Onko ok että riitatilanteessa sanoo vaimoa lehmäksi tai ämmäksi?
Mies oli nälkäinen ja siksi kiukkuinen, en tehnyt yhtä asiaa kuten hän halusi (siivoukseen liittyvä) ja sanoin että äläpä siinä kiukuttele aikuinen mies niin totesi "saatanan lehmä älä mulle.." myös joskus aiemmin sanonut lehmäksi tai ämmäksi oikein suuttuessaan. Onko muilla teillä tällaista kielenkäyttöä? Mies luvannut jo ettei käytä enää, mutta taas tuli tuo. Harvoin sanoo mutta että raivostuttaa.
Kommentit (5)
Et kai sinä mikään piika ole! Mulle ei ainakaan mitään saatanaa alettaisi kiukkuamaan, vaan lähtisi mies vaihtoon. Ja niin muuten tapahtuikin, olen joskus typerää miestä katsonut ja aina lupasi vaikka kuun taivaalta, kunnes tein muka taas jotain väärin. Naurettavaa touhua.
joskus nainen voi päästää tajuamattaan suustaan hyvinkin loukkaavaa tekstiä
Juu mä osaan olla hankala ja tiukkasanainen, mutta täysin alatyyliseen nimittelyyn en ala. Mä en pääse yli siitä että mies suuttuessaan saattaa sanoa noin...
Ei "naitu" enää sen jälkeen.
Uskalsin ottaa eron juoppohullusta pari vuotta myöhemmin. Vieläkin kuristaa kurkkua se elämä. Hoidin kaksi pientä lasta joista toinen oli vastasyntynyt. Minulle oli jäänyt raskauskiloja 10.
Painoin silloin 75 ja pituus (edelleenkin ;-) 174.
Ulkoapäin olimme muuten perhe josta ei voisi tälläistä käytöstä edes kuvitella.
mutta ei tuo nyt mikään maailmanloppu ole. Pyysikö mies anteeksi?