en voi saada lasta n-24w..
silti vaan vauvakuume jyllää ja pahana.. ja rakastan lukea muiden vauvajuttua. joten täälläkin edelleen pörrään :D jutelkaahan!
Kommentit (27)
kaikki mahdollisuudet, oli ihana kokemus jutella tästä ihmisten kanssa. Onneksi suurin osa suhtautui tähän järkevästi eikä tullut paskaa. Kiitos teille kaikille, minä lähden nukkumaan ja ehkä palaamme asiaan jollain lapsettomien palstalla. Kiitos teille
en ole aivan perehtynyt siihen miten luovutettu munasolu toimisi? eikö kuitenkin siihen vaikuttaisi omat kromosomini?
Ei pitäisi vaikuttaa, koska siinä munasolussa on luovuttajan kromosomit. Luovutetulla munasolulla voisit olla tavalliseen tapaan raskaana ja synnyttää, mutta tietysti geneettisesti toinen puoli lapsen perimästä tulisi luovuttajalta. Kannattaa jutella asiasta jonkun asiaan perehtyneen lääkärin kanssa, mä olen huomannut, että lapsettomuusasioista tuntuvat kunnolla tietävän vain lapsettomuuteen erikoistuneet lääkärit.
olisko mahdollisesti tänne taas kirjoiteltu.. mutta nou. :D Ihanaa kun jotkut jaksavat tukea toisten murheita ja etsiä ratkaisuja! Panikoin edelleen asian kanssa, mutta yritän ajan kanssa etsiä ratkaisua asiaan, eli etsiä tietoa lahjoitetusta munasolusta. jos se minun kohdallani auttaisi.
rekisteröidyin käyttäjäksi jotta voin kirjoitella omalla tunnuksellani eikä muut pääse väärinkäyttämään juttujani. Edelleen kaipaan jutusteluseuraa tästä aiheesta, mikäli kokemusta/sanottavaa aiheesta olisi. :)
en ole aivan perehtynyt siihen miten luovutettu munasolu toimisi? eikö kuitenkin siihen vaikuttaisi omat kromosomini? koska erikoisklääkärin mukaan omat mahdollisuuteni tulla äidiksi ovat erittäin olemattomat.. joten täytyy tutkia asiaa lisää. Kiitos kullanarvoisista vinkeistä kaikille.