Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies haluaa muuttaa ulkomaille, olen niin pettynyt...

Vierailija
13.07.2011 |

Aloitetaan alusta: olen aiemmin ollut suhteessa, joka päättyi, koska ex-mies halusi muuttaa ulkomaille pysyvästi asumaan. Olen itse asunut pari vuotta ulkomailla, jolloin minulle selvisi, että Suomi on se paikka, jossa haluan elää, läheisteni luona. En halunnut muuttaa hänen kanssaan, etäsuhde ei oikein toiminut, joten erosimme.

Jonkin aikaa eron jälkeen tapasin uuden miehen, ja kerroin hänelle tulevaisuutta suunnitellessa, että minun kanssani ei kannata jatkaa suhdetta, jos haikailee ulkomaille, koska minä haluan olla Suomessa ja etäsuhteeseen en ala. Mies vannoi, että hän ei halua ulkomaille, vaan Suomi on hänellekin se oikea maa elää. No arvaatte varmaan, nyt noin viisi vuotta tämän keskustelun jälkeen mies saisi siirron firman sisällä ulkomaille ja olisi niin mielellään lähdössä ja koittaa minuakin taivutella. Mä olen niin pettynyt häneen, koska sovittiin, että Suomessa pysytään ja hän aikoo rikkoa tämän lupauksen.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaat ei ole kaikki samanlaisia... Asun itse varsin turvallisessa ja rauhallisessa paikassa ulkomailla, joten ap:n paniikki kaikkia ulkomaita kohtaan ei oikein avaudu. Ja tosiaan, Skype on keksitty. Itse olen tyypillinen ujo ja varautunut suomalainen, ja olen kyllä pariin otteeseen eri maissa pärjäillyt. Tärkeintä olisi osata tai opetella kohdemaan kieltä, ja jos lähtee puolison mukana, löytää itselleen mielekästä tekemistä paikan päällä, niin ettei ole vain miehen varassa... Mutta tietysti jos ei halua lähteä ja kokea uusia asioita... minkäs teet.

Vierailija
22/25 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että olen asunut ulkomailla yhteensä 3 vuotta ja edelleen haluan....olosuhteiden pakosta piti muuttaa takasi(työ jutut)Miksi väärät ihmiset kohtaa toisensa...meillä kyllä terveys syistä ois helpompaa muuaalla,vaihdetaanko ukkoja,vitsi ,vitsi.Olen vaan alkanut ajattelemaan noin kaikkien kokemustieni jälkeen....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtemään ulkomaille (pääsisi kyllä), mutta ei kun ei. Hän tykkää Suomesta ihan kympillä, vaikka on mamu.

Vierailija
24/25 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei nyt yhtään auta, mutta kuinka kukaan haluaa ehdoin tahdoin pysyä Suomessa?Lähtisin kiljuen ulkomaille jos mahdollisuus tulisi; ei vaa ole tullut vastaan!

täällä on kaikki minulle rakkaat ihmiset.

onko se pitkä sopimus? jo ulkomailla asuneena tietänet että netin kautta yhteyttä pystyy pitämään hyvin, nettipuhelut jne ja lentäen pääsee aina, vaikka eihän se ihan sama asia ole mutta melkein. tietänet että ulkomailla asumisessakin on hyvät puolensa, ja kyllähän te joskus vielä Suomeen varmaan palaatte.

Vierailija
25/25 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuttuu. sinä et voi vaatia samaa mieheltä mitä 5 v sitten, kunten ei hänkään sinulta