Carena Double Swing
Onko nämä hyvät rattaat?? Kokemuksia? Toisena vaihtoehtona mulla olin city eliten mini tuplat?
entä kuinka leveät on carenan tuplat? kun mainoksissa on koko vain kasattuna. Kehtaisko joku mulle mitata?
Kommentit (2)
Meillä oli Carena Double Swingit käytössä noin vuoden ajan 0 - 1 -vuotiaalla ja 2 - 3 -vuotiaalla. Kaikista ovista rattaat menivät helposti, ovat siis riittävän pienet. Myös bussia käytettiin ahkerasti, sisään oli ehkä vähän helpompi mennä pyörät eteenpäin lukittuina. Kääntyvät etupyörät olivat todella kätevät liikkumisen suhteen. Myös paksummassa lumessa pääsi etenemään ja pidempää lenkkiäkin tekemään.
Huonoja puolia on vain muutama, tässä ne: Vauvan koppa on melko pieni. Harva yli puolivuotias mahtuu olemaan enää kopassa varsinkin toppavaatteet päällä. Vauva pitääkin siirtää melko aikaisessa vaiheessa kasvot menosuuntaan makoilemaan ratasosaan, ei siinä kyllä mitään ongelmaa ollut, vauva viihtyi edelleen hyvin. Siinä vaiheessa kun vauva haluaa jo katsella ympärilleen istualtaan, ei häntä saa kovin tukevaan asentoon rattaissa. Asento tahtoo herkästi valua. Voi kokeilla työntää tyynyä tueksi haararemmin alle.
Vaunut lähtivät eteenpäin tyytyväiselle käyttäjälle. Jos minulla tulisi uudelleen tarvetta, valitsisin samat rattaat.
Emma merkkiset lähes samannäköiset...