Listataan naisten ylivertaisia kommunikointitapoja
Listataan tässä ketjussa yhdessä naisten upeita ja selkeitä tapoja kommunikoida miesten kanssa.
Aloitan: vihjailu
Kommentit (76)
Asioista toistuvasti ääneen sanominen, joka tulkitaan nalkutukseksi ja ignorataan
Sivulauseessa vakavan asian tiuskaisi kesken mukavan illan, jotain mitä on hautonut pidempään. Olen itse nainen tosin (ja tuohon edellämainittuun sortunut) mutta huomattavasti ylivertaisempia mielikuvituksellisen passiivis-aggressiivisia kommunikointitapoja todistin jo päättyneessä avioliitossani miehen puolelta et ehkä tän vois laajentaa koskemaan ihmisiä parisuhteissa yleensä..
Suuttuminen miehen kyvyttömyydestä ajatusten lukemiseen
Vierailija kirjoitti:
Mykkäkoulu
Meillä se on mies, joka harrastaa mykkäkouluja.
Vierailija kirjoitti:
Sivulauseessa vakavan asian tiuskaisi kesken mukavan illan, jotain mitä on hautonut pidempään. Olen itse nainen tosin (ja tuohon edellämainittuun sortunut) mutta huomattavasti ylivertaisempia mielikuvituksellisen passiivis-aggressiivisia kommunikointitapoja todistin jo päättyneessä avioliitossani miehen puolelta et ehkä tän vois laajentaa koskemaan ihmisiä parisuhteissa yleensä..
Vie traumasi johonkin toiseen ketjuun
Vierailija kirjoitti:
Näpäyttely
Täälläpäin se on mies, joka harrastaa näpäyttelyä.
Asiallinen keskustelu, pyytäminen, toistuva kommunikointi, tekstiviesti, sähköposti, puhelu
Postikortti, kirje, palaveri, sähköposti, lehtiartikkeli, blogi, somepostaus
Vierailija kirjoitti:
Suuttuminen miehen kyvyttömyydestä ajatusten lukemiseen
Tuo on narsistien ominaisuus, koska naraisti ei hahmota toista ihmistä erillisenå itsestä.
Narsisteista enemmistö.on miehiä.
Katukivetyksen harjaaminen silmillään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näpäyttely
Täälläpäin se on mies, joka harrastaa näpäyttelyä.
Mene nyt jo pois
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mykkäkoulu
Meillä se on mies, joka harrastaa mykkäkouluja.
Sama täällä. Loukkaa ja tölvii.
Haaveiden ja odotusten ajattelu ja mietiskely