Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ekan raskauden jälkeen olin 29v. toisen raskauden jälkeen 32v. en enää uskalla raskautua

Vierailija
14.07.2011 |

koska toinen raskaus vaikutti niin paljon ulkonäköön. Miten teillä muilla?

Ekan raskauden jälkeen ei jäänyt juurikaan muutoksia mutta toisen raskauden jälkeen jäi raskausarvet ja vatsa oudon "kuivan" röpelöiseksi.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin jäi toisesta lapsesta kauheat raskausarvet, vaikka olin vasta 22v. Nyt kymmenen vuotta myöhemmin odotan kuudetta lasta ja olen kauniimpi kuin koskaan ennen (harrastan urheilua ja näytän myös siltä). Vain ne vanhat jo haalistuneet raskausarvet "pilaavat" kroppaani, mutta se ei haittaa:)

Vierailija
2/5 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olin 19v ku sain esikoiseni, 23v kun sain toisen lapseni. Nyt olen 27v ja en uskalla raskautua kun pelkään ettei mun terveys kestä sitä vaikka musta ei mitään vikaa ole löytynytkään. silti on sellainen epämiellyttävä fiilis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

reidet jäi raskausarpisiksi. Eka raskaus oli, kun olin 25-vuotias.

Ajattelen, ettei ne tästä enää pahemmiksi voi muuttua, joten uskallan raskautua aivan hyvin. :D

Ja vakavasti puhuen en muutenkaan jättäisi lapsia tekemättä sen vuoksi, että pelkäisin ulkonäön tuhoutuvan.

Vierailija
4/5 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sanotaan nyt kuitenkin että mäha on jo sellainen vähän ruttuinen ja arpinen että ei sitä enää kehtaa esitellä, joten ei sillä väliä vaikka paheniskin.

Vierailija
5/5 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisen 30-vuotiaana, kolmannen 36-vuotiaana ja neljännen 38-vuotiaana. Osaan ehkä olla armollinen itseäni kohtaan, mutta en koe, että olisin mennyt mitenkään pilalle yhdenkään raskauden takia. Nuorin lapsi on nyt 3 kk ja painan 5 kg enemmän kuin ennen ensimmäistä lasta. Olin tällaisessa tuhdimmassa (BMI 23) tässä kunnossa parikymppisenä, joten ei ole erityisen paksu olo nytkään.

Tissit on suunnilleen samanlaiset kuin ekankin jälkeen (en imetä lääkityksen takia enää. Ne ei roiku eikä raskausarpia mutta ei nyt mitkään teinitissitkään ole. Lienen onnekas, sillä arpia ei ole mahassakaan eikä nahka roiku, vaikka vähän pömppis on vielä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi