Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen suku käy hermoille ja liitolle.

Vierailija
23.07.2011 |

Oikeasti, me varmaan ajaudutaan avioeroa hakemaan miehen suvun takia. Niiden pelleily alkaa olla kohta ihan tapissa, samoin tämä liitto. tiedän ettei mies voi sukuaan valita mutta onko se oikein että pitää valita minun ja suvun väliltä? Lapsemme on tämän huomannut, eikä enää mene isovanhemmille. Enkä ole sanonut lapselle mitään koska minusta se ei kuulu hänelle. Mutta eihän lapset tyhmiä ole.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsesi ei käy enää isovanhemmilla, älä sinäkään ole tekemisissä, ei sukulaisia kylään miehesi voi käydä heidän luona? millaista pelleilyä? tietääkö miehesi tästä kuinka miehen suku rasittaa sinua ja lapsianne? miten miehesi reagoi tähän?

Vierailija
2/20 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä aikalailla samanlaista. Jos olisin aiemmin tiennyt erinnäisiä asioita, emme olisi edes yhdessä enää! Vasta lasten ja talon myötä todellisuus on paljastunut.

Jatko riippuu miehestäsi. Tuntuu kamalalta laittaa mies valitsemaan sukunsa ja sinun väliltä, mutta äärimmäisen tulehtuneessa tilanteessa ei ole muuta vaihtoehtoa. Minun mieheni on melko nössö ja antaa sukunsa kävellä ylitsemme milloin missäkin asiassa. Meille tulee ero, toivottavasti teillä menee paremmin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä aikalailla samanlaista. Jos olisin aiemmin tiennyt erinnäisiä asioita, emme olisi edes yhdessä enää! Vasta lasten ja talon myötä todellisuus on paljastunut.

Jatko riippuu miehestäsi. Tuntuu kamalalta laittaa mies valitsemaan sukunsa ja sinun väliltä, mutta äärimmäisen tulehtuneessa tilanteessa ei ole muuta vaihtoehtoa. Minun mieheni on melko nössö ja antaa sukunsa kävellä ylitsemme milloin missäkin asiassa. Meille tulee ero, toivottavasti teillä menee paremmin!

Nyt en vaan enää jaksa ja kun lapsikin kärsii.Lisääkin saa kirjoitella kommentteja jos jollain on kokemuksia. ap.

Vierailija
4/20 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa se miehen suku sitten oikein tekee?

Vierailija
5/20 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun mieheni aika tavalla auttaa leskeksi jäänyttä äitiään. Hoitaa äidin pihaa, vaikka omakin rehottaa jne. En silti osaa ottaa tuosta arvovaltakysymystä. Hänen äitinsä todellakin tarvitsee apua ja tukea. Välillä ottaa päähän, kun vähän vapaa-aikansa mies viettää siellä, mutta onneksi mies osaa välillä ihan kunnolla ärähtää ja pysyä kotonakin.

Vierailija
6/20 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun mieheni aika tavalla auttaa leskeksi jäänyttä äitiään. Hoitaa äidin pihaa, vaikka omakin rehottaa jne. En silti osaa ottaa tuosta arvovaltakysymystä. Hänen äitinsä todellakin tarvitsee apua ja tukea. Välillä ottaa päähän, kun vähän vapaa-aikansa mies viettää siellä, mutta onneksi mies osaa välillä ihan kunnolla ärähtää ja pysyä kotonakin.

On kyllä törkeän itsekäs marttyyri tuollainen mummo! Muuttaisi asumaan sellaiseen asumismuotoon, että pärjäisi edes vähän paremmin itse tai sitten ostaisi pihanhoitopalveluita rahoillaan niinkuin muutkin ihmiset tekevät, jolleivat itse ehdi tai pysty tekemään! Mutta ei, vaaditaan sukulaista mahdollistamaan hänen leveä elämänsä hienoine pihoineen -marttyyrina tietenkin- ja pskat välitetään siitä ettei nääntyneellä sukulaisella sen takia jää aikaa OMALLE perheelleen, sille kaikista tärkeimmälleen! Puhumattakaan rentoutumisesta ja omasta ajasta.

Vierailija
7/20 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä törkeän itsekäs marttyyri tuollainen mummo! Muuttaisi asumaan sellaiseen asumismuotoon, että pärjäisi edes vähän paremmin itse tai sitten ostaisi pihanhoitopalveluita rahoillaan niinkuin muutkin ihmiset tekevät, jolleivat itse ehdi tai pysty tekemään! Mutta ei, vaaditaan sukulaista mahdollistamaan hänen leveä elämänsä hienoine pihoineen -marttyyrina tietenkin- ja pskat välitetään siitä ettei nääntyneellä sukulaisella sen takia jää aikaa OMALLE perheelleen, sille kaikista tärkeimmälleen! Puhumattakaan rentoutumisesta ja omasta ajasta.

Myös minun vanhempani ovat aika kauhuissaan tilanteesta, koska meillä on aina korostettu oman pärjäämisen tärkeyttä. Me emme ole edes ihan vanhempien nuoruusvuosien jälkeen jääneet yökylään sukulaisten luo vaan aina on yövytty vuokramökissä tai hotellissa tai ajettu sitten pitkää matkaa edestakaisin. Tärkeää on ollut, että siitä omasta olemisesta ei tule vaivaa muille.

Miehen suvussa taas on aina ajateltu, että sukulaiset auttavat. Ovat reissanneet ympäri Eurooppaa sukulaisten luona asumalla. Jos joku pikkuserkun sukulainen tarvitsee majapaikkaa, sellainen on heti tarjottu. Lapset ovat aina auttaneet vanhempiaan, niin vain kuuluu tehdä. Jos joku ei auta, siitä päivitellään suvun kesken. Sellainen tietynlainen valittaminen kuuluukin anopin lempipuuhiin, jos jotain juttua ei ole saatu tehtyä. Ja mies loukkaantuu todella paljon, jos äitinsä joskus joutuu tilaamaan ulkopuolista apua, mikä on tietenkin ihan naurettavaa. Näin sitä ympyrä pyörii, kun anoppi uhkaa palkkaavansa jonkun toisen hommaan tai sitten pyytää iäkästä siskon miestä tekemään, kun oma poika ei tee...

En sitten oikein tiedä, mikä on terveellistä ajattelua ja mikä ei. Vanhempieni riippumattomuus on joskus jopa hiukan ärsyttävää ja kylmäntuntuista. Miehen äidin riippuvaisuus taas vähintään yhtä ärsyttävää. Kahden toisilleen vastakkaisen suunnan takia ollaan miehen kanssa vähän hakusessa, mikä olisi se sopiva linja. No, sen verran mies on omaksunut minun perheeltäni, että muutimme pari kuukautta sitten kahdestaan kutsumatta ketään muuta avuksi (lapset olivat ehkä kaksi kertaa hoidossa pari tuntia).

Vierailija
8/20 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotaan mitä käy...varmaan alan etsiä jo huomenna itselleni ja lapselleni asuntoa. Eihän tästä ole yksi tie, eteenpän. Kohta omaa elämää, ei mitään siteitä enää siihen **** sukuun.

Vierailija
9/20 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

, sillä en halua että asia nousee joskus välillemme, mies ei tise enää olla juuri missään tekemisissä sukunsa kanssa. Eivät ole meistä koskaan positiivisessa mielessä välittäneet ja isänsä luona käy aniharvoin, joudun patistamaan häntä siihen. Mies käy isänsä luona ilman mua, sillä mun ei tarvitse kuunnella solvauksia mun ulkonäöstä edes vanhalta papparaiselta.

Vierailija
10/20 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on kuitenkin pysyvämpi asia kuin puoliso, jonka voi aina vaihtaa. Jos tekee surkean puolisovalinnan, pääsee onneksi siitä eroon kätevästi, kun nyt vastaa sinulle, että OK, mieluummin sisarukset, vanhemmat, serkut ja isovanhemmat kuin kärttyinen akka.

Vierailija
11/20 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa ottaa kantaa. Ihan pihatöistä ei sentään liene kyse?

Vierailija
12/20 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakoti valitsemaan joko hänet ja lapset tai suvun, jolloin ei näkisi lapsiakaan koskaan. Veli valitsi perheensä.

Kun isäni vuosi sitten kuoli, oli käly käsi ojossa kärttämässä perintöä, joka oli tasan 0 euroa. Isä ja äiti tekivät omaisuusjärjestelyjä, joiden ansiosta heitä auttaneet lapset ostivat kaiken ja veli jäi kokonaan ilman. Kannattaa katkaista suhde sukuun, jos on velkainen omakotitalo, syöpää sairastavat appiukko ja kova odotus perinnöstä.

Vierailija
13/20 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakoti valitsemaan joko hänet ja lapset tai suvun, jolloin ei näkisi lapsiakaan koskaan. Veli valitsi perheensä.

Kun isäni vuosi sitten kuoli, oli käly käsi ojossa kärttämässä perintöä, joka oli tasan 0 euroa. Isä ja äiti tekivät omaisuusjärjestelyjä, joiden ansiosta heitä auttaneet lapset ostivat kaiken ja veli jäi kokonaan ilman. Kannattaa katkaista suhde sukuun, jos on velkainen omakotitalo, syöpää sairastavat appiukko ja kova odotus perinnöstä.

tuo on sun näkemys asiasta. Et tainnut kertoa ihan kaikkia faktoja. Miksi kukaan katkaisisi välit sukuun, joka ollut hyvä heille? Minulla myös kokemusta miehen suvusta, huonoja kokemuksia. En ole pakottanut valitsemaan, mutta minä en ole enää missään tekemisissä miehen suvun kanssa, miestäni en ole kieltänyt, mutta hän on omaehtoisesti valinnut perheensä, ei halua olla tekemisissä sukunsa kanssa, joka ei voi hyväksyä hänen vaimoaan. Näin se menee, valitettavasti. Ja juu, olen myös kuullut tällasita miehen suvun taholta eli että olen PAKOTTANUT mieheni valitsemaan perheensä ja sukunsa välillä vaikka asia ei näin todellakaan ole.

Vierailija
14/20 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakoti valitsemaan joko hänet ja lapset tai suvun, jolloin ei näkisi lapsiakaan koskaan. Veli valitsi perheensä. Kun isäni vuosi sitten kuoli, oli käly käsi ojossa kärttämässä perintöä, joka oli tasan 0 euroa. Isä ja äiti tekivät omaisuusjärjestelyjä, joiden ansiosta heitä auttaneet lapset ostivat kaiken ja veli jäi kokonaan ilman. Kannattaa katkaista suhde sukuun, jos on velkainen omakotitalo, syöpää sairastavat appiukko ja kova odotus perinnöstä.

tuo on sun näkemys asiasta. Et tainnut kertoa ihan kaikkia faktoja. Miksi kukaan katkaisisi välit sukuun, joka ollut hyvä heille? Minulla myös kokemusta miehen suvusta, huonoja kokemuksia. En ole pakottanut valitsemaan, mutta minä en ole enää missään tekemisissä miehen suvun kanssa, miestäni en ole kieltänyt, mutta hän on omaehtoisesti valinnut perheensä, ei halua olla tekemisissä sukunsa kanssa, joka ei voi hyväksyä hänen vaimoaan. Näin se menee, valitettavasti. Ja juu, olen myös kuullut tällasita miehen suvun taholta eli että olen PAKOTTANUT mieheni valitsemaan perheensä ja sukunsa välillä vaikka asia ei näin todellakaan ole.

kälyn mielestä heidän perheensä ei sitä tarvinnut antaa, vaikka asuivat lähimpänä ja veli oli jopa työttömänä ko. aikaan. Veli kuitenkin oli auttamassa mm. autokuskina sytostaattihoitoihin, kunnes vaimonsa ilmoitti ihan julkisesti, että on syytä valita joko oma perheensä tai sukunsa.

Veli ja vaimonsa joutuivat sitten myymään sen talonsa pois samaan aikaan kun minä ja siskoni vaihdoimme astetta isompaan ja mukavampaan. Vuokrakolmiosta katsottuna asiat näyttävät varmasti kurjilta :-).

Vierailija
15/20 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakoti valitsemaan joko hänet ja lapset tai suvun, jolloin ei näkisi lapsiakaan koskaan. Veli valitsi perheensä. Kun isäni vuosi sitten kuoli, oli käly käsi ojossa kärttämässä perintöä, joka oli tasan 0 euroa. Isä ja äiti tekivät omaisuusjärjestelyjä, joiden ansiosta heitä auttaneet lapset ostivat kaiken ja veli jäi kokonaan ilman. Kannattaa katkaista suhde sukuun, jos on velkainen omakotitalo, syöpää sairastavat appiukko ja kova odotus perinnöstä.

kälyn mielestä heidän perheensä ei sitä tarvinnut antaa, vaikka asuivat lähimpänä ja veli oli jopa työttömänä ko. aikaan. Veli kuitenkin oli auttamassa mm. autokuskina sytostaattihoitoihin, kunnes vaimonsa ilmoitti ihan julkisesti, että on syytä valita joko oma perheensä tai sukunsa.

Veli ja vaimonsa joutuivat sitten myymään sen talonsa pois samaan aikaan kun minä ja siskoni vaihdoimme astetta isompaan ja mukavampaan. Vuokrakolmiosta katsottuna asiat näyttävät varmasti kurjilta :-).

Olet tekstisis perusteella ilkeä ja vahingoniloinen ihminen ja veit veljellesi kuuluvan perinnön mielihyvin. Vaikka saihan veljesi lakiosansa. En voisi ikinä jättää ketään perinnnöttä olisi tehnyt mitä hyvänsä sillä on oma lapsi.

Vierailija
16/20 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisiko lisää kokemuksia?

Vierailija
17/20 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi ajaa mun ohi usein.

Kerran vuosia sitten oli mulla lääkäri, tästä tiedettiin jo hyvissä ajoin. Mies oli luvannut tulla mukaan. Tutkittiin siis gynellä kohdusta löytyneitä omituisuuksia, onko hyänlaatuisia vai pahan-. No yksin sain lopulta mennä, vaikka pelotti ja mies oli luvannut.

Nimittäin. Viikkoa ennen mun lääkäriaikaa, anoppi sai syöpädiagnoosin. No arvaatte varmaan, mies hyppäsi joka päivä äitinsä kanssa lääkärissä ja sairaalassa.

Silloin suututti ja olin erittäin pettynyt mieheeni.

Tämänkin jälkeen on vastaavanlaisia juttuja ollut. Mutta ei tästä asuntovelasta niin vaan lähdetä ja kun on noi lapset.

Ehkä mä jonakin päivänä olen nr 1!!!!!!

Vierailija
18/20 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä syövänkalvamia, sairaalloisia ali-ihmisiä tänne sikiää? Pysykää niissä junttikylissänne älkääkä tulko kunnon ihmisten internetiä Sotkemaan pikkusieluisilla riitelyillänne!!

Vierailija
19/20 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättäen haku johti tänne...nostan vanhaa ketjua koska ongelma on miehen sukulaiset.

Eivät pidä minusta, eivät ota mieheeni ikinä yhteyttä eivätkä tule paikalle jos kutsutaan. Ja syyttävät minua siitä erotan miehen perheestään. He eivät kuulemma ole tehneet mitään pahaa (eivätkä kyllä muutakaan, oma huomio) meille, vaimo vaan yrittää haastaa riitaa.

Tämän vielä kestäisi mutta mies on nyt ottanut sukulaisten puolen. Varmaan kohta erotaan. Mietin jo parisuhdeterapiaa mutta luulen ettei mies lähde enkä yksin voi korjata liittoa.

Miten voi keski-ikäinen mies seota äitinsä puheista noin?

Vierailija
20/20 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta touhua.

Teidän lapsenne varmaan on vapautettu kun aika koittaa ja ette enää pärjää?

Hyi helvetti mitä porukkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi