Näin tänään kehitysvammaisen kännissä
kuin käki. Ei mitenkään kaunis näky. Valitettavasti lapsetkn näkivat. Perheen kanssa liikenteessä.
Kommentit (11)
alkoholia jos tahtovat. Jotenkin vain tulee mieleen se, että jos kehityksen taso on esim. 12-vuotiaan, onko se alkoholin juominen niin järkevää?
aikuisella kehitysvammaisella on kokemusmaailma ihan yhtä iäkäs kuin hän itse. Minä olen ainakin kolmekymppisenä kokenut vähemmän kuin 5-kymppinen kehitysvammainen. Niin että mikäli ap itse on kännissä kaunis näky, niin heittäköön ensimmäisen kiven. Minä ainakin suon kehareille pari tuoppia.
aikuisella kehitysvammaisella on kokemusmaailma ihan yhtä iäkäs kuin hän itse. Minä olen ainakin kolmekymppisenä kokenut vähemmän kuin 5-kymppinen kehitysvammainen. Niin että mikäli ap itse on kännissä kaunis näky, niin heittäköön ensimmäisen kiven. Minä ainakin suon kehareille pari tuoppia.
Juu aivan. Itse en mitenkään kauheesti kännäämisen suuri kannattaja ole, mutta miksi eivät saisi yhtälailla juoda kuin muutkin aikuiset ? Samat oikeudet ja ihmisiä nekin! Samanlaisia kaikki kuitenkin kännissä on..
Kyllä keharille riittäis alkoholiton, pysyy turmeltumattomana
Heidän pitää pysytellä myyttisinä hahmoina joita eivät arkiset asiat ja ilmiöt kosketa. Heitä mennään katsomaan laitoksiin, yllättäen ei saisi näköpiiriin ilmaantua tuolla tavalla. Lapsetkin näkivät. Kaameaa. Nyt meni Nico turmioon.
Tässä maassa pysykööt jääkiekkoilijat ja vammaiset selvinpäin! Ainakin LASTEN nähden, varjelkoon.
Ettei ihan yksin tarvinnut koikkaloida.
oliko perhe ihan normaali vai olivatko hekin vammaisia? Entä selvin päin?
Jos perhe oli terve ja selvinpäin, niin ehkä Nico-Pecca ja Jenna-Jessica selviävät suhteellisen pienellä traumalla.
Ja hyvä että oli perhe mukana huolehtimassa, jos ei siihen itse kykene.