Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihme vimma kaikilla myyjillä on

Vierailija
13.07.2011 |

nykyään tunkea se kuitti sinne muovikassiin?

Esim H&M:llä, Lindexillä, kirjakaupassa ja missä nyt olen asioinut niin kaikissa sama juttu.

Ne kuitit unohtuu sinne pusseihin, eikä niitä sitten enää mistään löydä jos tarvitsisi

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minä aina teen. Lienee suuren maailman mallia, shoppaillessa saattaa joutua todistamaan että mukana olevat ostokset ovat eri liikkeestä, ja silloin on helpointa näyttää kuittia suoraan kassista.

Vierailija
2/10 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lykkäämässä kuittia vaihtorahan kanssa takaisin ja aina vaan jätän sen vaatteiden päälle mistä myyjä sitten laittaa pussiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ainakin mua ohjeistettiin ensisijaisesti laittamaan kuitti pussiin. Suurin osa laittaakin suoraan, mutta itse kuitenkin kysyn aina että tuleeko pussiin.

Vierailija
4/10 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisi vaan asiakkaalle sen niin jokainen voi sitten ihan itse sijoittaa sen mihin haluaa.

Vierailija
5/10 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kassat nimittäin nykyään kysyy tarvitko kuittia? ja ovat jo melkein laittamassa sitä roskikseen

Vierailija
6/10 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kassat nimittäin nykyään kysyy tarvitko kuittia? ja ovat jo melkein laittamassa sitä roskikseen

EI SAATANA gamalaa !!! Melkein ovat laittamassa.....

Vierailija
7/10 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just sen takia, että olis myymälän etu, ettei kuitti säilyis...! Mä nappaan tai pyydän kuitin aina käteen, koska haluan sen heti lompakkoon talteen, oppiipahan myyjätkin antamaan sen asiakkaalle eikä pussiin. en kyllä ota pussiakaan yleensä.

Vierailija
8/10 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan hirveeetä kuittirumbaa. Olen myöskin myyjä ja meillä tulostuu automaattisesti kuitti korttimaksusta mutta ei käteismaksusta, vaikka senkin toki tulostan jos asiakas pyytää (harvemmin haluavat, ainoastaan ne jotka ostavat tyyliin lehtiä omille työpaikoilleen). Ostokset siis ovat meillä niin pieniä että harva haluaa kuittia. Annan korttimaksukuitin kuitenkin aina kortin kanssa asiakkaalle ja sanoisin vaan että vähän ystävällisyyttä voi myös käyttää sen kanssa, että jos ei tarvitse kuittia niin ei työnnä sitä toisen naamaan tai paukauta tiskille loukkaantuneen oloisena. Jos taas tarvitsee kuittia, voi ottaa sen vastaan ja sijoittaa IHAN MINNE HALUAA - jos jollain on ohjeet sellaiset että kuitit laitetaan pussiin, niin varmasti veetuttaa kun joku asiakas aina kokee asiakseen "opettaa" myyjää että kyllä se kuitti on saatava heti käteen.

Maailmassa on muitakin ihmisiä kuin sinä, ja suurella todennäköisyydellä se seuraava ihminen siinä jonossa haluaa tehdä ihan just eri tavalla kuin itse haluat sen kuitin kanssa toimia, eikä myyjän tehtävä ole lukea kenenkään ajatuksia kuitin mahdollisesta sijoituspaikasta!

Vierailija
9/10 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myyjän antaa se kuitti asiakkaalle kyselemättä mitään ja asiakas sitten työntää sen kuitin vaikka ...sinne

Vierailija
10/10 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mihin te laitatte sen kotona? Lompakkoon? :)

Vai onko teillä joku oma kuittilaatikko?