeudet ja ihmisiä nekin! Samanlaisia kaikki kuitenkin kännissä on..

Vierailija
5/11 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä keharille riittäis alkoholiton, pysyy turmeltumattomana

Vierailija
6/11 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

samalla tasolla..

Vierailija
7/11 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vissi ero...

Vierailija
8/11 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9/11 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidän pitää pysytellä myyttisinä hahmoina joita eivät arkiset asiat ja ilmiöt kosketa. Heitä mennään katsomaan laitoksiin, yllättäen ei saisi näköpiiriin ilmaantua tuolla tavalla. Lapsetkin näkivät. Kaameaa. Nyt meni Nico turmioon.

Vierailija
10/11 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä maassa pysykööt jääkiekkoilijat ja vammaiset selvinpäin! Ainakin LASTEN nähden, varjelkoon.

Vierailija
11/11 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei ihan yksin tarvinnut koikkaloida.

oliko perhe ihan normaali vai olivatko hekin vammaisia? Entä selvin päin?

Jos perhe oli terve ja selvinpäin, niin ehkä Nico-Pecca ja Jenna-Jessica selviävät suhteellisen pienellä traumalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä