Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

valvoin KOKO YÖN HÄMÄHÄKIN takia

Vierailija
15.07.2011 |

Ihan totta. No ensin valvoin johonkin 4 asti yöllä normaalisti jotain kirjaa lueskellen ja näin. No sitten kävin vessassa ja olin menossa nukkumaan kunnes huomasin katossani aivan järkyttävän ison hämähäkin. Se oli juuri katon ja seinän siinä taitteessa, niin ettei sitä olis oikein helposti voinut tappaa. No odotin vähän aikaa jospa se lähtis siitä. No ei lähtenyt. Siirsin sänkyä ettei se olis siinä yläpuolella ja menin makaamaan toisinpäin, niin että pää oli jalkopäässä. No siinä meni jonk aikaa ja ÄLLÖTTÄVÄ hämähäkki ei liikkunut. No yritin salamalla ottaa jopa kuvia jos ser siitä häiriintys. Ei liikettä. Ajattelin että no nyt vttu valvon vaikka koko yön sun takia, mutta en luovuta, sä tuut kuolemaan. No siinä yritin nukkua jotain 2min kerralla ja katsoin koko ajan oliko hämähäkki liikkunut. Ei. Olisin imuroinut sen saman tien, mutta en halunnut herättää koko taloa ja naapurustoa siihen aikaan. Joskus kello 10 sitten olin nukahtanut tunniksi ja kauhukseni huomasin hämähäkin olevan poissa. Onneksi se olikin siirtynyt vain pari metriä, mutta oli edelleen seinän ja katon välissä. Heti hain imurin ja sinne joutu! Enkä edes saanu nukuttua enää.

No tämä tapahtu joskus kesäkuun alussa tosin, kun oli kamalat helteet. Meillä muutenkin oli talossa jotain kamalia isoja jättihämähäkkejä, ei ikinä oo ollut eikä sen jälkeenkään, mutta just silloin ehkä helteiden takia tullut.

Pelkään hämähäkkejä, fobia ei kuitenkaan ole. Joskus kuitenkin menee jotenkin 'yli' että en pysty tappamaan koska pelkään niin hirveästi mitä enemmän odotann.

tässä toinen tarina

Kerran muutama vuosi sitten olin vanhemmillani yötä. Kävin taas vessassa joskus yöllä. Otin puhelimen poikkeuksellisesti mukaan, miksi lie, en tiedä. No olin avaamassa vessan ovea kun huomasin siinä saranapuolella oven taitoksessa hämähäkin! Se ei siitä liikkunut myöskään ja oli ilmeisesti jtenkin vammainen, jalassa jotain vilaa. No siinä tunnin odotin, ihan aikaa otin ja yritin soittaa siskoilleni että tulis avaamaan oven toiselta puolelta, koska en itse uskaltanut. Eivätpä tulleet tai vastanneet. Myöskään äitini käydessä alhaalla ei suostunut vaikka häntä huutelin, tuhahti vain jotain. No onneksi se siinä puolentoista tunnin odottelun jälkeen liuku alas ja sain sen tapettua, mikä pahinta PAPERILLA. tosin taisin sitä ottaa koko vessapaperirullallisen melkein...

tässä nyt vain tuli tämmöisiä muisteltua, muita samankaltaisia tarinoita hämähäkeistä tai jostain muusta tai jotain muuta kummallista ? :D

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstiäsi on muuten ärsyttävä lukea, kun suunnilleen joka toinen lause alkaa sanalla "No".

Vierailija
2/13 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli enimmäkseen hiljaa mut aina välillä lensi mun ohi ja yritti iholle, niin havahduin hereille.. Lopulta kyllästyin ja hain sähkömailan, piti monta kertaa yrittää ennen kuin sain sen nalkkiin :S

Ärsytti, se kärpänen tuli päivällä sisään ja en hennonnu tappaa, nii meni sitte yöunet..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kyllä itsekin että käytän todella paljon no sanaa. En kuitenkaan jaksanut kiinnittää kauheasti tohon kirjotukseen huomiota, kunhan vetelin vaa kirjaimia. Mutta ensi kerralla yritän kiinnittää enemmän huomiota siihen! :D

Ja joo, oudolta se kuulostaa, mutta mua vaan ällötti ajatus että se häviäis johonkin mun huoneeseen, esim vaatekaappiin tai muihin tavaroihin ja sitten sen joskus sieltä löytäisin. Tai mikä pahinta, TULISI SÄNKYYNI nukkuessani! Ja kuten sanoin, joskus pelko ottaa musta vallan, siis juuri näissä hämähäkkiasioissa. Ehkä mulle iskee joku pieni fobia, mitä enemmän siinä tilanteessa olen ja siksi käytöksestäni tulee sellaista.. Kuitenkin mielestäni muuten olen päästäni ihan ok. :D

Vierailija
4/13 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, kärpäset on kyllä ihan hirveitä varsinkin jos niiden ääneen aamulla aikaisin herää!!

Itse muuten teen aina niin, että jos makuuhuoneessani iltaisin alkaa kärpänen pörräämään, niin sammutan huoneesta kaikki valot, avaan oven ja laitain sinne ulkopuolelle valot, niin ne kärpäset menee sinne valoon ja sammutan valot sieltä, äkkiä ovi kiinni ja valot takaisin. En jaksa niiden perässä alkaa juoksemaan, tämä on erittäin tehokkaaksi havaittu keino ja nopeakin. ;D

Vierailija
5/13 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän tasan tarkkaan! mieti, jos et välittäisi vaan nukkuisit ja sitten se tulisi..kävelisi kasvoille ja vaikka suuhun!!!!!!! mieti jos heräisit ja sellainen olisi nenänpäässä. saisin varmaan sydänkohtauksen.

Vierailija
6/13 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

auttaa...mulla on AINA survival-kit käden ulottuvilla, sieltä löytyy muurahais-raidia, jota tottelee myös hämpit....Yöh, inhoan niitä, nytkin on käsivarret kananlihalla. En pysty menemään niin lähelle, saisin hengen koskemalla, vaikka siinä olisi metrin pesismaila välissä...niin ei.

Mä jouduin joskus nuorena opiskeluaikoina valinnan eteen: herättääkö kämppis vai selvitäkö itse hämpistä, jonka bongasin huoneestani juuri nukkumaanmennessä.....En raaskinut herättää (uskaltanut...), joten tiputin otuksen päälle muovipurkin ja ajattelin, että aamulla sitten...Rauhaton yö ja tadaa: aamulla se ei enää siellä purkissa ollut vaikka oli tiivis eikä ihan kevytkään.

Vierailija
7/13 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä oli jotain ötökkämyrkkyä, kun jotain sokeritoukkia YÖK on joskus näkynyt ja kävi kyllä mielessä että sitä olisin suihkinut, mutta mua pelotti että se lähtee sitten äkkiä luikkimaan johonkin ja en saa sitä tapettua tai vielä pahempaa, tippuu mun sängylle siitä katosta! :D En olis nimittäin halunnu sitä kattoon tappaa, mitä jos olis vaikka päälle tippunu, tai mitenkään olla lähellä sitä, oli vielä niin isokin. Imuri oli kyllä hyvä kun siinä on niin pitkä varsikin, niin ei tarvinnu lähelle mennä :D!

Vierailija
8/13 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli hämähäkkejä ja niiden verkkoja joka paikassa!

Nukuin unessa yksin sängyssä, jonka takana näin kauheita hämähäkin verkkoja ja suuria kamalia hämnähäkkejä joka paikassa! Miksi?

Vierailija
9/13 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin saatanasti että se liimautuu kattoon kuolleena - ei putoo sängylle ja joku saa sen siitä hoitaa pois myöhemmin:D:D:D

Vierailija
10/13 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin saatanasti että se liimautuu kattoon kuolleena - ei putoo sängylle ja joku saa sen siitä hoitaa pois myöhemmin:D:D:D

toikin kävi muuten mielessä että jos se hiuslakalla lähtis liikkeelle, mutta en kyllä ajatellu että se siihen liimautus. Enkä muutenkaan uskaltais tollasta tehä jos katossa olis, mitä jos vaikka siitä vielä virkoiskin ja tahmaisena yrittäis liikkua ja SITTEN tippuisi! HUI&HYI!:D Ehkä vois joskus muualla kokeilla, jos jossain hhankalassa paikassa olis :D

Vierailija
11/13 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saat vahvuutta kohdata hämähäkit uudesta näkökulmasta ;)

Vierailija
12/13 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
13/13 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=SjdgFeCm5AU" alt="http://www.youtube.com/watch?v=SjdgFeCm5AU">http://www.youtube.com/watch?v=SjdgFeCm5AU</a&gt;

Hahah aivan mahtava, ilman sitä loppuakin. :D Mulle varmaan olis käyny noin jos olisin sitä hämähäkkiä yhtään häirinny!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi