Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita avoliitossa eläviä uskovia, joilla lapsia?

Vierailija
13.07.2011 |

Odotan nyt ensimmäistä lastani ja olen avoliitossa, lisäksi uskossa. Mieheni taas ei ole aktiivisesti uskossa. Haluaisin käydä seurakunnassa, mutta pelottaa että ihmiset tulevat tuomitsemaan elämäntyylini, vaikka se onkin aika yleinen nykyään.. kun kerta raamatussa sanotaan että avoliitossa eläminen on huorin, näin olen ymmärtänyt.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi